Pieterjan94
Well-known member
Hoezo is het zorgwekkend eigenlijk? Het gebrek aan spoeling, of het feit dat je met Mechelen en Hendry moet spelen?
Of beide?
Of beide?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gebrek aan spoeling en Mechele vooral iddHoezo is het zorgwekkend eigenlijk? Het gebrek aan spoeling, of het feit dat je met Mechelen en Hendry moet spelen?
Of beide?

We zullen Burgess wel kopenAllé, voor de juiste prijs mogen jullie Schuurs hebben. Met een beetje geluk krijg je Klaiber erbij.

We zullen Burgess wel kopen![]()
Die voorzitter is ook niet vies van zo smerige truc's uit te halen, kan me niet inbeelden dat hij een contract weigerde aan 2.5 miljoen wetende dat hij daar een god is in napels.Ja geen idee natuurlijk. Maar het sleept allemaal bijzonder lang aan toch (zijn augustus, ze waren al bezig over een verlenging van februari)? En er was wel sprake van heel wat andere clubs die aan zijn mouw trokken (Antwerp, Marseille, Salernitana,...). Communicatie van Napoli (met officieel afscheidsbericht oa) toch ook niet van die aard dat je nog lopende onderhandelingen vermoedt. Maar toch zit hij weer opnieuw in die stad.
Enfin we zullen zien maar hij is ondertussen veel tijd aan 't verliezen. Hij is wel niet de enige Rode Duivel in die situatie (Denayer, Januzaj).
Ken die precies niet eensEkkelenkamp naar Brugge![]()

Ken die precies niet eens![]()

Nja, van die speler werd je niet van uw n’sokken geblazenNsoki weg, Hendry die mss weg gaat/wilt, mogen nog serieus uit hun pijp komen dan, en aangezien achteraan op dit moment het pijnpunt is zullen het toppers moeten zijn.
Zelfde type speler als Nielsen dan?Ekkelenkamp word ik nu niet echt warm van. Langs de andere kant, toen Vormer kwam vond men die in NL ook maar middelmatig, en uiteindelijk is dat wel een Club icoon geworden.
Op Voetbalzone zeggen ze dat Club hem zogezegd als vervanger ziet van CdK, maar dat is natuurlijk zever. Ik vermoed dat ze Ekkelenkamp eerder in een soort Rits-rol zien, heeft veel loopvermogen dus dat zou wel moeten lukken.
Ik vermoed idd eerder als backup voor die rol. Als je natuurlijk op alle fronten wilt strijden heb je meerdere opties nodig, en dan is een speler van 4,5 miljoen naar Brugse normen nog vrij bescheiden te noemen. Zal imo dus zeker niet als absolute basis gehaald zijn.Zelfde type speler als Nielsen dan?
Brugge kan het zich wel veroorloven natuurlijk met al dat geld van De Ketelaere en hun opeenvolgende CL deelnames.Jungla koste amper meer. En met zo'n transfersom sta je in de top 15 van inkomende transfer van Club ooit
Niet alleen CDK. Openda is ook al verkocht voor 10M , Okereke 10M en nu nog eens Nsoki voor 12M. Die hebben wel wat geld voor handen.Brugge kan het zich wel veroorloven natuurlijk met al dat geld van De Ketelaere en hun opeenvolgende CL deelnames.