Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja en wat met vrouwen die vallen op mannen met praatjes zoals mijn grote jacht, ferrari in de garage,....? :p
Als je daarmee niet op de foto staat zie je dat niet direct he
 
Ik ben wel nieuwsgierig naar foto's :)

Maar 'k weet nu niet of het zo nuttig is om dit te beoordelen. Het is immers toch enorm subjectief?
De ene valt voor gladde spierbundels, de ander valt voor Freek Braeckman (sorry, k kon even niemand anders bedenken).
Mja die beoordeling ging niet over knap/aantrekkelijk wat voor iedereen subjectief is. Eerder of je op basis van een foto kan begrijpen waarom er geen matches binnenstromen, is al iets minder subjectief.
 
Ik ben 30 en zit nu zo’n 2 tal jaar op Tinder. Ondertussen zit ik bijna aan 1000 matches en kan wel een boek schrijven over die dates. Een aantal superleuke ervaringen gehad van tripjes tot etentjes tot de slaapkamer, maar dus tot op heden nog steeds single. Er zaten nochtans een aantal potentiële bruiden bij maar helaas, meerendeel van de vrouwen weet duidelijk niet wat ze willen. Geen wonder dat die allemaal nog single zijn terwijl ze er toch mooi uitzien, ik ben zelf ook niet de makkelijkste. Ik hoop nog steeds iemand te vinden na al die jaren maar de moed zakt me toch steeds in de schoenen na al die tijd, als ik dan zie dat een niet zo sociale maat van mij na 1 maand swipen een deftige dame heeft ontmoet en ondertussen ermee getrouwd is... geluk in het spel maar duidelijk niet in de liefde. Ne mens zou voor minder misantroop worden.
 
Ik ben 30 en zit nu zo’n 2 tal jaar op Tinder. Ondertussen zit ik bijna aan 1000 matches en kan wel een boek schrijven over die dates. Een aantal superleuke ervaringen gehad van tripjes tot etentjes tot de slaapkamer, maar dus tot op heden nog steeds single. Er zaten nochtans een aantal potentiële bruiden bij maar helaas, meerendeel van de vrouwen weet duidelijk niet wat ze willen. Geen wonder dat die allemaal nog single zijn terwijl ze er toch mooi uitzien, ik ben zelf ook niet de makkelijkste. Ik hoop nog steeds iemand te vinden na al die jaren maar de moed zakt me toch steeds in de schoenen na al die tijd, als ik dan zie dat een niet zo sociale maat van mij na 1 maand swipen een deftige dame heeft ontmoet en ondertussen ermee getrouwd is... geluk in het spel maar duidelijk niet in de liefde. Ne mens zou voor minder misantroop worden.
Dat is louter de ziekte van deze tijd eens tram 3 gepasseerd. Mensen twijfelen enorm, denken dat gemaakte keuzes definitief zijn om eindelijk hun leven stabiel vorm te geven.
Mijn relatie was daarop ook gestrand. Wij hadden gebouwd, stabiele job en dan zou de next step (trouwen)/kinderen moeten zijn, waarop mijn ex had uitgemaakt dat hij een kinderloos leven wou en dus apart verderging.
Kleine 3 jaar gedate met periodes van enkele maanden met dezelfde persoon. Kwam vrijwel altijd op hetzelfde neer, dat mensen niet wisten wat ze nu eigenlijk willen. Meerendeel is inderdaad nog steeds single. En op den duur word je daar zelf onzeker van. Ik durfde nooit initiatief nemen of actief mijn interesse tonen.

Daarom dat ik een relatie inderdaad opvat als een aanvulling ipv een invulling. Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen zaak en ben dus perfect onafhankelijk. Komt daar iemand bij, leuk, loopt het weer mis, even goed.
Niet teveel nadenken en gewoon proberen genieten.
 
Mja die beoordeling ging niet over knap/aantrekkelijk wat voor iedereen subjectief is. Eerder of je op basis van een foto kan begrijpen waarom er geen matches binnenstromen, is al iets minder subjectief.
tbh denk dat een goeie bio op Tinder ook wel belangrijk is naast degelijke foto's.
 
Dat is louter de ziekte van deze tijd eens tram 3 gepasseerd. Mensen twijfelen enorm, denken dat gemaakte keuzes definitief zijn om eindelijk hun leven stabiel vorm te geven.
Mijn relatie was daarop ook gestrand. Wij hadden gebouwd, stabiele job en dan zou de next step (trouwen)/kinderen moeten zijn, waarop mijn ex had uitgemaakt dat hij een kinderloos leven wou en dus apart verderging.
Kleine 3 jaar gedate met periodes van enkele maanden met dezelfde persoon. Kwam vrijwel altijd op hetzelfde neer, dat mensen niet wisten wat ze nu eigenlijk willen. Meerendeel is inderdaad nog steeds single. En op den duur word je daar zelf onzeker van. Ik durfde nooit initiatief nemen of actief mijn interesse tonen.

Daarom dat ik een relatie inderdaad opvat als een aanvulling ipv een invulling. Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen zaak en ben dus perfect onafhankelijk. Komt daar iemand bij, leuk, loopt het weer mis, even goed.
Niet teveel nadenken en gewoon proberen genieten.

Ik ben ook op tram 3 (begin 30) en heb ook die indruk bij het daten.

Had onlangs een date waar we om 16h hadden afgesproken (lag reeds een week vast). Krijg ik twee uur ervoor een bericht van ja kan het niet om 19h want ik ben nog opgang met een vriendin... Kwist direct hoe belangrijk ik was.
 
Had onlangs een date waar we om 16h hadden afgesproken (lag reeds een week vast). Krijg ik twee uur ervoor een bericht van ja kan het niet om 19h want ik ben nog opgang met een vriendin... Kwist direct hoe belangrijk ik was.

Is toch logisch dat je niet belangrijk bent voor haar? Ze heeft jouw nog nooit gezien :)
 
Kleine 3 jaar gedate met periodes van enkele maanden met dezelfde persoon. Kwam vrijwel altijd op hetzelfde neer, dat mensen niet wisten wat ze nu eigenlijk willen. Meerendeel is inderdaad nog steeds single. En op den duur word je daar zelf onzeker van. Ik durfde nooit initiatief nemen of actief mijn interesse tonen.

Daarom dat ik een relatie inderdaad opvat als een aanvulling ipv een invulling. Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen zaak en ben dus perfect onafhankelijk. Komt daar iemand bij, leuk, loopt het weer mis, even goed.
Niet teveel nadenken en gewoon proberen genieten.
Bij mij ook periodes van een paar maand met dezelfde maar dan komt het erop aan dat zij toch niet helemaal zeker is, best frustrerend als je dan echt begint met gevoelens te krijgen, op den duur zelf onzeker wordt.
Ik begin meer en meer te denken dat eens je de 30 bent gepasseerd, de beste vis al uit de zee is gehaald. Die zijn al lang gesetteld met hun prins, een huis, tuin, mss al wat kids. Ik wil hier ook wel mee beginnen want sinds de Corona shit ben ik het alleen zijn wel beu.

Ook al echt te vaak vage grieten met psychische aandoeningen (wat achteraf blijkt) gedate tot zelfs moedertjes die het een tijd verbergen urghhh. Of ze willen snel moeder worden of ze willen een leuke stiefvader voor hun kind, tja hoort bij de leeftijdscategorie zeker...🙄

Ondertussen maar wat verder Tinderen en hopen dat we snel mogen reizen/terrasjes zodat we wat meer mensen kunnen ontmoeten.
 
If you aint carefull sex can lead to terrible things like herpes, scrot rock or even worse, something called a relationship.
 
“Terug op de markt, wegens groot succes”
qwertee_seal-of-approval_1482916335.large.png
 
Ik ben ook op tram 3 (begin 30) en heb ook die indruk bij het daten.

Had onlangs een date waar we om 16h hadden afgesproken (lag reeds een week vast). Krijg ik twee uur ervoor een bericht van ja kan het niet om 19h want ik ben nog opgang met een vriendin... Kwist direct hoe belangrijk ik was.

Wellicht ben ik ouderwets, maar ik vind dit toch wel grof.

Ik begrijp ook de frustraties. Die Tindertoestanden lijken me echt zo deprimerend. Al die oppervlakkige vluchtige contacten. Alsof menselijke contacten een wegwerpproduct zijn.
En zoals hierboven aangegeven, heb ik ook de indruk dat mensen steeds kieskeuriger worden naarmate ze ouder worden.
 
Is toch logisch dat je niet belangrijk bent voor haar? Ze heeft jouw nog nooit gezien :)

Niet logisch voor mij.
Aan afspraken hoor je je te houden anders toon je geen respect voor de ander zijn tijd.

De een is daar wat losser in dan anderen maar ik zou het toch ook niet appreciëren.
 
Terug
Bovenaan