Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil Brugge serieus meer dan 35 miljoen voor CDK. Toch wat overdreven. Tussen de 25 en 30 zou al heel mooi zijn.
Als je ziet dat ze voor Danjuma in 2019 een 16 miljoen gekregen hebben. Zijn marktwaarde is nu 50mio volgens transfermarkt. CDK lijkt me toch een groter talent en de prijzen liggen nu al terug een pak hoger.

Maar die had betere stats

Effe opgezocht voor de volledigheid!

David in zijn laatste seizoen voor Gent in de JPL: 27matchen, 18goals, 8assists
CDK in zijn afgelopen seizoen in de JPL: 33matchen, 14goals, 7assists

Dus oké fair enough, geen idee of de positie/spel er voor iets tussenzit maja.

Inflatie hé quo_vadis... Tegen de 10% in België...

Mijn Turkse vrienden lachen met die transfermarkt. Blijkbaar stond die daar vorig seizoen vooral bekend als totale flop en open doelkansen missen die niet te missen waren. Vandaar ook dat ze die zijn contract gewoon niet hebben verlengd. Nu ik volg het Turkse voetbal niet zo en ken die speler niet. Ze hebben mij wel wat filmpjes laten zien van kansen dat die mistte. Dat was wel om mee te lachen. Zelfs missen op de doellijn voor een lege goal :oink:

En van deze soort misser heb ik er een 5 tal gezien
Hij heeft 20/21, qua statistieken alvast, dan weer wel een sterk seizoen gespeeld

Selemani ❌ Genk
Tja, ik ken hem niet echt, maar ik denk dat het ook weer niet zo een ongelofelijke meerwaarde zou zijn. Bongonda zit er ook nog altijd.

Een lijn met Oyen-Tresor-Ito zou ik wel echt af vinden. Dan is verder nog Paintsil en El Khannous die bij de A-kern zitten.

Tja, ik ken hem niet echt, maar ik denk dat het ook weer niet zo een ongelofelijke meerwaarde zou zijn. Bongonda zit er ook nog altijd.

Een lijn met Oyen-Tresor-Ito zou ik wel echt af vinden. Dan is verder nog Paintsil en El Khannous die bij de A-kern zitten.
En Onuachu, blijft die nu nog altijd? :D

En Onuachu, blijft die nu nog altijd? :D
Van mij mag hij blijven, maar hij aast al sinds vorig jaar op een transfer. Ik denk dat hij gewoon wat lomp oogt en dat dat veel clubs afschrikt.

Nochtans echt technisch veel beter dan iedereen denkt.

Toch onbegrijpelijk dat je voor zoveel geld een 28-jarige spits gaat halen die al jaren niks meer gepresteerd heeft, wat een wanbeleid!

Toch onbegrijpelijk dat je voor zoveel geld een 28-jarige spits gaat halen die al jaren niks meer gepresteerd heeft, wat een wanbeleid!
Zal wel geen 7 miljoen meer kosten zeker, het is niet omdat transfermarkt dat zegt dat Club dat ook gaat betalen

Zal wel geen 7 miljoen meer kosten zeker, het is niet omdat transfermarkt dat zegt dat Club dat ook gaat betalen
Probleem van Club is dat al die ploegen weten dat ze daar geld hebben. Bijgevolg betalen ze bijna steeds te veel voor een speler die ze willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan