Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik hing ooit eens vast aan een playmate lijf met lage sexdrive. Niemand begreep waarom ik er sip bij liep. De perceptie was dan dat ze thuis elke avond nauwaansluitende kledij traag van haar dijen pelde en de lattenbodem in twee trilde. Niet dus.

1. Daarnaast moeten vrouwen OOK alles op een rijtje hebben hè, ze mogen geen te grote sloerie zijn, maar liefst toch geen gespannen maagd.
2. Ze moeten ook een eigen inkomen hebben, want anders zijn het dikke profiteurs.
3. Ze moeten een wagen + rijbewijs hebben, want anders zijn ze veel te afhankelijk.
4. Ze mogen NIET bij de mama wonen want dan zijn het moederskindjes waarbij je de bazige schoonmoeder er zeker bij moet nemen én please, by God, 5. wees GEEN paardenmeisje! :nono:
1. Check
2. Check
3. Check
4. Euh .. nog paar maanden geduld :unsure:
5. Check!

Ik voldoe bijna :love2::love2:

Waarom mag er ni geflirt worden in dit topic? :unsure:
Wil jij graag met een mede Beyond Gaming girl/boy op date?
Ben jij op date geweest en heb je er een waanzinnig verhaal aan overgehouden?
Ben je op zoek naar ideeën voor een date met jouw droompartner?

Jullie avontuur start hier.
Blijkbaar durfde niemand die topic te openen, dus een kleine voorzet voor jullie.

Je wil niet weten hoeveel tijd de doorsnee vrouw steekt in het "zich klaarmaken voor een eerste date" om zo fysiek aantrekkelijk mogelijk gevonden te worden. :help:

Daarnaast moeten vrouwen OOK alles op een rijtje hebben hè, ze mogen geen te grote sloerie zijn, maar liefst toch geen gespannen maagd.
Ze moeten ook een eigen inkomen hebben, want anders zijn het dikke profiteurs.
Ze moeten een wagen + rijbewijs hebben, want anders zijn ze veel te afhankelijk.
Ze mogen NIET bij de mama wonen want dan zijn het moederskindjes waarbij je de bazige schoonmoeder er zeker bij moet nemen én please, by God, wees GEEN paardenmeisje! :nono:
Date van gisteren op basis van controlelijst Mulan

1. Check
2. Check x 2 (voltijds + onderneemster)
3. Check x 2 (dagelijkse wagen + plezierwagen)
4. Check
5. 2 paarden :cry:

Geen tetterwijf.
Vooral dit.

Mijn deeltijdse collega is zo’n geval, al een geluk dat ze maar 1-2 dagen/week bij ons werkt :unsure:
Zo’n type dat lyrisch is over haar slaatje met pijnboompitten en whatever ‘s middags, terwijl ik enkel denk: “konijnenvoer” :p

Op’t einde van dag 2 stap ik geregeld in de auto met een zucht van verluchting omdat ik er weer 3 dagen vanaf ben (en omdat ik erin geslaagd ben op mijn tong te bijten/ze niet de nek om te draaien :evil: )

Laatst bewerkt:
Vooral dit.

Mijn deeltijdse collega is zo’n geval, al een geluk dat ze maar 1-2 dagen/week bij ons werkt :unsure:
Zo’n type dat lyrisch is over haar slaatje met pijnboompitten en whatever ‘s middags, terwijl ik enkel denk: “konijnenvoer” :p

Op’t einde van dag 2 stap ik geregeld in de auto met een zucht van verluchting omdat ik er weer 3 dagen vanaf ben (en omdat ik erin geslaagd ben op mijn tong te bijten/ze niet de nek om te draaien :evil: )
dat kan echt zo vermoeiend zijn he. Nu ja, mijn ex kon dat ook. En vooral naarmate dat ze ouder werd, begon die nog meer over elk detail te vertellen. Er zat gewoon geen filter meer op.
Ongetwijfeld vind zij wel van mij dat ik naarmate ik ouder werd, meer en meer op mijn rust gesteld was en ongeïnteresseerder naar wat er allemaal in en rond Oosteeklo gebeurde. :p en ze heeft gelijk.
Het contrast tussen ons werd gewoon groter.
Als we dan nog eens samen gingen wandelen wou zij heel de weg praten en ik wou gewoon naar de vogeltjes of de stilte luisteren.
Dus nu weet ik dat dit echt een essentieel punt is in een eventuele relatie. Natuurlijk moet er ook gepraat worden, liefst. en ook liefst met wat humor. Maar inderdaad liefst niet over de pijnboompitten van in het slaatje.

1. Check
4. Check
Bedankt voor de verduidelijking bij punt 2 en 3, stel je voor dat we zouden moeten denken dat je date slechts voltijds werkt en maar één auto zou hebben. het was toch een premium auto hé? :S

Laatst bewerkt:
Waarom mag er in het dating topic eigenlijk niet geflirt worden? Er worden hier toch zielen ontbloot, dan is dat toch een mooi gevolg? Vooral als het moet vooruit gaan want eens het -7 is, wil geen kat nog gaan mijmeren aan de Schelde.

Waarom mag er in het dating topic eigenlijk niet geflirt worden? Er worden hier toch zielen ontbloot, dan is dat toch een mooi gevolg? Vooral als het moet vooruit gaan want eens het -7 is, wil geen kat nog gaan mijmeren aan de Schelde.
Ik vermoed dat ècht geflirt wél mag (en dan wordt dat vroeg of laat wel privé verder gezet) maar dat er twijfels zijn over de oprechtheid van het flirten van de slowchatgang(st)ers..... 😏

1. Check
4. Check
Ik heb ook zo een plezierwagen. T.t.z. mijn vrouw vindt het plezant om geregeld dingen in huis te veranderen en dan mag ik met de Peugeot Partner lichte vracht dat gaan halen en in elkaar steken.
Tuinschutting: check
Afdak maken voor de fietsen: check
Kast gekocht via 2dehands voor in de living: check
Nog een 2e kast want anders staat die 1 zo maar alleen (70 km enkele rit) check, faack!
Maar de grasmatten die ze van haar nonkel had kapt ze wel in de koffer van hare corsa.
8882e3673023667f3a19eb39fa414748_w200.gif

't is al te laat. Ik vind het nu al geen weer meer om buiten te komen.
Samen naar de GB wandelen kan nog wel, alle andere buitenactiviteiten zijn opgeschort tot na de lente.
En ja, zitten is ook een activiteit want het valt onder de noemer werkwoorden.

't is al te laat. Ik vind het nu al geen weer meer om buiten te komen.
Samen naar de GB wandelen kan nog wel, alle andere buitenactiviteiten zijn opgeschort tot na de lente.
En ja, zitten is ook een activiteit want het valt onder de noemer werkwoorden.
Het is inderdaad fijn weer voor binnenactiviteiten! 🥳

Terug
Bovenaan