Je glimlach van vandaag

Het is eigenlijk echt lachwekkend om ze daar te zien zitten op de terrassen met hun kap aan verkleumd van de koude. Is dat dan gewoon om te kunnen zeggen dat je een terras gedaan hebt want veel plezier is er toch ook niet aan?

Dat ze ons zover gekregen hadden had je 5 jaar geleden eens moeten beweren. De witte jas lag al klaar.

Het is eigenlijk echt lachwekkend om ze daar te zien zitten op de terrassen met hun kap aan verkleumd van de koude. Is dat dan gewoon om te kunnen zeggen dat je een terras gedaan hebt want veel plezier is er toch ook niet aan?

Dat ze ons zover gekregen hadden had je 5 jaar geleden eens moeten beweren. De witte jas lag al klaar.
Tis hier kurkdroog en cva van temperatuur (niet warm of zonnig maar zit hier in hemd en jeans).

Tientallen verhalen in levende lijve kunnen horen, kiezen wat je wil drinken en dat geserveerd krijgen door een serveuse. En rond kunnen kijken naar mensen die ook genieten I'll take it.

Tis hier kurkdroog en cva van temperatuur (niet warm of zonnig).
Ah hier is het al heel de dag aan het regenen en er zit hier en daar een gek op een terras met een regenjas aan 🙄🤔

Nu ik zie dat het bij jou ook nog overdekt is, hier zitten er gewoon op de markt in open lucht in de regen..

Ah hier is het al heel de dag aan het regenen en er zit hier en daar een gek op een terras met een regenjas aan 🙄🤔

Nu ik zie dat het bij jou ook nog overdekt is, hier zitten er gewoon op de markt in open lucht in de regen..
Hier in het dorpscafé zitten ze met een 30-40 man in een volledig dichte partytent met zijwanden. Dat lijkt me nu toch niet geweldig slim.

Hier in het dorpscafé zitten ze met een 30-40 man in een volledig dichte partytent met zijwanden. Dat lijkt me nu toch niet geweldig slim.
Mja, dat is dan de horeca die perfect veilig kan openen als je de lobbygroep hoort. Nu, ze mogen van mij open, maar in elke sector zitten van die cowboys die het voor anderen vergallen, en er zal niet veel tegen gedaan worden.

Vrouw werkt zelf in de horeca en die zaakvoerders zijn nu toch ook niet het prototype van voorbeeldburgers als het op de maatregelen volgen aankomt.

Vanmorgen ook zien zitten, om 8u30 pinten drinken in de regen. :laugh:
Excuses aan forumleden die dat ook doen en zich daardoor gekwetst voelen, maar marginaler wordt het niet.

Ondertussen is het hier wel aan 't opklaren, en verre van koud, dus nu kan het uiteraard. Maar zo vroeg in de regen gaan zitten pintelieren, is toch echt enkel om op te vallen?

IMG_20210508_175335501_HDR.jpg

Smakelijk #restaurantetenselfie

Influencer nu? :unsure:

Veel aanstellers zoals voorspeld. Maar je zou toch maar eens moeten zeggen dat je geen pinten bij 10 graden en regen bent gaan drinken. :S

lol, ik krijg hier ook allemaal foto`s van anderen met hun buitenactiviteiten. en ik zit hier maar te gamen... :rofl: nu ja, ik gun het hun hoor, maar `t is wel een beetje overdreven.
Maak nen selfie terug van u in uw regenjas met een pint terwijl je binnen aan het gamen bent ? Ah ja daaronder schrijf je #betaalbaar

Ik was toch ook eens benieuwd naar de terrasjes op het lokale dorpsplein. Zat aardig vol, hier gelukkig wel allemaal mooi de maatregelen respecterend. Ook al den eerste kotser terug zien passeren in een nabijgelegen steegje. Mijne onderbuur zat er helaas ook weer dus het zal straks weer veel lawaai zijn beneden...

Terug
Bovenaan