Ja das ook niet goed voor Charles. Die krijgt meteen een sticker op zijn hoofd met hele hoge verwachtingen zo he.Wil Brugge serieus meer dan 35 miljoen voor CDK. Toch wat overdreven. Tussen de 25 en 30 zou al heel mooi zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja das ook niet goed voor Charles. Die krijgt meteen een sticker op zijn hoofd met hele hoge verwachtingen zo he.Wil Brugge serieus meer dan 35 miljoen voor CDK. Toch wat overdreven. Tussen de 25 en 30 zou al heel mooi zijn.
30 zie ik ook gebeuren, maar ze mikken op meer. Dat lijkt me toch veel voor een speler uit onze competitie.Denk niet dat ze lager gaan willen dan 30.
Tis ons grootste talent ooit ( Club ) en dan wil je de hoofdprijs snap brugge welWil Brugge serieus meer dan 35 miljoen voor CDK. Toch wat overdreven. Tussen de 25 en 30 zou al heel mooi zijn.
Als je ziet dat ze voor Danjuma in 2019 een 16 miljoen gekregen hebben. Zijn marktwaarde is nu 50mio volgens transfermarkt. CDK lijkt me toch een groter talent en de prijzen liggen nu al terug een pak hoger.Wil Brugge serieus meer dan 35 miljoen voor CDK. Toch wat overdreven. Tussen de 25 en 30 zou al heel mooi zijn.
Maar die had betere statsDavid is ook verkocht voor meer dan 30M, dus zeker te begrijpen die prijs van Brugge
Maar die had betere stats
Hij heeft 20/21, qua statistieken alvast, dan weer wel een sterk seizoen gespeeldMijn Turkse vrienden lachen met die transfermarkt. Blijkbaar stond die daar vorig seizoen vooral bekend als totale flop en open doelkansen missen die niet te missen waren. Vandaar ook dat ze die zijn contract gewoon niet hebben verlengd. Nu ik volg het Turkse voetbal niet zo en ken die speler niet. Ze hebben mij wel wat filmpjes laten zien van kansen dat die mistte. Dat was wel om mee te lachen. Zelfs missen op de doellijn voor een lege goal
En van deze soort misser heb ik er een 5 tal gezien
Tja, ik ken hem niet echt, maar ik denk dat het ook weer niet zo een ongelofelijke meerwaarde zou zijn. Bongonda zit er ook nog altijd.SelemaniGenk
En Onuachu, blijft die nu nog altijd?Tja, ik ken hem niet echt, maar ik denk dat het ook weer niet zo een ongelofelijke meerwaarde zou zijn. Bongonda zit er ook nog altijd.
Een lijn met Oyen-Tresor-Ito zou ik wel echt af vinden. Dan is verder nog Paintsil en El Khannous die bij de A-kern zitten.

Van mij mag hij blijven, maar hij aast al sinds vorig jaar op een transfer. Ik denk dat hij gewoon wat lomp oogt en dat dat veel clubs afschrikt.En Onuachu, blijft die nu nog altijd?![]()
Blijft me verbazen hoe graag ze in België achter schijtspelers gaan.volgend target van Brugge![]()
Vedat Muriqi - Spelersprofiel 25/26
Vedat Muriqi, 32, uit Kosovo ➤ RCD Mallorca, sinds 2022 ➤ Centrumspits ➤ Marktwaarde: 4,50 mln. € ➤ * 24 apr. 1994 in Prizren, Joegoslaviëwww.transfermarkt.be
Bizar toch wel dat we zoveel geld gaan betalen voor een spits die faalde bij Lazio en Mallorca.volgend target van Brugge![]()
Vedat Muriqi - Spelersprofiel 25/26
Vedat Muriqi, 32, uit Kosovo ➤ RCD Mallorca, sinds 2022 ➤ Centrumspits ➤ Marktwaarde: 4,50 mln. € ➤ * 24 apr. 1994 in Prizren, Joegoslaviëwww.transfermarkt.be
Zal wel geen 7 miljoen meer kosten zeker, het is niet omdat transfermarkt dat zegt dat Club dat ook gaat betalenToch onbegrijpelijk dat je voor zoveel geld een 28-jarige spits gaat halen die al jaren niks meer gepresteerd heeft, wat een wanbeleid!
Probleem van Club is dat al die ploegen weten dat ze daar geld hebben. Bijgevolg betalen ze bijna steeds te veel voor een speler die ze willen.Zal wel geen 7 miljoen meer kosten zeker, het is niet omdat transfermarkt dat zegt dat Club dat ook gaat betalen