Uitdaging Foto Uitdaging | Juni | Dieren

Dit weekend ook diertjes geschoten. Duidelijk ook op de pc geschoten om ze op te bewerken want die ligt er nu uit. Just my luck. Hopelijk in orde voor de deadline.
 
Mijne ook vandaag in gestuurd is vis gsm getrokken dus niet dezelfde kwaliteit als al de pro's hier. Wou vooral eens zien naar de commentaren om mezelf te verbeteren. Is onbewerkt ook dus sowieso geen kans om te winnen :)
 
Mijne ook vandaag in gestuurd is vis gsm getrokken dus niet dezelfde kwaliteit als al de pro's hier. Wou vooral eens zien naar de commentaren om mezelf te verbeteren. Is onbewerkt ook dus sowieso geen kans om te winnen :)
Ik heb bewust niets gedaan/gezocht omdat het met de gsm idd prutswerk is, tenzij je echt een gsm hebt specifiek om te fotograferen etc.

Maar ik ben benieuwd wat er zal gepost worden, ik verwacht ècht kunstwerkjes!
 
Mijne ook vandaag in gestuurd is vis gsm getrokken dus niet dezelfde kwaliteit als al de pro's hier. Wou vooral eens zien naar de commentaren om mezelf te verbeteren. Is onbewerkt ook dus sowieso geen kans om te winnen :)
De kracht van het onderwerp niet onderschatten, daar heb je wel een streepje voor :tongue:
 
Gewoon meedoen! Je moet helemaal niks bewerken :D
Nee, maar de kans is heel klein dat ik een scherp beeld kan trekken van een beest he, doorgaans blijven ze niet netjes wachten tot wanneer je dicht genoeg bent om deftig te kunnen trekken.

(Yes, zwam, go ahead!)
 
Nee, maar de kans is heel klein dat ik een scherp beeld kan trekken van een beest he, doorgaans blijven ze niet netjes wachten tot wanneer je dicht genoeg bent om deftig te kunnen trekken.

(Yes, zwam, go ahead!)

Zelfs een kat kan winnen hè :coolbrows:

Hangen uw kinderen soms de aap niet uit, misschien telt dat ook:unsure:?
 
Themalied van deze challenge.

Ik heb al een kandidaat, maar wacht nog even om in te sturen. Mogelijk dient zich een ander beestje aan.
 
Oei,ik had eigenlijk een 2voud daarvan verwacht!
@Tanuki_ buiten beschouwing gelaten natuurlijk. 😬😜

some-things-just-take-time-patience.gif
 
Terug
Bovenaan