Het grote BeyondGaming Dating topic

Één ding valt op (en oké, ik mag niet veralgemenen), mannen verlaten nog snel de gezinswoning en mogen heropstarten op een huurappartement.

Vrouwen zijn doorgaans veel koeler als het om het praktische gaat bij een scheiding en mannen te makkelijk (lees: conflict vermijden).

Ik zal , als ik iemand zou ontmoeten, nooit mijn eigen woonst opgeven. Veel geleend wel, maar beleggingsportefeuille bijna gelijk aan netto-uitstaande lening (oké, het is een luxe).

Maar ik heb het ook al te vaak gezien in mijn omgeving. Geen risico.
Goh, gaat toch ook enkel op wanneer de vrouw de lening alleen kan dragen OF wanneer er goed gesponsord wordt?
Ik zie net het omgekeerde, ik ben de enige die haar huis wél kon houden, omdat het dan ook al lang voor de ex het mijne was. Alle andere vrouwen die ik ken, moeten van 0 beginnen (maar krijgen vaak wel een som, ofwel van de ouders zodat de kinderen idd stabiliteit kennen, ofwel een "afkoopsom" van de ex indien die gevoelig meer verdient als jarenlange alimentatie in 1x uitbetalen).

Wat doen vrouwen precies om een man aan te trekken?
De tettenmannen hebben al geantwoord. Ik zal antwoorden voor de kontjes-groep: Squats 👌

Maar serieuzer ... gewoon hetzelfde als mannen? Ik heb graag een vrouw die weet wat ze wil, goed in haar vel zit / zelfvertrouwen heeft, en wat op mijn niveau zit, zowel intellectueel als van humor als visie op het leven ... net zoals de gemiddelde vrouw dat graag heeft van ne vent.
De meeste "verbeteringstips" gaan dan ook hierover.

Een minimum aan mentale harmonie vind ik trouwens minstens even wenselijk dan wat al opgesomd is.
Uit uw verhalen begrijp ik toch dat dit niet zo een hard requirement is voor u :shutup:.

Goh, gaat toch ook enkel op wanneer de vrouw de lening alleen kan dragen OF wanneer er goed gesponsord wordt?
Ik zie net het omgekeerde, ik ben de enige die haar huis wél kon houden, omdat het dan ook al lang voor de ex het mijne was. Alle andere vrouwen die ik ken, moeten van 0 beginnen (maar krijgen vaak wel een som, ofwel van de ouders zodat de kinderen idd stabiliteit kennen, ofwel een "afkoopsom" van de ex indien die gevoelig meer verdient als jarenlange alimentatie in 1x uitbetalen).
Indien mijn dochter later in een situatie is verzeild waarin ze steun nodig heeft dan hoop ik dat ik haar die ook kan geven. Het klopt dat velen na een echtscheiding een financiële injectie krijgen van familie. Het is echter gevaarlijk als je dat algemeen gegeven projecteert op je eigen situatie om zo aan zelfbeklag te doen. Hoe vaak ik niet hoor dat het voor Suske en Jefke gemakkelijk is want de mama en de papa hebben vast gesponsord...

Ik heb veel mentale steun gekregen, een beetje materiële steun (zoals ouders kochten nieuwe wasmachine en ik mocht het vorige exemplaar meenemen) en zeer beperkte financiële steun (ze hebben de slaapkamer van mijn dochter gekocht, that's it). Daar had ik dan over kunnen klagen en zagen maar het is beter om vooruit te plannen en niet bij de pakken neer te blijven zitten.

Trouwens, dat appartementje van mij had iets gezellig met een de oude Ikea zetel van mijn studentenkot en een Fatboy als salon. Als ik iemand uitnodigde zorgde ik gewoon voor stemmige muziek en veel theelichtjes. Dat kost amper iets en brengt hopen sfeer. Dat, lekkere wijn en een goed gesprek waren voldoende voor een leuke avond :)

Voor een date is de sfeer het belangrijkste en daarvoor heb je echt geen high-tech design living nodig :)

IK BEN NE GROENE SOS!!!! 😈
Dat is al iets meer dan een dubbel D zo lijkt het.

B823038689Z.1_20211009162555_000GOT3P839V.1-0.jpg

Edit: on-topic: vorig weekend een date gehad. Ging vlot en was plezant. Was duidelijk dat er langs haar kant interesse was.
Maar merk dat ik niet superenthousiast ben om een 2e date vast te leggen. Maar als ik me er niet/nooit toe aanzet, geraak ik natuurlijk ook niet van straat tsss.

edit 2: nee mijn date was niet met mieke vogels. Die foto staat er los van.

Ik begin hoop te krijgen: iedereen gaat hier voor grote cups en ik ben fan van de kleinere versies. Op zich zijn grotere maten wel leuk, maar dan enkel in de verpakking. Eenmaal open en bloot, heb ik liever een mandarijn dan een pompelmoes
Nu ja, op zich is dat allemaal maar bijzaak.
Lief, zacht, vriendelijk en rustig. Geen tetterwijf. Als een vrouw dat presenteert is er al veel gewonnen imo.
Of ze rijk of arm is, maakt me niets uit. Ik woon persoonlijk liever in een tiny house dan in een villa.
Eenvoud en goed van hart, dat is al wat ik zoek.

Ik begin hoop te krijgen: iedereen gaat hier voor grote cups en ik ben fan van de kleinere versies. Op zich zijn grotere maten wel leuk, maar dan enkel in de verpakking. Eenmaal open en bloot, heb ik liever een mandarijn dan een pompelmoes
Nu ja, op zich is dat allemaal maar bijzaak.
Lief, zacht, vriendelijk en rustig. Geen tetterwijf. Als een vrouw dat presenteert is er al veel gewonnen imo.
Of ze rijk of arm is, maakt me niets uit. Ik woon persoonlijk liever in een tiny house dan in een villa.
Eenvoud en goed van hart, dat is al wat ik zoek.
Jaja, ik weet het ondertussen wel al, je moet mij niet! 😡

Terug
Bovenaan