Post van de Maand - Deel hier jouw favorieten!

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
24 uren in een dag volstaan jammer genoeg niet om het hele forum te kunnen bijlezen. Omdat sommige posts gewoon zo goed zijn dat ze het verdienen om extra in de verf te worden gezet, willen we jullie daarom vragen om jouw favoriete posts hier te delen.

Heb je je een breuk gelachen met een clevere mop? Heeft een user een hartverwarmend, feel-good verhaal gedeeld dat je dag heeft opgebeurd? Heeft er iemand behulpzaam advies gegeven, of het antwoord op een vraag waar je al lang naar op zoek was? Deel het hier! Op het einde van iedere maand kunnen deze posts met een plekje op de front gaan lopen.

Enkele regels:

-Het is de bedoeling dat dit een luchtig initiatief blijft, dus nomineer geen posts die enkel bedoeld zijn om iemand uit te lachen/belachelijk te maken.

-Als je een post wil nomineren is het voldoende om een directe link naar de post te zetten (dit doe je door op het nummer rechtsbovenaan de post te klikken) en/of een screenshot te maken.
 
Ik zal alvast beginnen met een verhaal dat de afgelopen weken weg las als een thriller, maar steeds meer een happy ending lijkt te krijgen:


1615383255981.png


Proficiat met de nieuwe job, @mac-bc!
 
Ik zal alvast beginnen met een verhaal dat de afgelopen weken weg las als een thriller, maar steeds meer een happy ending lijkt te krijgen:


Bekijk bijlage 380

Proficiat met de nieuwe job, @mac-bc!

Teveel eer. :p Maar bedankt!
 

1617257968290.png


Bedankt voor de verhelderende uitleg over de boekenindustrie, @bruno-d , heel interessant!

Je bent geloof ik nog relatief nieuw op het forum, maar het is leuk om je posts te volgen. :) We hebben hier trouwens ook een literatuur subforum. Mocht je zelf ook een boekenwurm zijn, lees ik daar ook graag eens een recensie van je. 🤓
 
Nog zo'n tof idee voor een nieuwe thread / initiatief, deze keer van @Strijkijzer


1617379042286.png
 

Bijlagen

  • 1617379022029.png
    1617379022029.png
    102,5 KB · Weergaven: 35
Een thread met veel potentieel :)

 
Deze geweldige tip om je datingprofiel te verbeteren van @Jonas89


1618416570003.png
 
@Lint

1620719144928.png



High effort memes, zo zien we ze graag!
 

Bijlagen

  • 1620719134577.png
    1620719134577.png
    460,4 KB · Weergaven: 19
Zeer verhelderende uitleg over de (bij)werkingen van vaccinaties, dankjewel @StevenP!

De post is te lang om hier volledig te screenshotten, maar wie geïnteresseerd is kan hier de volledige uitleg vinden.

1624037027286.png
 
Shoutout naar @Renegadexxripxx die vaak met goede tips afkomt over waar zeker op te letten bij het bezichtigen van een huis, en dan op genereuze wijze ook links naar vergelijkbare woonsten deelt om de vraagsteller een idee te geven van wat hij kan krijgen voor zijn budget.

 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Shoutout naar @KnightOfCydonia die vaak met goede tips afkomt over waar zeker op te letten bij het bezichtigen van een huis, en dan op genereuze wijze ook links naar vergelijkbare woonsten deelt om de vraagsteller een idee te geven van wat hij kan krijgen voor zijn budget.

En vooral shoutout naar @Renegadexxripxx, die het ook effectief doet in de post die je linkt :biglaugh:.
 
En weeral een fantastisch behulpzame post van @Renegadexxripxx in het huizentopic ;)

 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Shoutout voor zowel @Silence als @Taxman om een forumgenoot met een prangende belastingvraag zo snel uit de nood te helpen!

Jou aangifte is binnen ? Op papier dan veronderstel ik ?
Als jou aangifte binnen is op papier ben jij in orde. Als jij enkel via taks-on-web heb ingevuld en ondertekende maar hij niet, dan is die aangifte nog steeds "hangende" en niet bevestigd dus is er ook van jou niks binnen

De aanslag zal wel nog gezamelijk worden berekend, maar nadien (bij ontvangst van je aanslagbiljet) kan je normaal kiezen voor een opdeling 50/50 of ieder naar persoonlijk aandeel.
Het deel van "hij zal zijn deel moeten betalen" is ook enkel correct als jullie getrouwd waren met scheiding van goederen, anders blijf jij eveneens aansprakelijk voor eventuele openstaande schuld

Zo is het toch volgens mij
@Taxman kan je hier normaal wel mee verder helpen

Aangezien ik getagd werd even reageren: alles is gezegd, de uitleg van @Silence is helemaal correct. Dien jouw deel in op papier, want zolang je ex TOW niet ondertekend gaat die aangifte niet ingediend zijn. In de veronderstelling dat je ex hetzelfde doet, gaan beide aangiftes worden samengevoegd om tot 1 aanslagbiljet te komen dat jullie beiden krijgen toegestuurd. Het overige verloop staat in een begeleidende brief bij het aanslagbiljet duidelijk uitgelegd.
 
Terug
Bovenaan