Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, ik vind dit uiteindelijk goed gewerkt. Zeker omdat Lang ik principe blijft, Vanaken ook

Aanvallend zijn we zeker niet verzwakt nu CDK weg is. We gaan hem wel missen, maar kheb het gevoel dat het opgevangen is.

Een voetballend, technisch middenveld met loopvermogen... Klinkt goed.

Verdedigend baart me wel het meeste zorgen maar ik denk/hoop dat we naar Boyata en Sylla gaan op termijn. Beide een beetje een gok wel imo, gaan we moeten zien dadde.

Garanties heb je nooit uiteraard, maar dit geeft me toch wel vertrouwen.

Kijk, ik vind dit uiteindelijk goed gewerkt. Zeker omdat Lang ik principe blijft, Vanaken ook

Aanvallend zijn we zeker niet verzwakt nu CDK weg is. We gaan hem wel missen, maar kheb het gevoel dat het opgevangen is.

Een voetballend, technisch middenveld met loopvermogen... Klinkt goed.

Verdedigend baart me wel het meeste zorgen maar ik denk/hoop dat we naar Boyata en Sylla gaan op termijn. Beide een beetje een gok wel imo, gaan we moeten zien dadde.

Garanties heb je nooit uiteraard, maar dit geeft me toch wel vertrouwen.
Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aan

Als die allemaal blijven zal het vooral moeilijk worden om iedereen tevreden te houden als iedereen fit is. Ik weet niet of Hoefkens daarvoor een goede manager is in de kleedkamer. Hij begint er pas aan
Zo is het altijd iets natuurlijk, maar das wel een gevaar idd. En dan hebben we het nog niet over de jonge gasten die weinig speel tijd gaan krijgen.
Maar als ik de bank de laatste weken zag, was dat aanvallend toch huilen met de pet op hoor, dus er denk dat dat al met al nog zal meevallen.

Maar ik dacht wel club operationeel winstgevend was, dus het is niet dat we transferoverschotten nodig hebben om andere kosten te dekken. Al kan dat misschien ondertussen wel veranderd zijn.

Zo is het altijd iets natuurlijk, maar das wel een gevaar idd. En dan hebben we het nog niet over de jonge gasten die weinig speel tijd gaan krijgen.
Maar als ik de bank de laatste weken zag, was dat aanvallend toch huilen met de pet op hoor, dus er denk dat dat al met al nog zal meevallen.
Daarvoor is die beloften in 2de wel goed natuurlijk

Dat is voor elke club een moeilijke balans hé -> als je kern te klein is dan loop je risico's bij blessures, is ie te groot dan moet je mensen teleurstellen.

Denk dat Antwerp en Club er voorlopig het beste voorstaan qua "ruimheid" van de kern en wisselmogelijkheden in de verschillende linies.

Dat is voor elke club een moeilijke balans hé -> als je kern te klein is dan loop je risico's bij blessures, is ie te groot dan moet je mensen teleurstellen.

Denk dat Antwerp en Club er voorlopig het beste voorstaan qua "ruimheid" van de kern en wisselmogelijkheden in de verschillende linies.
Antwerp wilt nog afslanken. Maar die kernen zijn inderdaad de grootste

We strijden ook op drie fronten dus zullen er wel genoeg hun kans krijgen denk ik.

Hopelijk kopen ze dan snel nog iets deftigs bij.
Blijft toch een rare situatie met Hendry. Die was samen met N'Soki centraal toch echt goed tegen PSG thuis?

Wat er met Hendry en Balanta gebeurt, is gewoon zeer vreemd. Allebei (zeer) verdiendstelijke spelers die gewoon aan de kant worden geschoven alsof ze met hun schoen naar de trainer hebben gegooid. Begrijp dat echt niet eigenlijk.

Vormer vind ik zeker terecht dat die niet meer mag meedoen als basisspeler, maar om hem dan meteen in de tribune te zetten gaat ook wel ver. Kwam fysiek wel steeds vaker tekort en deed amper nog de verdedigende "vuile" meters. Als je dan nu Nielsen ziet tekeer gaan...

Blijft toch een rare situatie met Hendry. Die was samen met N'Soki centraal toch echt goed tegen PSG thuis?
Idd, snap ik ook niet zo goed ... Hendry stond er echt wel, pakte die rode kaart door Mechele dacht ik(?) en kwam er sindsdien niet meer in.
Oké, dat je je ploeg dan niet meer gewoon wijzigt als het draait snap ik wel, maar je koopt nu Boyata zonder Hendry een echt nieuwe kans te geven. Boyata komt toch wel duidelijk voor Mechele of mis ik iets?

Balanta snap ik toch ergens wel. Je voelde dat ons middenveld veel verzoop (al lag dat zeker niet enkel aan Balanta uiteraard), en Balanta is een heel goeie breker, maar voetballend laat die een ploeg er niet uit komen. Dat doet een Odoi al iets beter (al vind ik die ook veruit te zwak maar goed), en ik denk, als ik het zo lees, dat die Oyendika eigenlijk een voetballende VM is, dus een soort van samensmelting van Odoi & Balanta.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan