Het grote BeyondGaming Dating topic

Voidski

Well-known member
Crowdfunder FE
Wil jij graag met een mede Beyond Gaming girl/boy op date?
Ben jij op date geweest en heb je er een waanzinnig verhaal aan overgehouden?
Ben je op zoek naar ideeën voor een date met jouw droompartner?

Jullie avontuur start hier.
Blijkbaar durfde niemand die topic te openen, dus een kleine voorzet voor jullie.
 
Ik moet wel zeggen dat ik al een mede forumster tegengekomen ben tijdens het swipen op tinder :unsure:
 
Het is nu al een paar jaar geleden dat mijn 10-jarige relatie is afgelopen.
Ik heb nog wat zaken op orde te zetten in mijn leven maar ik denk al na hoe ik post corona weer wat nieuwe mensen kan leren kennen.

Destijds was dat via Redbox kijken welke leuke mensen er in de buurt waren en die dan toevoegen op MSN om mee te praten en dan later eventueel mee af te spreken.
Nu "ontwaak" ik als het ware in een nieuwe wereld die me toch wel wat afschrikt.

Wat zouden jullie iemand aanraden van midden in de 30?
 
Het is nu al een paar jaar geleden dat mijn 10-jarige relatie is afgelopen.
Ik heb nog wat zaken op orde te zetten in mijn leven maar ik denk al na hoe ik post corona weer wat nieuwe mensen kan leren kennen.

Destijds was dat via Redbox kijken welke leuke mensen er in de buurt waren en die dan toevoegen op MSN om mee te praten en dan later eventueel mee af te spreken.
Nu "ontwaak" ik als het ware in een nieuwe wereld die me toch wel wat afschrikt.

Wat zouden jullie iemand aanraden van midden in de 30?
Tinder, FB Dating voor de gratis alternatieven, en desnoods speeddates (als de horeca terug open mag)
 
Tijdje terug tinder nog eens geïnstalleerd. En totaal onverwacht toch een leuk valentijnsweekend gehad ^^.
Ik hoor mij weken terug nog zeggen dat ik nog eens op date ga maar dat ik er niet teveel van verwachte omdat hij op zijn foto's afgaand toch 'way out of my league' leek. Hij stelde tijdens de date zelf eigenlijk al onmiddellijk de volgende datum voor. Voorbije weekend heeft hij mij aangenaam verrast met zijn kookkunsten. We zien wel, maar zo zie je maar dat je zelf in coronatijden iemand kan leren kennen. Ga eens wandelen of een afhaalkoffie buiten drinken.
 
Ja, als vrouw is het gemakkelijk inderdaad.
Waarom dat? :/ Ge moet toch altijd met 2 zijn?
Ik heb zelf weinig zelfvertrouwen op vlak van mannen hoor. Ik krijg zo vaak te horen 'draai die toch gewoon binnen, die wacht daarop'. Ik kan dat niet, echt niet. Denk vaak dat ik het zoveel makkelijker zou hebben moest ik zelf vaker het iniatief durven nemen. Zelf al ligt het er vingerdik op, nog dringt het niet door.
En zelf als het positief uitdraait denk ik altijd 'voor zolang dat duurt', 'tot de volgende swipe die hij maakt' of 'ik ben toch de zoveelste waar hij mee stuurt'. Dat zit er gewoon dik ingebakken.
 
Terug
Bovenaan