Uitdaging Foto Challenge #1: De Lente

Strijkijzer

Event Crew
In de fotografie thread werd er geopperd om een foto challenge te doen.
Gezien er nog niemand een topic heeft gemaakt, doe ik het maar!

Ik zou er niet te veel regels aanhangen, stuur je foto in PM naar mij en
achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

2 weken om in te zenden lijkt me voldoende?

Deadline op Zondag 19 april om 20:00

Gezien het net wat zonniger is en het officieel Lente is leek me dat een ideaal startonderwerp.

Dan stemmen van 19 tot 25 april en nakeuvelen tot 30 april om zo 1 challenge per maand te hebben?
Wat denken jullie? Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

Dus om samen te vatten:

Foto challenge #1

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Lente
Deadline: 19 april om 20:00
Stemmen van 20 april tot 25 april 20:00

Prijs: Best Photographer In April According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan? :unsure:
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!
Zal eens zien om een banner te maken daarvoor :coolbrows:
 
Laatst bewerkt:
Thanks om het effectief in gang te steken! Ik heb het super druk maar ga toch proberen om mee te doen!
 
Ik ga wat keuzestress hebben, want ik heb al een hoop lenteplaatjes op mijn Instafeed gezwierd. Maar ik hoop dat ik hét perfecte lenteplaatje kan uitkiezen tegen de deadline.
 
Vrijblijvend vraagje, is het niet interessanter dat de inzendingen anoniem ingezonden worden (bij jou of bij een moderator, maakt niet uit) via pm, en dat er dan een algemene thread om te stemmen geopend wordt of is dat niet nodig?
Dat is ook een idee ja, op zich kan iedereen mijn gewoon een PM sturen met hun inzending. Zal het even toevoegen in de beginpost :) Altijd leuk om de namen achteraf pas te zien.
 
Zondag om 20:00 is de deadline - heb nog niks ontvangen. Gaat het iedereen lukken om dan in te zenden tegen dan? Het zou wel tof zijn om toch 5 inzendingen te hebben. Of willen jullie een weekje meer tijd?
 
Ik heb wel een foto klaar dus zeker een inzending, als het lukt zoek ik nog een gelegenheid voor een fotowandeling maar ik vrees er een beetje voor.
 
Terug
Bovenaan