Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja geen idee natuurlijk. Maar het sleept allemaal bijzonder lang aan toch (zijn augustus, ze waren al bezig over een verlenging van februari)? En er was wel sprake van heel wat andere clubs die aan zijn mouw trokken (Antwerp, Marseille, Salernitana,...). Communicatie van Napoli (met officieel afscheidsbericht oa) toch ook niet van die aard dat je nog lopende onderhandelingen vermoedt. Maar toch zit hij weer opnieuw in die stad.

Enfin we zullen zien maar hij is ondertussen veel tijd aan 't verliezen. Hij is wel niet de enige Rode Duivel in die situatie (Denayer, Januzaj).
Die voorzitter is ook niet vies van zo smerige truc's uit te halen, kan me niet inbeelden dat hij een contract weigerde aan 2.5 miljoen wetende dat hij daar een god is in napels.

Nsoki weg, Hendry die mss weg gaat/wilt, mogen nog serieus uit hun pijp komen dan, en aangezien achteraan op dit moment het pijnpunt is zullen het toppers moeten zijn.
Nja, van die speler werd je niet van uw n’sokken geblazen

(Laatste keer dat ik het kan gebruiken)

Ohja, we hebben in het verleden al meer transfers gedaan waar iedereen "tegen" was en die rendeerden.
Omgekeerd ook wel een paar :unsure:

Ekkelenkamp word ik nu niet echt warm van. Langs de andere kant, toen Vormer kwam vond men die in NL ook maar middelmatig, en uiteindelijk is dat wel een Club icoon geworden.

Op Voetbalzone zeggen ze dat Club hem zogezegd als vervanger ziet van CdK, maar dat is natuurlijk zever. Ik vermoed dat ze Ekkelenkamp eerder in een soort Rits-rol zien, heeft veel loopvermogen dus dat zou wel moeten lukken.

Nsoki vind ik dan weer jammer. Die was vorig seizoen, na zijn foutjes en zelfs uitgefloten te zijn geweest, gewoon heel sterk gedurende een bepaalde periode. Maar nu herviel hij wel weer in die fouten. Jammer, want zonder dat is die gewoon top en zelfs onhaalbaar voor een Belgische club.

Ekkelenkamp word ik nu niet echt warm van. Langs de andere kant, toen Vormer kwam vond men die in NL ook maar middelmatig, en uiteindelijk is dat wel een Club icoon geworden.

Op Voetbalzone zeggen ze dat Club hem zogezegd als vervanger ziet van CdK, maar dat is natuurlijk zever. Ik vermoed dat ze Ekkelenkamp eerder in een soort Rits-rol zien, heeft veel loopvermogen dus dat zou wel moeten lukken.
Zelfde type speler als Nielsen dan?

Zelfde type speler als Nielsen dan?
Ik vermoed idd eerder als backup voor die rol. Als je natuurlijk op alle fronten wilt strijden heb je meerdere opties nodig, en dan is een speler van 4,5 miljoen naar Brugse normen nog vrij bescheiden te noemen. Zal imo dus zeker niet als absolute basis gehaald zijn.

Brugge kan het zich wel veroorloven natuurlijk met al dat geld van De Ketelaere en hun opeenvolgende CL deelnames.
Niet alleen CDK. Openda is ook al verkocht voor 10M , Okereke 10M en nu nog eens Nsoki voor 12M. Die hebben wel wat geld voor handen.

Mag toch eens een klepper komen (vanachter). Een direct inzetbare certitude, genre Mignolet. Trek voor zo'n spelers de portefeuille open, zou'k zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan