Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit hé, ik vond zijn reactie bij zijn doelpunt tegen Club al heel vreemd, er was toen al sprake van hem naar Club maar toch reageerde hij nogal provocerend na zijn doelpunt.

Neeje, hoeft voor mij echt niet.
Wth, da was een prachtige goal die de titel kon beslissen. Logisch dat je dan uit uw dak gaat...

Wth, da was een prachtige goal die de titel kon beslissen. Logisch dat je dan uit uw dak gaat...
Tuurlijk mag die uit zijn dak gaan, maar hij vierde dat nogal provocerend naar het publiek, met de handen achter de oren. Geen idee vanwaar dat kwam en wat de aanleiding was eigenlijk.

Ik ook ni, is nadien ook nergens ter sprake gekomen. Stress van het moment zeker. Was daarna ook aant wenen dusja. Stond onder serieus wa druk

Dat 'boerenjaar' van Dessers is toch ook wel ferm overdreven, neen? 9 goals in 27 competitiewedstrijden is nu ook niet bepaald geweldig. Hij heeft daarnaast wel een goed Europees parcours afgelegd met Feyenoord, maar alles in totaal toch niets uitzonderlijks of zo.

Ik heb Feyenoord nu ook niet het hele seizoen gezien, maar van wat ik heb gezien voegde die nu toch ook weer niet zoveel toe in het spel. Ik heb bv. al wat reacties gelezen dat ze blij zijn dat die terug weg is.

Als Dessers nu denkt dat die klaar is voor de PL of zo gaat die nogal verschieten denk ik
Die is ook lang niet altijd in de basis gestart. Die statistieken moet je toch beter plaatsen.

Dat is mag ik hopen een nogal vrije interpretatie van wat de Trebel-vriendjes van de Waalse media ervan maken.
Bayat is manager van Trebel en deed toch ook de onderhandelingen tussen Mazzu en Union ?
Dan moet je het niet ver gaan zoeken hè

Bayat is manager van Trebel en deed toch ook de onderhandelingen tussen Mazzu en Union ?
Dan moet je het niet ver gaan zoeken hè
Blijkbaar is Bayat de ex manager van Mazzu, maar zat er een haar in de boter waardoor de samenwerking stopte. Mogi zal weer teveel centjes in zijn eigen zakje gestoken hebben?

Bayat aan tafel in de onderhandelingen tussen Mazzu en Union in naam van Union dan eerder? Gezien hij nu ook zou worden ingeschakeld door Union in de Nielsen deal?

Blijkbaar is Bayat de ex manager van Mazzu, maar zat er een haar in de boter waardoor de samenwerking stopte. Mogi zal weer teveel centjes in zijn eigen zakje gestoken hebben?

Bayat aan tafel in de onderhandelingen tussen Mazzu en Union in naam van Union dan eerder? Gezien hij nu ook zou worden ingeschakeld door Union in de Nielsen deal?
Mogelijk.
Maar volgens mij geraak je nooit helemaal van Bayat verlost. Via Bayat zullen ze elkaar dus wel kennen en kan het een deur openen voor Trebel

Een fitte Trebel is trouwens sowieso een grotere meerwaarde dan Olsson

Mogelijk.
Maar volgens mij geraak je nooit helemaal van Bayat verlost. Via Bayat zullen ze elkaar dus wel kennen en kan het een deur openen voor Trebel

Een fitte Trebel is trouwens sowieso een grotere meerwaarde dan Olsson
Olsson is geen basisspeler meer, je speelt met Kana-Cullen, en voordien Cullen-Ashimeru. Dat liep goed. Arnstad en AEH ook niet slecht op de 8.

Trebel moet je nu, nu je bijna van dat monsterloon af bent, niet meer opnieuw gaan gebruiken. Kans is groot dat hij deze zomer wel zou instemmen met een definitieve transfer.

Nuja ik weet niet wat Mazzu van plan is he.

Musonda op proef bij Zulte Waregem.

Zou wel leuk zijn mochten we op de eerste rij kunnen zien wat hij nog kan. Zal hij natuurlijk wel eerst eindelijk eens fit moeten voor blijven.

Net een artikel gelezen, maar wat voor een kerel is dat ook. Helemaal mismanaged door alle partijen:
500k en een sleutel van Neerpede gekregen van Anderlecht.
Geen enkele uitleenbeurt bij Chelsea die succesvol was, maar allemaal de fout van de verschillende trainers.
Dramaqueen op instagram bij verschillende ploegen.
Vroeg gewoon om af en toe met de A-ploeg te mogen meespelen bij Chelsea zonder dat hij ooit iets bewezen had.

Je hebt er cru gezegd gewoon niets aan, met zo een karakter heeft hij er echt wel het maximale uitgehaald. Ligt gewoon in de lijn van Lamkel Zé maar dan zonder prestaties.

Net een artikel gelezen, maar wat voor een kerel is dat ook. Helemaal mismanaged door alle partijen:
500k en een sleutel van Neerpede gekregen van Anderlecht.
Geen enkele uitleenbeurt bij Chelsea die succesvol was, maar allemaal de fout van de verschillende trainers.
Dramaqueen op instagram bij verschillende ploegen.
Vroeg gewoon om af en toe met de A-ploeg te mogen meespelen bij Chelsea zonder dat hij ooit iets bewezen had.

Je hebt er cru gezegd gewoon niets aan, met zo een karakter heeft hij er echt wel het maximale uitgehaald. Ligt gewoon in de lijn van Lamkel Zé maar dan zonder prestaties.
De mentaliteit zit behoorlijk scheef. Ook al bij die ouders die persé alle zonen tegelijkertijd transfereerden. Nu, los daarvan, denk ik dat die zijn lichaam ook niet gemaakt is voor profvoetballer te worden. En dan is het misschien wel één van de weinige toptalenten die, financieel gezien dan, wel de juiste keuze heeft gemaakt om vroeg te cashen. Al is dit natuurlijk praat achteraf en is op dat moment gewoon de logische keuze om bij uw ploeg te blijven en daar te groeien.

De mentaliteit zit behoorlijk scheef. Ook al bij die ouders die persé alle zonen tegelijkertijd transfereerden. Nu, los daarvan, denk ik dat die zijn lichaam ook niet gemaakt is voor profvoetballer te worden. En dan is het misschien wel één van de weinige toptalenten die, financieel gezien dan, wel de juiste keuze heeft gemaakt om vroeg te cashen. Al is dit natuurlijk praat achteraf en is op dat moment gewoon de logische keuze om bij uw ploeg te blijven en daar te groeien.

Maar wel een case die bewijst dat het geen no brainer is om riante aanbiedingen te weigeren van Europese topclubs. Iedereen kan zich blesseren, en voor iedereen kan dit het quasi einde van zijn carrière betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan