Je glimlach van vandaag

Misschien eerder mijn "mad respect van de dag", maar:

Ik woon in een rijhuis met zo'n typische smalle maar wel diepe tuin. Naast onze buren is een leeg stuk grond, dat het (Ecuadoriaans) gezin nog iets verder huurt ofzo als groententuin. De bomma van dat gezin is een oude dame, ik schat ze rond de 70 en kleiner dan 1m50, hobbelt aan een slakkengangetje.

Wel die bomma is twee weken terug heel dat stuk grond beginnen schoffelen met de hand, en nu is ze dat met de hand helemaal aan het omspitten. Momenteel is ze opnieuw bezig sinds voor ik deze morgen ben opgestaan.
 
Zoontje vannacht ziek gevallen, mogen naar apotheek van wacht sjeezen...
Vrouw vannacht liggen spugen als een bronstige zeeleeuw...
Me & myself: fine thank you, still going ^^ (y)

De illusie dat koffie helpt keeps mee going
And keep going I will!!!
 
Vanavond nog kunnen gebruik maken van het mooie weer om nog vlug 10m borduren te zetten. Hopelijk blijft het weer meezitten en kan ik dit weekend onze terras afwerken.
 
Vanavond nog kunnen gebruik maken van het mooie weer om nog vlug 10m borduren te zetten.
Jammer van die tweede zin, ik had me een heel nieuw beeld van bomma nestoria gevormd.

1620840411224.png
 
  • Haha
Waarderingen: ugar
Haat brugdagen :(

Sja, normaal ga ik ook elke keer werken op brugdagen en kan ik die op een andere dag in het jaar opnemen. Maar deze keer waren er kandidaten genoeg om de dienst te verzekeren. En ik had wel eens nood aan een lang weekend.
 
Sja, normaal ga ik ook elke keer werken op brugdagen en kan ik die op een andere dag in het jaar opnemen. Maar deze keer waren er kandidaten genoeg om de dienst te verzekeren. En ik had wel eens nood aan een lang weekend.
A zo zit da wel geniet er dan maar van .
 
Terug
Bovenaan