Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij kunt alleen maar in veralgemeningen en vooroordelen praten.Niet altijd nee, maar meestal wel. lees in 99.9% van de gevallen.
Ik moet de eerste hetero man nog tegenkomen die met een vrouw afspreekt met de oprechte bedoeling om gewoon vrienden zonder meer te worden.
Moest er geen fysieke aantrekking zijn zou een man 0.0 tijd en energie steken in een vrouw.
Helemaal mee eens. En er is al openbaar al verschillende keren opgeroepen om het daarbij te houden. Maar daartegen zal strenger worden opgetreden.Eerlijk, wat ik waardeerde in deze thread als iemand die zich wel nog waagt aan de gruwels van de datingmarkt, wordt hier helaas ondergesneeuwd door pseudo-evolutionaire psychologie (de gedragsbioloog in mij moet zich inhouden, want in sommige zaken zit een kern van waarheid, maar ze wordt bij momenten ook verkracht).
Klopt en bij deze dan nogmaals de vraag om het gegein in het andere topic te doen, aubHet verschil tussen dit topic en Lounge-bg-date-topic is soms zo klein, dat ik soms niet meer weet in welke topic ik me bevind...

Gebaseerd op wat er bij jou rond de kerktoren gebeurd![]()
Klopt volledig. Ik zal je in je droom laten.
We gaan hier stoppen met dit type oneliners. Het brengt niks bij aan de discussie.Tuurlijk dat. Volledig gelijk!