Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat alleen Milan en Leeds concreet zijn voor Charles. Iedereen ziet toch dat dit een potentiële topper is. Oké, de zekerheid heb je nooit en hij kost ook niet niks, maar als je soms ziet waar topclubs hun geld aan geven, dan is dit toch een gok waard lijkt me. Jammer dat het voor Ajax iets te veel is en ze niemand nodig hebben op die plek.

Ik denk dat die transfer naar Milan wel goed komt. De enigste reden dat Milan niet meteen gaat bieden wat Brugge vraagt is omdat CDK aangegeven heeft naar Milan te willen en omdat er al een persoonlijk akkoord tussen beide partijen is. Ik kan Maldini geen ongelijk geven op dit moment. En laten we eerlijk zijn. Alles boven de 35mil is gewoon te veel voor CDK. Ik denk dat het geboden bedrag door Milan een zeer mooi bedrag is

Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat alleen Milan en Leeds concreet zijn voor Charles. Iedereen ziet toch dat dit een potentiële topper is. Oké, de zekerheid heb je nooit en hij kost ook niet niks, maar als je soms ziet waar topclubs hun geld aan geven, dan is dit toch een gok waard lijkt me. Jammer dat het voor Ajax iets te veel is en ze niemand nodig hebben op die plek.
Het zijn dan ook niet de echte topclubs die interesse hebben natuurlijk. AC Milan mag dan wel kampioen gespeeld zijn, Europees stelt dat ook nog maar weinig voor. Leeds, sjah...

De Ketelaere is zeker een talent, maar het speelt niet in zijn voordeel dat er wel nog wat vraagtekens rond hem hangen. Wat is nu juist zijn beste positie? Wat maakt hem net zo goed? Heeft een bovengemiddelde techniek maar springt er niet bovenuit, mist snelheid, vorig seizoen echt wel vaak onzichtbaar in de toppers, zijn PO's vond ik nu ook niet schitterend, dat zijn toch allemaal factoren die mee een prijs (en de interesse) bepalen voor een speler. Zijn scorend vermogen vorig seizoen was wel uitstekend, maar dat biedt geen zekerheid.

.....schrijven de brolsites
Lees het nu toch ook op RTBF.

Zou doodzonde zijn, is toch een van de smaakmakers van onze competitie. Is anderzijds ook al 29 dus een toptransfer naar een Europese competitie zit er voor hem niet meer in, dan is het logisch dat hij nog enkele jaren wil cashen.

Lees het nu toch ook op RTBF.

Zou doodzonde zijn, is toch een van de smaakmakers van onze competitie. Is anderzijds ook al 29 dus een toptransfer naar een Europese competitie zit er voor hem niet meer in, dan is het logisch dat hij nog enkele jaren wil cashen.
Is ook vrij laat doorgebroken, dus heel begrijpelijk als die wil cashen is wel een gesel voor elke verdediging met ruimte in de rug.

Dessers zou volgens Fabrizio Romano één van de komende dagen naar Cremonese in de serie A trekken.

Met Oyen die nu ook een halfjaar out is, begint de kern toch wel erg dun te ogen, zeker vooraan.

Dessers zou volgens Fabrizio Romano één van de komende dagen naar Cremonese in de serie A trekken.

Met Oyen die nu ook een halfjaar out is, begint de kern toch wel erg dun te ogen, zeker vooraan.

Dessers die zou vertrekken, was wel een zeer waarschijnlijke gebeurtenis. Onachu komt nog terug en geruchten zijn dat die pas een huis in de omgeving van Genk gekocht heeft, dus wie weet wat daar speelt. Maar ik verwacht dan wel sowieso nog een spits. Maar van Dessers was het altijd duidelijk dat die zijn Conference League wilde verzilveren en er enkel een kans was om die te houden als eerste spits en met een beest als Onuachu nog niet vertrekkende...

Dessers die zou vertrekken, was wel een zeer waarschijnlijke gebeurtenis. Onachu komt nog terug en geruchten zijn dat die pas een huis in de omgeving van Genk gekocht heeft, dus wie weet wat daar speelt. Maar ik verwacht dan wel sowieso nog een spits. Maar van Dessers was het altijd duidelijk dat die zijn Conference League wilde verzilveren en er enkel een kans was om die te houden als eerste spits en met een beest als Onuachu nog niet vertrekkende...
Vond hem nochtans sterk spelen zondag ... kan ook aan onze verdediger liggen natuurlijk :biglaugh:

Het gelach die er hier leeft rond Dessers is er ook in de tribunes.

Heb de indruk dat hij hier zich altijd extra zal moeten bewijzen. Misschien heeft hij dat gevoel heb ook?

Laatst bewerkt:
Van mij moet Dessers dan ook zeker niet weg. En die mag ook gerust meer zijn dan een supersub. Maar tegen Onuachu kan die uiteraard niet op en zolang die niet vertrekt is en blijft die de nummer 1. En daar tekent Dessers niet voor, lijkt me.
Maar ja dan maar CL spelen in Kopenhagen, zeker?

Straks 1 verliezer in het verhaal en dat is Charles zelf. En dan kan het wel eens zijn dat Brugge daar ook mee verliest.

Tipke voor Charles : naar het buitenland gaan gaat makkelijk met de wet van 78

Zat tegen Genk in de tribune en droeg een petje met 'Freedom' op :biglaugh: Die jongen zit met zijn hoofd allang in Milan denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan