ThomasMore
Well-known member
Aanvulling: de gold digger 
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...ie-ilse-de-meulemeester-krijgt-twee-jaar-cel/

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...ie-ilse-de-meulemeester-krijgt-twee-jaar-cel/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik stond in de rij, tot ge in uw vorige post een dt-fout maakte. Nu sta ik een beetje langs de rij.In dat geval: WAAR IS DIE LANGE RIJ GEGADIGDEN?!?!?![]()
Goh, gaat toch ook enkel op wanneer de vrouw de lening alleen kan dragen OF wanneer er goed gesponsord wordt?Één ding valt op (en oké, ik mag niet veralgemenen), mannen verlaten nog snel de gezinswoning en mogen heropstarten op een huurappartement.
Vrouwen zijn doorgaans veel koeler als het om het praktische gaat bij een scheiding en mannen te makkelijk (lees: conflict vermijden).
Ik zal , als ik iemand zou ontmoeten, nooit mijn eigen woonst opgeven. Veel geleend wel, maar beleggingsportefeuille bijna gelijk aan netto-uitstaande lening (oké, het is een luxe).
Maar ik heb het ook al te vaak gezien in mijn omgeving. Geen risico.
De tettenmannen hebben al geantwoord. Ik zal antwoorden voor de kontjes-groep: SquatsWat doen vrouwen precies om een man aan te trekken?
Uit uw verhalen begrijp ik toch dat dit niet zo een hard requirement is voor uEen minimum aan mentale harmonie vind ik trouwens minstens even wenselijk dan wat al opgesomd is.
.Wás! Verstand komt met de jaren enzoUit uw verhalen begrijp ik toch dat dit niet zo een hard requirement is voor u.
(al lijkt het een processie van echternach
)Komt door die Dubbel D... Dikke Dividentenuitbetaling.ik ben de enige die haar huis wél kon houden
Indien mijn dochter later in een situatie is verzeild waarin ze steun nodig heeft dan hoop ik dat ik haar die ook kan geven. Het klopt dat velen na een echtscheiding een financiële injectie krijgen van familie. Het is echter gevaarlijk als je dat algemeen gegeven projecteert op je eigen situatie om zo aan zelfbeklag te doen. Hoe vaak ik niet hoor dat het voor Suske en Jefke gemakkelijk is want de mama en de papa hebben vast gesponsord...Goh, gaat toch ook enkel op wanneer de vrouw de lening alleen kan dragen OF wanneer er goed gesponsord wordt?
Ik zie net het omgekeerde, ik ben de enige die haar huis wél kon houden, omdat het dan ook al lang voor de ex het mijne was. Alle andere vrouwen die ik ken, moeten van 0 beginnen (maar krijgen vaak wel een som, ofwel van de ouders zodat de kinderen idd stabiliteit kennen, ofwel een "afkoopsom" van de ex indien die gevoelig meer verdient als jarenlange alimentatie in 1x uitbetalen).

Maggie de block heeft ook een Dubbel D en gevoel voor humor, er zijn dus ook foute versiesIn dat geval: WAAR IS DIE LANGE RIJ GEGADIGDEN?!?!?![]()
en heeft net als Mulan iets me de gezondheidszorg. En haar naam begint ook met een 'M'.Maggie de block heeft ook een Dubbel D en gevoel voor humor, er zijn dus ook foute versies
En een dochter....en heeft net als Mulan iets me de gezondheidszorg. En haar naam begint ook met een 'M'.
De maskers beginnen af te vallen.
Dat is al iets meer dan een dubbel D zo lijkt het.IK BEN NE GROENE SOS!!!!![]()
Jaja, ik weet het ondertussen wel al, je moet mij niet!Ik begin hoop te krijgen: iedereen gaat hier voor grote cups en ik ben fan van de kleinere versies. Op zich zijn grotere maten wel leuk, maar dan enkel in de verpakking. Eenmaal open en bloot, heb ik liever een mandarijn dan een pompelmoes
Nu ja, op zich is dat allemaal maar bijzaak.
Lief, zacht, vriendelijk en rustig. Geen tetterwijf. Als een vrouw dat presenteert is er al veel gewonnen imo.
Of ze rijk of arm is, maakt me niets uit. Ik woon persoonlijk liever in een tiny house dan in een villa.
Eenvoud en goed van hart, dat is al wat ik zoek.