Elke zijn mening. Ben ik niet mee akkoord voor het overgroot gedeelte.Genoeg jongedames die er goed uitzien en geen diva-manieren hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke zijn mening. Ben ik niet mee akkoord voor het overgroot gedeelte.Genoeg jongedames die er goed uitzien en geen diva-manieren hebben.
Gebaseerd op wat er bij jou rond de kerktoren gebeurdElke zijn mening. Ben ik niet mee akkoord voor het overgroot gedeelte.

Klopt volledig. Ik zal je in je droom laten.Gebaseerd op wat er bij jou rond de kerktoren gebeurd![]()
Ik zou beginnen met in uw eigen leeftijdscategorie te zoeken? Als de 1981 in uw username uw geboortejaar is versta ik dat de -30 jarigen geen interesse hebben. Dat is niet omdat je geen voetballer met miljoenen op de bankrekening bent.Ik zou beginnen met elke te kijken naar zijn eigen relaties. De ene relatie is niet de andere. Wat wel een feit is dat de meeste jonge dames van onder de 30 momenteel denken dat ze niets meer moeten doen. Media in al haar vormen hiervan de schuldige.
Tuurlijk dat. Volledig gelijk!Ik zou beginnen met in uw eigen leeftijdscategorie te zoeken? Als de 1981 in uw username uw geboortejaar is versta ik dat de -30 jarigen geen interesse hebben. Dat is niet omdat je geen voetballer met miljoenen op de bankrekening bent.
En de vrouwen!En dat is allemaal de schuld van de media?![]()
Al die lepe vrouwen die willen gaan werken enal, hoe durven ze!En de vrouwen!
Gebaseerd op wat er bij jou rond de kerktoren gebeurd![]()
Klopt volledig. Ik zal je in je droom laten.
We gaan hier stoppen met dit type oneliners. Het brengt niks bij aan de discussie.Tuurlijk dat. Volledig gelijk!
Als je er goed uit ziet, lijkt het mij niet abnormaal dat je -all else equal- eerder gaat voor iemand met succes en een doorgaans interessanter leven dan de gemiddelde mens?Oh maar dat statement blijf staan. De mentaliteit van de jonge dames die er goed uit zien is jammer genoeg de realiteit. €
![]()
Echtscheidingen
www.vlaanderen.be
12,5% minder echtscheidingen in 2022In 2022 waren er in het Vlaamse Gewest per 1.000 echtparen 8 paren officieel uit de echt gescheiden.
Valt even mee dat je dus nog meer kans hebt om samen te blijven dan uit mekaar te gaan.
Ook daar zijn cijfers van.De vraag is natuurlijk hoeveel er nog effectief trouwen ipv 5 jaar wettelijk samenwonend zijn en dan uit elkaar te gaan.
Maar aan de andere kant merk ik in mijn omgeving dat bij de minste tegenslag al snel wordt 'opgegeven' en men uit elkaar gaat. Men kiest soms sneller om ermee te stoppen dan er aan te werken.De vraag is vooral of een stijgend aantal echtscheidingen zo'n groot probleem is. Blijven vasthangen in een relatie die niet meer werkt is voor niemand gezond.
Sinds paar maanden aan het daten. Alles goed en wel, klik is er. Echter voel ik me soms ongewaardeerd. Mevrouw betaalt nooit de rekening op resto of als we ergens heen gaan zoals de cine. Ook nooit zelf voorgesteld om dat te doen. In het begin heb ik er niks over gezegd want ik ben de man en ik trakteer wel. Maar het begint te voelen in m’n portemonnee. Ik heb het een paar weken geleden aangehaald en we hebben er een serieuze discussie over gehad.. zij was ‘geschokkeerd’ dat ik gefocust ben op het financiële, dat dit vraagtekens doet rijzen bij haar om daar in het prille begin mee af te komen. Zij is van mening dat een man een vrouw niet zou mogen laten betalen als je uitgaat. Eerste keer dat ik te maken heb met dit type. Ter info, zij verdient goed haar brood (veel meer als ik) dus het is niet alsof ze geen geld heeft.
Dit weekend plannen gehad voor een citytrip in Frankrijk. Ik ben afkomstig van Brussel, zij van Antwerpen. Ik heb haar gevraagd of ze niet naar Brussel kan komen zodat we samen met mijn auto kunnen vertrekken. Ze heeft daarop voorgesteld of ik haar niet kan ophalen van Antwerpen. Ik vond dat niet OK want dan verliezen we tijd en moet ik op en af gaan voor niks. Opnieuw discussie gehad dat ik me niet gewaardeerd voel als ze zo doet met me. Zij heeft me gezegd dat zij het als “de chase” ziet dat een man in het begin van de relatie zou moeten tonen, dat ie achter de vrouw jaagt. Ik heb haar gezegd dat zij mijn liefde en wat ik voor haar over heb met verkeerde zaken probeert te meten. Wat ze enkel doet is me het leven moeilijk maken terwijl in een relatie we moeten proberen elkaars leven makkelijker te maken. Ik heb gezegd dat dit niet de eerste keer is dat ik me zo voel en dat dit allemaal me twijfels geeft naar de toekomst toe, dat heel deze “chase” de standaard/verwachting wordt en dat ik vrees dat ik niet gewaardeerd zal worden. Zij zegt dat dit enkel is in het begin, waarna ik zei dat we het gaan zien met de tijd. So let’s see…
En wie zou de citytrip betalen?Sinds paar maanden aan het daten. Alles goed en wel, klik is er. Echter voel ik me soms ongewaardeerd. Mevrouw betaalt nooit de rekening op resto of als we ergens heen gaan zoals de cine. Ook nooit zelf voorgesteld om dat te doen. In het begin heb ik er niks over gezegd want ik ben de man en ik trakteer wel. Maar het begint te voelen in m’n portemonnee. Ik heb het een paar weken geleden aangehaald en we hebben er een serieuze discussie over gehad.. zij was ‘geschokkeerd’ dat ik gefocust ben op het financiële, dat dit vraagtekens doet rijzen bij haar om daar in het prille begin mee af te komen. Zij is van mening dat een man een vrouw niet zou mogen laten betalen als je uitgaat. Eerste keer dat ik te maken heb met dit type. Ter info, zij verdient goed haar brood (veel meer als ik) dus het is niet alsof ze geen geld heeft.
Dit weekend plannen gehad voor een citytrip in Frankrijk. Ik ben afkomstig van Brussel, zij van Antwerpen. Ik heb haar gevraagd of ze niet naar Brussel kan komen zodat we samen met mijn auto kunnen vertrekken. Ze heeft daarop voorgesteld of ik haar niet kan ophalen van Antwerpen. Ik vond dat niet OK want dan verliezen we tijd en moet ik op en af gaan voor niks. Opnieuw discussie gehad dat ik me niet gewaardeerd voel als ze zo doet met me. Zij heeft me gezegd dat zij het als “de chase” ziet dat een man in het begin van de relatie zou moeten tonen, dat ie achter de vrouw jaagt. Ik heb haar gezegd dat zij mijn liefde en wat ik voor haar over heb met verkeerde zaken probeert te meten. Wat ze enkel doet is me het leven moeilijk maken terwijl in een relatie we moeten proberen elkaars leven makkelijker te maken. Ik heb gezegd dat dit niet de eerste keer is dat ik me zo voel en dat dit allemaal me twijfels geeft naar de toekomst toe, dat heel deze “chase” de standaard/verwachting wordt en dat ik vrees dat ik niet gewaardeerd zal worden. Zij zegt dat dit enkel is in het begin, waarna ik zei dat we het gaan zien met de tijd. So let’s see…
Ik weet anders wel eentje die in mijn Tinderfeed is gepasseerd waar je een hoop drama meer kan beleven. Puur op basis van foto's en profiel zou ik ze zo naar rechts swipen. Nog een geluk dat ik weet wie het is: Veroordeeld voor zware stalking incl. geweldpleging en valselijk beschuldigen van verkrachting van zowel het ex-lief als de ex-schoonvader.Give me names![]()
Hier moet je altijd wel mee oppassen want er zijn ook veel vrouwen die zich wel gewoon inzetten.Nee nee, letterlijk de slinger die is doorgeslagen naar de andere kant door de media.
Een artikel dat toont dat vrouwen vanaf het begin van hun carrière vaker deeltijds werken en dit toeneemt met de jaren, met kinderen als grote factor.Hier moet je altijd wel mee oppassen want er zijn ook veel vrouwen die zich wel gewoon inzetten.
Toch ben ik het wel enigszins met je eens, in Nederland zie je ook dat de journalistieke media wel heel erg de focus leggen op hoe zielig en onderdrukt vrouwen wel niet zijn, terwijl het zeker op de datingmarkt vaak andersom is.
Heb zelf na een lange periode single te zijn geweest nu ook een relatie maar ik weet hoe ongelofelijk lastig dat is via datingapps. Mannen krijgen nauwelijks likes en vrouwen krijgen er honderden zo niet duizenden. Vrienden van mij gaan hier echt kapot aan. Gewoon prima betrouwbare mannen die geen enkele aandacht van vrouwen krijgen. Ik vind dat triest.
Daar komt nog bij dat vrouwen in Nederland ook na hun studie uitzonderlijk veel parttime werken. Een ongezonde ontwikkeling die ervoor zorgt dat relaties vaak niet in balans zijn. De situatie is dus niet in elke relatie hetzelfde maar over het algemeen vind ik dat je een terecht punt aanstipt.
Bron:
![]()
Vrouwen werken meteen na afstuderen al vaker in deeltijd dan mannen
In de jaren na het behalen van hundiploma gaan vrouwen vaker in deeltijd werken dan mannen met een vergelijkbare studieachtergrond. Vrouwen met een voltijdbaan stappen ook vaker dan mannen over naar deeltijd, vooral als ze samenwonen.www.cbs.nl
Emancipatie werkt vaak maar in één richtingSinds paar maanden aan het daten. Alles goed en wel, klik is er. Echter voel ik me soms ongewaardeerd. Mevrouw betaalt nooit de rekening op resto of als we ergens heen gaan zoals de cine. Ook nooit zelf voorgesteld om dat te doen. In het begin heb ik er niks over gezegd want ik ben de man en ik trakteer wel. Maar het begint te voelen in m’n portemonnee. Ik heb het een paar weken geleden aangehaald en we hebben er een serieuze discussie over gehad.. zij was ‘geschokkeerd’ dat ik gefocust ben op het financiële, dat dit vraagtekens doet rijzen bij haar om daar in het prille begin mee af te komen. Zij is van mening dat een man een vrouw niet zou mogen laten betalen als je uitgaat. Eerste keer dat ik te maken heb met dit type. Ter info, zij verdient goed haar brood (veel meer als ik) dus het is niet alsof ze geen geld heeft.