neenee er zaten er nog in t potje net als extra stukken visIs da al van frieten ? Als @Tomski daar moet gaan eten met zijn gezin voor de porties da gij toont. Dan is diene mens zijn maandloon erdoor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neenee er zaten er nog in t potje net als extra stukken visIs da al van frieten ? Als @Tomski daar moet gaan eten met zijn gezin voor de porties da gij toont. Dan is diene mens zijn maandloon erdoor.

Wij hebben ook een BIN. Op een gegeven moment stonden de flikken na middernacht op mijn werf omdat ze bericht hadden gebreken van verdachte bewegingen.Hoe lang zou het duren vooraleer dat BIN-bord gepikt wordt?
Beste investering die ik ooit heb gedaan is split unit airco laten installeren in ons appartement. Heeft me al veel slapeloze nachten bespaardVolgendeweek komen ze de airco installeren in de slaapkamer![]()

Hangt enkel 1 in de woonkamer, maar nu dan toch eentje boven.Beste investering die ik ooit heb gedaan is split unit airco laten installeren in ons appartement. Heeft me al veel slapeloze nachten bespaard![]()
Hoe vuil wordt de strijd om het rectorschap gespeeld? "Eén dag voor ik moet zwijgen opent de tegenpartij een georkestreerde aanval”
LeuvenIntriges, manoeuvres, verraad: ook onder professoren gaat het er in verkiezingstijden bitsig aan toe. Morgen zijn het rectorverkiezingen aan de KU Leuven, en vorige week lekte een rapport uit dat kandidaat-rector en toxicoloog Jan Tytgat (58) beschuldigt van plagiaat. Onderzoek van deze krant wijst uit dat het zowel geschreven als gelekt werd door een aanhanger van de ándere kandidaat: rector Luc Sels (54). Nog opvallender: vier jaar geleden gebeurde haast exact hetzelfde met de vorige tegenstander van Sels. Toeval? Of speelt de rector vuil spel? Een reconstructie van ‘House of Cards’ aan de unief.
Op een universiteit zitten nu ook wel wat ego's bij elkaar, en de paar die zich geroepen voelen om rector te worden steken daar hoogstwaarschijnlijk nog bovenuit.Spijtig dat ik het volledige artikel niet kan lezen. Maar ik vind het wel bijzonder kostelijk om te zien hoe zelfs aan een instituut als de KULeuven het uiteindelijk toch ook allemaal neerkomt op met modder gooien bij zo'n verkiezingen.
Het rectordebat tussen Sels en Tytgat was ook zo'n maat voor niets.
Ik ken er een paar die daar werken en daar kunt ge een soap rond maken. Zet een hoop ego's bij elkaar, maak er kleine baronnen met een mini-alleenheerschappij van en ge hebt een ideaal recept voor zo'n toestanden. Dat ziet ge veel minder in hiërarchische organisaties.Op een universiteit zitten nu ook wel wat ego's bij elkaar, en de paar die zich geroepen voelen om rector te worden steken daar hoogstwaarschijnlijk nog bovenuit.
Ik werk op een andere universiteit. Ik kan zo ook wel een aantal compleet onlogische zaken die verre van efficiënt zijn opsommen, die er enkel maar zijn gekomen omdat een of andere prof. bullebak zich niet wou schikken naar iemand anders.Ik ken er een paar die daar werken en daar kunt ge een soap rond maken. Zet een hoop ego's bij elkaar, maak er kleine baronnen met een mini-alleenheerschappij van en ge hebt een ideaal recept voor zo'n toestanden. Dat ziet ge veel minder in hiërarchische organisaties.

Ik werk op een andere universiteit. Ik kan zo ook wel een aantal compleet onlogische zaken die verre van efficiënt zijn opsommen, die er enkel maar zijn gekomen omdat een of andere prof. bullebak zich niet wou schikken naar iemand anders.

Nieuwe vorm van politiegeweld?![]()
Politiecombi mist bocht en rijdt in op (leeg) terras in Lier
In Lier is een politiecombi zondagavond uit de bocht gegaan aan de Grote Markt en op een terras van een horecazaak beland. Dat bevestigt de lokale politie. Het terras was al gesloten en dus leeg, maar een medewerker van de zaak die er nog aan het opruimen was, raakte door het voorval wel...www.demorgen.be
Dan mag je uw terras eindelijk opendoen, komen ze het nog kapotrijden ook![]()

"
Maar wel een zeer slechte film.
Seventh Son of a Seventh Son blijft een topalbum.