Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:laugh:

Slechte zaak voor beide teams. Bij ons hadden ze net besloten dat hij niet kon voetballen, bij Brugge vonden ze het net wel een geweldige speler. Nu moeten we weer van mening veranderen.

Zal bij ons voor de positie van Gerkens zijn denk ik dan.

Ik begrijp er absoluut niks van als ik eerlijk mag zijn. En dan bedoel ik dat er 2 ploegen aan het vechten zijn voor Ekkelenkamp.

Gheysens doet alles om Verhaegen te koeieneren. Meer moeten we er niet achter zoeken.
Ja, dat Overmars in de Ajax vijver zit te vissen en dat wij op zoek waren naar een gelijkaardig profiel heeft er natuurlijk niks mee te maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat Overmars in de Ajax vijver zit te vissen en dat wij op zoek waren naar een gelijkaardig profiel heeft er natuurlijk niks mee te maken.
En twee posts erboven moest ge nog raden naar de positie waarvoor het was, en nu ineens waren jullie op zoek naar dit profiel? Welk profiel is dat zelfs, eentje die vooraan gepositioneerd is en nergens in uitblinkt?

En vissen in de Ajax-vijver, nog niet veel van gemerkt. Toby zijn zin geven met een riant loon lijkt mij nu niet meteen daad die ik gelijk zou stellen aan "vissen ik de Ajaxvijver". Dat heeft meer met de stad Antwerpen te maken dan wat anders.
En dan nog, dat is 1 vis

:laugh:

Slechte zaak voor beide teams. Bij ons hadden ze net besloten dat hij niet kon voetballen, bij Brugge vonden ze het net wel een geweldige speler. Nu moeten we weer van mening veranderen.

Zal bij ons voor de positie van Gerkens zijn denk ik dan.
Ge moogt hem hebben. :thumb:

En twee posts erboven moest ge nog raden naar de positie waarvoor het was, en nu ineens waren jullie op zoek naar dit profiel? Welk profiel is dat zelfs, eentje die vooraan gepositioneerd is en nergens in uitblinkt?
Daarom dat ik het vroeg aan @stungunner die zo vriendelijk was om te antwoorden. En ja, wij zoeken naar een gelijkaardig type. Snap niet goed waarom je daar meteen een samenzweringstheorie van wil maken.

Transfermarkt rapporteert toch ook 10M.

Okereke is definitief weg bij Club Brugge​

In 2019 betaalde Club Brugge nog 8 miljoen euro voor David Okereke, 3 jaar later laat het zijn voormalige recordtransfer voor heel wat minder geld vertrekken naar Cremonese, de club die vorig seizoen promotie afdwong naar de Serie A. De 24-jarige Nigeriaanse spits speelde in het verleden al voor tal van andere Italiaanse clubs.

Ik ga eerlijk zijn: van zo een soap tussen Bruggen en Antwerp kan ik echt genieten :D
Ik zou me als supporter van Genk of RSCA dan toch eerder zorgen maken dat dergelijke transfersoaps vnl tss Antwerp en Club gaan. Zegt genoeg over de waardeverhoudingen aan de top van het Belgisch voetbal.

Gheysens doet alles om Noplace Bart te koeieneren. Meer moeten we er niet achter zoeken.
Daarom dat we er eind juni al in geïnteresseerd waren... Ik denk trouwens dat Overmars beslist wie komt en niet Gheysens (uitgezonderd zijn jaarlijkse prestigetransfer).

Genk doet het wel op hun eigen manier, kunnen moeilijk concurreren met de inkomsten van Brugge of het geld van Gheysens. Heeft weinig zin om daarvan wakker te liggen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan