Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vat dat niet verkeerd op hoor, dat kan je toch ook niet afleiden uit mijn post?

Maar idd, het is wel komisch dat de rivaliteit door voorzitters die in hun professionele leven ook aanvaringen hebben gehad nog extra wordt gevoed. Maar ik heb toch ook de indruk dat het meer leeft bij Gheysens dan bij Verhaeghe.

Nielsen toch eerder een 8, veel te aanvallend voor een 6.

Voor een 10 komt deze Ekkelenkamp gewoon zwaar tekort. Dat is wellicht ook een beetje het probleem met zijn imago in NL en bij Ajax, als ze hem daar als een 10 zien of zagen. Was bij Vormer ook zo, maar zet die in een rol die hen ligt en ze kunnen zomaar verrassen.
Bij Vormer was vooral het probleem dat Clasie op zijn plek speelde dacht ik? En daardoor maar naar een andere plek werd geduwd.

Ook op u. Vat dat niet verkeerd op. Het is zoals Starspike zegt: Dat hanengevecht tussen Verhaege en Gheysens vind ik gewoon vermakelijk. Dat is ongelofelijk hoe die elkaar proberen af te troeven.
Ik vat dat niet verkeerd op, was ook niet als steek naar Genk bedoeld hoor. Effectief de vraag hoe het zit bij Genk, hoor precies niks van geruchten uit die kant.

Antwerp-voorzitter Paul Gheysens was zelf naar eigen zeggen niet op de hoogte dat de Nederlandse middenvelder alsnog van gedacht veranderd was. “Is er beweging in het dossier? Dan is dat volledig de verdienste van Marc Overmars, daar hou ik me niet mee bezig. De aanwezigheid van Overmars is voor veel spelers een extra factor om voor Antwerp te kiezen. Ik denk niet dat wij nog een nieuw bod hebben gedaan, maar ik durf er niets met zekerheid over zeggen.”
Ik geef het maar mee. De realiteit lijkt iets genuanceerder dan Gheysens die "plots" achter een speler gaat omdat Brugge er interesse in heeft. Zoals ik al zei daarstraks, die naam circuleert al bij Antwerp sinds 28 juni.
Over de speler zelf heb ik geen mening, ik kijk bijna nooit naar Nederlands voetbal maar ik heb wel vertrouwen in Overmars en Van Bommel.

Ik vat dat niet verkeerd op, was ook niet als steek naar Genk bedoeld hoor. Effectief de vraag hoe het zit bij Genk, hoor precies niks van geruchten uit die kant.
Castro hebben ze al gehaald voor op de 10. Ze willen ook een 21-jarige Deense rechtsback halen. Zou echt wel een talent zijn. Een beetje een nieuwe Maehle.

Hier en daar een gerucht over een 6. Voor de rest wel erg stil, want 1 of 2 buitenspelers en een linksback mogen er echt wel bij.

Castro hebben ze al gehaald voor op de 10. Ze willen ook een 21-jarige Deense rechtsback halen. Zou echt wel een talent zijn. Een beetje een nieuwe Maehle.

Hier en daar een gerucht over een 6. Voor de rest wel erg stil, want 1 of 2 buitenspelers en een linksback mogen er echt wel bij.
Wie is de rechtsback dat ze volgen? Ben enorm benieuwd naar wie ze nog kijken eigenlijk. Ik hoop toch nog op een paar degelijke transfers en geen last minute paniek aankopen.

Edit: Ugbo officieel naar Troyes

Wie is de rechtsback dat ze volgen? Ben enorm benieuwd naar wie ze nog kijken eigenlijk. Ik hoop toch nog op een paar degelijke transfers en geen last minute paniek aankopen.

Edit: Ugbo officieel naar Troyes
Rasmus Carstensen.

Blij dat Ugbo weg is. Had echt niet de juiste mentaliteit bij ons.

Nsoki toonde vorig seizoen wel vaak dat hij potentieel een Europese subtopper kon worden terwijl Amuzu met alle respect gewoon snel is.
Toch ook wel door een sterke blauw-zwarte bril gekeken.

12 miljoen voor Nsoki en 8 voor Amuzu beiden zeer correcte prijzen voor spelers met talent, maar ook met de nodige gebreken.

Nsoki toonde vorig seizoen wel vaak dat hij potentieel een Europese subtopper kon worden terwijl Amuzu met alle respect gewoon snel is.
Klopt. Ik zit dan ook met een dubbel gevoel bij Nsoki zijn transfer. Langs ene kant begrijp ik absoluut dat men dat bod accepteert. Dubbele van zijn aankoopprijs en gezien zijn wisselvalligheid. Langs de andere kant als ie de lijn van dit voorjaar zou doortrekken naar dit seizoen vang je daar volgens mij over een jaar zeker het dubbele voor.

Ciske begon eindelijk te tonen dat er iets in zat. Tis genen Doku, maar meer potentieel dan de 8M die ze nu betalen volgens mij.
Al snap ik volledig dat ze 'm nu laten gaan want te wisselvallig nog. Hopen op vervanging voor de flank, of nen echte LWB als Gomez ook nog zou gaan..

Ciske begon eindelijk te tonen dat er iets in zat. Tis genen Doku, maar meer potentieel dan de 8M die ze nu betalen volgens mij.
Al snap ik volledig dat ze 'm nu laten gaan want te wisselvallig nog. Hopen op vervanging voor de flank, of nen echte LWB als Gomez ook nog zou gaan..
Ciske heeft de laatste matchen nogmaals laten zien dat hij eigenlijk geen progressie maakt hè.

Foute keuzes voor doel, laatste pass vaak onzuiver (oké assist gisteren). En die speelt nu toch al wel enkele seizoenen mee..

8miljoen is een faire prijs, moet je een deftige vervanger voor kunnen halen. En niet Raman op die flank zetten

Ciske heeft de laatste matchen nogmaals laten zien dat hij eigenlijk geen progressie maakt hè.

Foute keuzes voor doel, laatste pass vaak onzuiver (oké assist gisteren). En die speelt nu toch al wel enkele seizoenen mee..

8miljoen is een faire prijs, moet je een deftige vervanger voor kunnen halen. En niet Raman op die flank zetten
Heb eerste match niet gezien, maar tegen Cercle was iedereen dramatisch dus daar viel hij mij niet per se extra negatief op.
Had het vooral over het einde van het seizoen vorig jaar en de play-offs. Ik was blij om te zien dat hij daar inderdaad eindelijk eens de juiste keuzes maakt, want dat was voor mij zijn grootste issue. Als hij de bal moest afgeven trapte hij, en als hij moest trappen dan gaf hij een voorzet (alé, poging tot). 8 miljoen is op zich wel fair, maar ik denk dat er qua potentieel nog steeds meer in kan zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan