Hell no. Alsjeblieft niet. Dramatische verdediger is dat, die wil ik zelfs niet bij Brugge zien. Dat is Mechele in een Spaans jasje.Mingueza of zoiets
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hell no. Alsjeblieft niet. Dramatische verdediger is dat, die wil ik zelfs niet bij Brugge zien. Dat is Mechele in een Spaans jasje.Mingueza of zoiets
Ik wist zelfs niet dat die aan Club Brugge werd gelinkt. Die lijkt in ieder geval naar Celta te gaan.Mingueza of zoiets
Brandón Mejele.Dat is Mechele in een Spaans jasje.
Kan geen kwaad, hij heeft toch geen rijbewijs meer!Hopelijk zuipt hij weer ni teveel als de zaak beklonken is![]()
Deden we ook al es met Sobota![]()
Na de kwalificatie, nu ook een transfer? Antwerp staat dicht bij Drita-winger Arbnor Muja
Antwerp stak in Kosovo de kwalificatie op zak, maar wellicht ook een speler. Het staat namelijk dicht bij de Kosovaarse vleugelaanvaller Arbnor Muja (23).m.nieuwsblad.be
![]()

ShhhhhtDeden we ook al es met Sobota![]()
Die heeft wel een doelpunt gemaakt tegen gentDeden we ook al es met Sobota![]()

Ik zou dat niet erg vindenGaan we dan nog met Lang blijven zitten?![]()

En ze zeggen op dit moment in het nieuws dat het nog niet rond is.Er is een akkoord jongens!![]()

Dan kan ik mss via het werk wel elke week gratis komenEn als ge die maand niet veel haalt, is de negativiteit die er vorig seizoen heerste weer volop terug. En hebt ge bovendien alweer een goeie achterstand op de mini PO1 van dit jaar. En met minder als dat gaan de supporters niet tevreden zijn.
Na de afgelopen drie jaar (ondanks ons sterk seizoenseinde twee seizoenen geleden) zijn er veel twijfelaars en afhakers. En KRC hun "gedrag" in het tussenseizoen (er is amper communicatie geweest en er is echt geen poging genomen om de supporters "fired up" te krijgen, waar enorm veel kritiek op was) heeft zeker niet geholpen.
Ik geloof oprecht dat Vrancken er op termijn iets van kan maken. De Condé weet wat die doet en onze jeugd is ook in aantocht. Maar ik heb schrik dat er tegen dan NOG meer volk definitief afgehaakt is en we tegen de winter wel eens een match voor minder dan 10.000 man spelen.
En ja, excuses... Ik weet dat ik even overdramatisch lijk. Maar na onze onverwachte goede prestatie tegen Club was er hoop opgedoken om daarna een week van hel te krijgen als supporter. Komt even allemaal hard aan.

Heb jij die zijn avontuur in Duitsland gevolgd?Ik lees dat Brugge Ekkelenkamp wilt halen als vervanger van CDK en ook Antwerp interesse zou hebben. Ik zou er niet vrolijk van worden eerlijk gezegd.
Heb jij die zijn avontuur in Duitsland gevolgd?
Ik was daar ook allesbehalve fan van bij Ajax.
Ma bon, Brugge is Ajax niet, en ondertussen toch ook al 2 jaar ouder. Dus mss een nieuwe verrassing zoals Lang dat uiteindelijk ook wel was?
Ik heb hem niet gevolgd, maar als ik even snel naar mijn app Fotmob kijk, dan zie ik dat hij vooral invaller was.Heb jij die zijn avontuur in Duitsland gevolgd?
Ik was daar ook allesbehalve fan van bij Ajax.
Ma bon, Brugge is Ajax niet, en ondertussen toch ook al 2 jaar ouder. Dus mss een nieuwe verrassing zoals Lang dat uiteindelijk ook wel was?
Met de mentaliteit is niks mis, maar die blinkt gewoon nergens in uit. Hij werkt hard, maar is gewoon een middelmatige voetballer die nergens echt goed in is.Mentaliteit? Of gewoon niet genoeg kwaliteit?