Een ploeg heeft nog meer kosten danmet CL geld erbij dus nog steeds ruim in plus dan.
enkel transfers hoor. Al zullen ze zeker in de plus eindigen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een ploeg heeft nog meer kosten danmet CL geld erbij dus nog steeds ruim in plus dan.
Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aanKijk, ik vind dit uiteindelijk goed gewerkt. Zeker omdat Lang ik principe blijft, Vanaken ook
Aanvallend zijn we zeker niet verzwakt nu CDK weg is. We gaan hem wel missen, maar kheb het gevoel dat het opgevangen is.
Een voetballend, technisch middenveld met loopvermogen... Klinkt goed.
Verdedigend baart me wel het meeste zorgen maar ik denk/hoop dat we naar Boyata en Sylla gaan op termijn. Beide een beetje een gok wel imo, gaan we moeten zien dadde.
Garanties heb je nooit uiteraard, maar dit geeft me toch wel vertrouwen.
Zo is het altijd iets natuurlijk, maar das wel een gevaar idd. En dan hebben we het nog niet over de jonge gasten die weinig speel tijd gaan krijgen.Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aan
die mannen sjotten ook niet voor 5€ de maand he.Een ploeg heeft nog meer kosten dan
Vorig seizoen 1,5 miljoen effectieve winst dacht ik.Maar ik dacht wel club operationeel winstgevend was, dus het is niet dat we transferoverschotten nodig hebben om andere kosten te dekken. Al kan dat misschien ondertussen wel veranderd zijn.
Daarvoor is die beloften in 2de wel goed natuurlijkZo is het altijd iets natuurlijk, maar das wel een gevaar idd. En dan hebben we het nog niet over de jonge gasten die weinig speel tijd gaan krijgen.
Maar als ik de bank de laatste weken zag, was dat aanvallend toch huilen met de pet op hoor, dus er denk dat dat al met al nog zal meevallen.
People manager is een van zijn betere facetten, zeker naar de jeugd toe.Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aan
en meer inkomsten dan alleen transfers en CL ook héEen ploeg heeft nog meer kosten dan

Dat is voor elke club een moeilijke balans hé -> als je kern te klein is dan loop je risico's bij blessures, is ie te groot dan moet je mensen teleurstellen.Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aan
Antwerp wilt nog afslanken. Maar die kernen zijn inderdaad de grootsteDat is voor elke club een moeilijke balans hé -> als je kern te klein is dan loop je risico's bij blessures, is ie te groot dan moet je mensen teleurstellen.
Denk dat Antwerp en Club er voorlopig het beste voorstaan qua "ruimheid" van de kern en wisselmogelijkheden in de verschillende linies.
Blijft toch een rare situatie met Hendry. Die was samen met N'Soki centraal toch echt goed tegen PSG thuis?We strijden ook op drie fronten dus zullen er wel genoeg hun kans krijgen denk ik.
![]()
Club Brugge heeft bijna oplossing beet voor overbodige Jack Hendry: Schotse verdediger kan naar Italiaanse club
Jack Hendry (27) heeft zijn oplossing bijna beet. De Schotse centrale verdediger, die bij Club Brugge niet meer in de plannen van Carl Hoefkens paste, kan bij Cremonese tekenen.www.nieuwsblad.be
Hopelijk kopen ze dan snel nog iets deftigs bij.
Was nog ruimte voor verbetering maar ik vond die ook de beste verdediger die we hadden.Blijft toch een rare situatie met Hendry. Die was samen met N'Soki centraal toch echt goed tegen PSG thuis?

Idd, snap ik ook niet zo goed ... Hendry stond er echt wel, pakte die rode kaart door Mechele dacht ik(?) en kwam er sindsdien niet meer in.Blijft toch een rare situatie met Hendry. Die was samen met N'Soki centraal toch echt goed tegen PSG thuis?
Duidelijk nog nooit een Ndidi of Berge in uw ploeg gehad! Echt maar een matige speler hoor, Balanta.Balanta snap ik ook echt niet. Zo'n beest![]()