Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoeveel is het voor zo een abonnement ?
25 euro per jaar, dus op zich niet zo duur voor wat livestreams van wedstrijden (oefenwedstrijden, wedstrijden van de dames en de jeugd), interviews en documentaires, maar toch. Vorig seizoen kreeg je dat vaak gewoon gratis dus ze zullen geld geroken hebben. Voor 125 per jaar krijg je trouwens Mauve+ Gold voor een speciaal bedrukt shirt extra.

Pff met hunne MauveTV... Vorig seizoen kon je nog oefenwedstrijden en wedstrijden van de beloften gratis kijken op youtube of de website, nu hebben ze het allemal achter een paywall gestoken. Voor deze transfer krijg je op youtube enkel maar een kort aankondigingsfilmpje van een halve minuut :sarcastic:

25 euro nu ook het einde van de wereld niet. Dat is 2 euro per maand. De zaken die men aanbied worden ook niet gratis gemaakt.

Toch wel wat rare transfersprongen gemaakt, Mega Toby...

Benieuwd hoe hij een ´terugkeer´ naar de JPL verteert. Bij de vorige 2 RD-verdedigers, Lombaerts en Kompany, was het toch niet bepaald een groot succes. Alderweireld heeft natuurlijk nooit echt in de JPL gespeeld.

Openda niet mee op trainingskamp en waarschijnlijk naar Lens voor 10 miljoen volgens franse kranten, dan moet je niet twijfelen natuurlijk.

Haha zeggen dat je een stap hogerop wilt om dan naar Lens te trekken. :rofl:

Had van mij best nog een kans mogen krijgen na zijn uitleenbeurt, maar in dit geval inderdaad: met een grote strik eromheen.

Benieuwd hoe hij een ´terugkeer´ naar de JPL verteert. Bij de vorige 2 RD-verdedigers, Lombaerts en Kompany, was het toch niet bepaald een groot succes. Alderweireld heeft natuurlijk nooit echt in de JPL gespeeld.
Mja, Kompany natuurlijk geremd door blessures en Lombaerts is nu wel enkele niveautjes lager dan Alderweireld. Een fitte Kompany was wel gewoon zeer goed, stak er vaak bovenuit in de weinige matchen die hij speelde. Helaas sportief uiteraard veel te weinig van kunnen genieten.

Maar een Alderweireld is wel een pak beter dan Lombaerts natuurlijk, als ze die kunnen halen is dat toch gewoon een sterke transfer die volgens mij moeiteloos het niveau zal aankunnen.

Kompany uiteindelijk gewoon de beste verdediger van de competitie in die 15 matchen die hij meespeelde. Was bij momenten echt genieten om die hier nog op onze Belgische velden te zien spelen.

Hopelijk kan Alderweireld ook nog zulk niveau halen. Al stond Kompany een paar maanden voor zijn terugkeer nog even Man City mee te helpen om kampioen te spelen, en is Toby zich helaas gaan ingraven in de zandbak.

Openda niet mee op trainingskamp en waarschijnlijk naar Lens voor 10 miljoen volgens franse kranten, dan moet je niet twijfelen natuurlijk.
jawadde, 10 miljoen voor Openda en dan transfervrij een Larin die volgens transfermarkt ook zo'n 10 miljoen waard is, niet slecht gedaan lijkt me.

Nu hopelijk wat miljoenen spenderen aan een echt goeie CV!!

jawadde, 10 miljoen voor Openda en dan transfervrij een Larin die volgens transfermarkt ook zo'n 10 miljoen waard is, niet slecht gedaan lijkt me.

Nu hopelijk wat miljoenen spenderen aan een echt goeie CV!!
Nsoki vind ik wel écht goed. Vooral een 6 en een 8 nodig nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan