Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel wat anders dan een Malede of Lemajic. Stevig prijskaartje wel.Cuypers officieel voorgesteld bij Gent
Charleroi gaat vloekendat zal pijn doen daar in de bestuurskamer, konden ze vier middelmatige spelers voor gehaald hebben!

Arme Mogi. Al die centjes die gent anders voor zijn diensten had gegeven.dat zal pijn doen daar in de bestuurskamer, konden ze vier middelmatige spelers voor gehaald hebben!

Transfermarkt is net open van vandaag...Bij Anderlecht slapen ze precies nog.
Zijn ze nog op zoek naar centen of ze aant tellen ?
Transfermarkt is net open van vandaag...

Maar ook geen geruchten of dergelijke, dat is toch vreemd bij een topclubTransfermarkt is net open van vandaag...
De laatste jaren zijn er amper geruchten bij Anderlecht. Verbeke heeft een andere manier van werken dan Van Holsbeeck (die gebruikte de media om clubs onder druk te zetten door interesse kenbaar te maken). Nu er zijn er wel (Zirkzee, Ozer, Nielsen en dan wat gevallen die interesse opwekten toen Kompany hier nog zat - Matondo, Keita, Foket) maar doorgaans werkt Verbeke in de luwte en moet je die geruchten eerder zien als de makelaar die interessant probeert te doen of Verbeke die eens belt naar een club om een prijs te weten en zo zijn zicht op de markt te verbreden.Maar ook geen geruchten of dergelijke, dat is toch vreemd bij een topclub
True , en denk dat de Saelemakers ninecht terug naar België wilGeruchten zijn veelal makelaars die zo iets de wereld in sturen, zowat elke dag linken ze wel een speler aan ons of omgekeerd.
Nu is het gerucht dat CDK na milan gaat en sealemakers na Club, geen steen naar die jongen naar een neerpede kid bij de deal betrekken voor ons grootste talent in ons bestaan wellicht.
Zou ook een bizarre move zijn van Saelemaekers om naar België terug te keren, nadat hij bijna een gans seizoen in de basis stond bij de kampioen van Italië.Geruchten zijn veelal makelaars die zo iets de wereld in sturen, zowat elke dag linken ze wel een speler aan ons of omgekeerd.
Nu is het gerucht dat CDK na milan gaat en sealemakers na Club, geen steen naar die jongen naar een neerpede kid bij de deal betrekken voor ons grootste talent in ons bestaan wellicht.

Ah, ze gaan wachten tot Mazzu officieel in dienst komt, en Verbeke terug is van vakantie? Ik mag hopen dat dat niet de gang van zaken is bij Anderlecht, anders zou ik daar als supporter niet om kunnen lachen.De laatste jaren zijn er amper geruchten bij Anderlecht. Verbeke heeft een andere manier van werken dan Van Holsbeeck (die gebruikte de media om clubs onder druk te zetten door interesse kenbaar te maken). Nu er zijn er wel (Zirkzee, Ozer, Nielsen en dan wat gevallen die interesse opwekten toen Kompany hier nog zat - Matondo, Keita, Foket) maar doorgaans werkt Verbeke in de luwte en moet je die geruchten eerder zien als de makelaar die interessant probeert te doen of Verbeke die eens belt naar een club om een prijs te weten en zo zijn zicht op de markt te verbreden.
Los daarvan is Verbeke volgens mij nog op verlof, Mazzu ook want die is nog bezig aan zijn opzegtermijn bij Union, en is er ook gewoon al een paar keer gecommuniceerd dat er bijzonder weinig zal bijkomen bij Anderlecht omdat er niet veel geld is.
Was dat de vorige jaren ook niet zo? Of onder HVH? Herinner me nog zoiets dat er ene dan op vakantie was en dan gebeurden geen transfers.Ah, ze gaan wachten tot Mazzu officieel in dienst komt, en Verbeke terug is van vakantie? Ik mag hopen dat dat niet de gang van zaken is bij Anderlecht, anders zou ik daar als supporter niet om kunnen lachen.
Herman zat iedere vakantie in Marbella, want zijn Esmeralda zat in het onderwijs.Was dat de vorige jaren ook niet zo? Of onder HVH? Herinner me nog zoiets dat er ene dan op vakantie was en dan gebeurden geen transfers.
De beste “koopjes” deed hij naar eigen zeggen naar het einde van de transferperiode. De laatste jaren nam Bayat de boel gewoon over, en kwamen de brol spelers al wel wat vroeger.