BeyondGaming wenst jullie een spetterend 2023 met nieuwjaarsbrieven!

2023.jpg



1672313804070.png
Beste leden van BeyondGaming.

Dit is onze tweede nieuwjaar dat we hier samen op BeyondGaming vieren. Een jaar waar we vast hebben gehouden aan de goeie dingen en veranderingen hebben aangebracht aan de minder goede dingen.

Ik ben gigantisch fier op onze Forum Crew die zich dagelijks inzet om van het forum een aangename plaats te maken waar iedereen welkom is.

Ik ben gigantisch fier op onze Event Crew die elke maand zorgt voor leuke quizzen, fotowedstrijden en game-events.

Ik ben gigantisch fier op onze Redactie die dit jaar heeft laten zien dat een frontpagina effectief een meerwaarde kan betekenen voor onze website.

Ik ben gigantisch fier op onze Social Crew die dag na dag onze leukste artikelen op onze Socials zwieren en voor een fantastische groei hebben gezorgd. Daarnaast zijn we gestart met onze eigen Podcast die een zeer mooie start heeft gemaakt.

En ik ben gigantisch fier dat we JULLIE elke dag opnieuw mogen ontvangen op BeyondGaming en dat er dankzij jullie content alleen maar meer volk hun weg naar BeyondGaming begint te vinden.

En omdat woorden niet alles zeggen, deel ik hier graag even wat leuke cijfers:

- 1.062 nieuwe leden
- 68 miljoen ingeladen pagina's
- 4 miljoen bezoekers.
- 21 wedstrijden (excl. die uitsluitend liepen op onze Socials)
- Verdriedubbeling van ons aantal Instagramvolgers
- 2.600 artikels geplaatst op onze frontpagina
- 48 events

En hier zal het gelukkig niet stoppen. Ook volgend jaar gaan we op hetzelfde elan door, kunnen we onze frontpagina hopelijk een upgrade geven en blijven we jullie een warme plaats aanbieden.

Feestelijke groeten, Booka!



1672312718510.png

Het is een heel intens jaar geweest voor mij. Zowel op persoonlijk vlak als wat ik voor BeyondGaming doe. Ik had nooit durven dromen om te doen wat ik echt graag doe. De hele cultuursectie rustig opstarten kan ik zeker mijn hoogtepunt van het jaar noemen.

Ook op vlak van events is het heel goed gegaan met de beyond quiz die een succes is geworden en de foto challenges die altijd inspirerende foto's opleveren. Ik wil jullie allemaal bedanken, want zonder de community (jullie) zou dit allemaal niet mogelijk geweest zijn. Ik wens jullie dan ook allemaal een fijn nieuw jaar wensen en dat al jullie nieuwjaarswensen mogen uitkomen!

Een specifiek artikel/topic uit kiezen als hoogtepunt was niet makkelijk maar ik ga toch voor het verslag van Pukkelpop gaan waar ik eigenlijk best wel trots op ben! Bedankt allemaal!


Jullie kapoen,
Strijkijzer



1672312842150.png

Dit jaar was er eentje van dagen die in elkaar overvloeiden, weken en maanden als oceanen van tijd … en toch is het zo snel weer voorbij. Geen nieuwe gewaarwording meer, met ouder worden, maar telkens toch weer een schokje. Ik heb dit jaar mooie dingen mogen zien via BeyondGaming, dit is vaak mijn ragfijne draad met de buitenwereld gebleken. Ik heb nieuws ontdekt en hopelijk ook laten ontdekken, iets wat ik ook in 2023 vaak wil doen. Ik wens niemand grootse dingen, ik wens jullie rust. Zachtheid. Tijd. Geen bruuske golven, duizelingwekkende hoogten of laagten. Gewoon rust, een jaar dat lief voor je is. Als hoogtepunt verwijs ik naar een tekst van mijzelf - Pistol - ik bén een hoogtepunt. Niet veel. Niet vaak. Maar hier wel.

Always try to be nice, never fail to be kind.
The Doctor Squidward




1672312908529.png

Beste BG'ertjes.
Ik ben lui dus ik heb GPT3 mijn nieuwjaarsbrief laten schrijven.

Beste,

Het nieuwe jaar is weer begonnen en ik wilde even een nieuwjaarsbrief sturen om je op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurd is op het gebied van tech en games.

Afgelopen jaar hebben we weer veel nieuwe en interessante ontwikkelingen gezien op het gebied van technologie en gaming. Zo zijn er nieuwe consoles uitgebracht, zoals de PlayStation 5 en de Xbox Series X, die beide een enorme sprong voorwaarts hebben gemaakt op het gebied van graphics en prestaties. Ook zijn er veel nieuwe games uitgebracht, van populaire franchises zoals Call of Duty en Assassin's Creed tot indie-hits zoals Among Us en Hades.

Op het gebied van technologie hebben we ook een aantal interessante ontwikkelingen gezien. Zo zijn er steeds meer slimme apparaten die ons leven makkelijker maken, zoals slimme thermostaten en beveiligingscamera's. Ook hebben we meer en meer gehoord over de opkomst van kunstmatige intelligentie, die steeds vaker wordt ingezet in verschillende toepassingen, van zelfrijdende auto's tot chatbots.

Ik hoop dat je net zo enthousiast bent over al deze ontwikkelingen als ik ben, en ik kan niet wachten om te zien wat het nieuwe jaar ons gaat brengen op het gebied van tech en games. Ik wens je een gelukkig en gezond nieuw jaar, en ik zie je graag snel weer.

Met vriendelijke groet, Preske


1672313011956.png

Het afgelopen jaar staat voor mij nog meer dan ooit in het teken van de bloeiende community. Het geeft veel voldoening om te volgen hoe jullie via dit forum waardevolle en blijvende vriendschappen smeden, passionele en soms verhitte discussies voeren, en zelfs de liefde vinden.

Niet alleen hebben de forumposts voor mij de plaats van de ontbijtkrant ingenomen, ik kijk ook steeds uit naar de getalenteerde inzendingen voor de maandelijkse foto-uitdaging, waarbij de meest recente wedstrijd rond het thema "alledaagsheid" mijn favoriet tot dusver is.

Zonder onze leden zouden we nergens staan, maar ook onze groep vrijwilligers verdient een dikke pluim. Van de (eind-)redactie, tot het event team, van de moderatoren tot de social crew, van de technical support tot onze eigenste community leader: iedereen zet zich dagelijks in om van BeyondGaming een succes te maken (deze keer heb ik de naam van de website van de eerste keer juist gespeld, Booka!).

Dit jaar was ook mijn eerste jaar als supermoderator en ik ben iedereen enorm dankbaar dat jullie mij de kans hebben gegund om in die rol te groeien en bij te leren.

Voor 2023 wens ik dat veel nieuwe mensen hun weg naar deze website zullen vinden, en dat het voor bestaande leden hun thuishaven zal blijven.

Om af te sluiten nog een dikke virtuele knuffel aan iedereen die daar in deze periode dat tikkeltje meer nood aan heeft! :hug:


1672313051716.png

Vrienden van BG,

Wat een jaar gaat dit keer wel op voor mij.
Na zeer lang actief te zijn op dit forum en z'n voorgangers werd ik ergens halverwege 2022 plots moderator op het sportforum en kreeg ik net voor het eindejaar zelfs de kans om supermoderator te worden. Ik wil jullie allemaal (leden en crew) alvast bedanken om mij de kans te geven om te groeien in die rol. Ik ga ook in 2023 mijn uiterste best doen om bij te leren en jullie bij te staan waar nodig.

Wat mij het meeste deugd doet, is dat deze community als geheel "aan mekaar" hangt. Natuurlijk verschillen meningen en zijn er soms verhitte discussies, maar het mooiste voorbeeld van gedeelde liefde en leed vind ik toch telkens weer terug in de thread voor (toekomstige) ouders, waar niemand oordeelt en iedereen elkaar zo goed mogelijk probeert te steunen, zodat elke (toekomstige) ouder van deze community z'n hart daar kan luchten.

Voor mij persoonlijk werd de herontdekking van het plezier dat ik uit boeken haal wel iets wat ik (deels) aan BeyondGaming te danken heb. Dus een welgemeend dankjewel aan het literatuurforum. Met nog een persoonlijke speciale vermelding voor de power liftingthread, waar gelijkgezinden elkaar steunen en tips geven, maar vooral ook aanmoedigen om op die dag dat het allemaal net niet lukt, toch uit je zetel te komen.

Als laatste wil ik jullie allemaal bedanken, zowel de leden als de crew, om van deze community iets bruisends te maken, waar mensen terecht kunnen om hun hart te luchten, te lachen, maar ook om serieuze discussies te houden.

Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen toe!
exCite


1672313107348.png

2022, wat een jaar... Zowel op persoonlijk als digitaal-BG vlak geldt één gemeenschappelijke deler: verbouwingen 🛠️

2022, het jaar van de referrers (Bol, Coolblue, Amazon) en de ads (Refinery89), die in combinatie met de excellente manier van hosting (SHOUT-OUT INFRA TEAM WOOO) ons enorm veel ademruimte en gemoedsrust geven! 💸

2022, het eerste jaar van onze eigen Quiz module. Het is (nog!) niet perfect en een work in progress, maar als ik zie hoeveel mensen daar keer op keer (te?) enthousiast invliegen, warmt dit mijn hart tot ongezonde temperaturen en geeft me dat terug volle moed om verder tijd/energie te investeren! 🎲

2022, het zeer zeldzame komen (coldplayke & exCite) en gaan (vishnusixclix) van supermoderatoren. De fundaties van een handvol ijzersterke teams (infra, forummods, events, redactie, discordmods, socials) dat dagelijks en vrijwillig instaat voor het in leven houden van deze community :bow:

2022, het jaar waarin we onze bezoekerscijfers en frontpageartikelen maand na maand en hand in hand gestaag zien stijgen 🚀

En last but not least: 2023, het jaar met nóg meer bezoekers, nóg meer artikelen, nóg meer quizzen, nóg meer ambiance 🥳


1672313197517.png

Wablief?! Alweer tijd om een nieuwjaarsbrief te schrijven?? Het jaar is voorbijgevlogen! Niet alleen privé, maar ook in ons digitaal toevluchtsoord, BeyondGaming. 9liv… dinges zijn we ondertussen al bijna helemaal vergeten, en terecht! Want wat een mooie evolutie hebben we ondertussen gemaakt?

Mijn collega’s hebben hier al een resem aan voorbeelden gegeven, maar ook vanuit de redactie kunnen we zeggen dat we mooie stappen hebben gezet. Zo hebben we naast onze game- en filmcontacten ondertussen ook heel wat mooie samenwerkingen kunnen opstarten in de boardgamewereld. Samenwerkingen waar we heel erg dankbaar voor zijn en die ons toelaten jullie van nog meer actueel nieuws, reviews en de occasionele wedstrijden te kunnen voorzien!

Samenwerkingen die uiteraard in het niet vallen zonder een bruisende community. Daarom wil ik niet enkel onze perscontacten en de hele crew bedanken, maar vooral ook jullie, want het zijn jullie die ervoor zorgen dat we verder kunnen blijven groeien. En dat is tenslotte waar het om draait. Als 2023 op het elan van ’22 verdergaat, ben ik er alvast van overtuigd dat we samen nog heel wat mooie stappen zullen zetten!

Fijne feestdagen en tot in ’23!

Sir. K


1672313246419.png

2023, tijd voor een nieuwe game campagne
Een nieuw jaar. Nieuwe mensen! Nieuwe kansen!
Heerlijk wat op het forum lapzwansen
Een review, een podcast, een fantastische crew
Samen maken we BG , elke klik een pageview
Voor jullie, mijn beste wensen en champagne.


Van je kapoen


1672313283038.png

Dit jaar was eindelijk terug grotendeels coronavrij voor iedereen, we kwamen meer buiten ondanks dat we weer een hittegolf hadden. Dit jaar sluiten we af in ons huurhuis en eind volgende maand kunnen we eindelijk in ons eigen huis trekken.

BG-gewijs ben ik dankbaar dat ik samen met Poelie en Quentin de kans heb gekregen om de officiële podcast van BG te worden.

Ik wens iedere BG'er veel nieuwe games toe deze feestdagen en de tijd en gezondheid om ze ook allemaal af te werken.

Iedereen de beste wensen en dat 2023 een topjaar mag worden voor allen!


1672313324911.png

Mijn hartje juicht op deze mooie dag, omdat ik vandaag mijn zoveelste nieuwjaarsbrief lezen mag ...

Het was een jaar waar enkele knopen doorgehakt werden, waaronder een verhuis van het drukke Antwerpen naar de rustige kustgemeente Middelkerke. Ook het jaar waarin ik besloot om meer tijd te spenderen aan de dingen die ik graag doe en dat resulteerde in het vinden van een toffe community hier op BG.

De BeyondGaming @ conventies waren geweldig, ik hoop alvast dat er volgende jaar weer enkele fijne conventies met toffe gasten gaan zijn. Ik zie ook nog wel extra mogelijkheden voor BG met een eigen BG promostandje.

Fijne feestdagen!


1672313373300.png

2022 was voor mij een jaar van persoonlijke groei en nieuwe kansen. Dit pad leidde me in juni tot BeyondGaming. Ik kan niet beschrijven hoe spannend ik het vond om mijn eerste review met jullie te delen. Deze stress bleek - uiteraard - voor niets nodig te zijn. Mijn BeyondGaming-hoogtepunt ligt voor mij bijgevolg toch wel bij mijn allereerste review Lightyear. Die dag ging er een hele nieuwe wereld voor me open. Ik prijs mezelf nog steeds gelukkig dat ik deze kans heb aangegrepen. Dit is meteen ook wat ik jullie allemaal toewens: blijf dromen en grijp je kans. Bedankt aan de geweldige crew en leden van BeyondGaming voor dit geweldige avontuur.

Liefs Sassenach x
1 januari 2023


1672313408182.png

Genoten heb ik van ons eerste volledig draaiende jaar op BG. Genoten omdat ik nieuwe leden heb mogen verwelkomen op het forum en op Discord, de crew heb zien groeien en de initiatieven uit de grond heb zien knallen. En vooral de KOTK-inzameling verwarmt mijn hart elk jaar weer (al zullen volgend jaar mijn billen het minder warm hebben...).

Een postje hier, een artikeltje daar. Een gelukkig nieuwjaar!

van je kapoen,
Loser


1672313454422.png

2023
Op naar alweer een nieuw jaar
Vol vreugde en hopelijk weinig verdriet
Vol liefde, familie en vrienden
En dat iedereen de weg naar BG mag vinden
Voor previews, reviews en andere game content
Voor serieuze discussies over politiek en actualiteit
Over sport, film, muziek, literatuur en mobiliteit
Maar ook om te lachen en te zwammen
Soms hoogstaand, soms met een lid zijn sch…
Ik wens voor 2023 aan al mijn fans
Het allerbeste, wat je hartje moge wensen - En vooral: heel weinig bans.


1672313506964.png

2022 was wederom een muziekjaar grand cru op het forum en daarbuiten. Elke week een 'album of the week' dat enthousiast aangekondigd, beluisterd en besproken werd door heel wat leden. Eindelijk terug een festivalseizoen dat gefileerd werd door de vele bezoekers. Concertzalen die op volle kracht draaiden... Heerlijk!

Maar eerst sluiten we het jaar met stijl af en dat doen we traditioneel in het tijdloze topic. Ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat AC/DC en U2 er niet meer instaan (mijn kerstwens naar jullie!).

En daarna...

... luisteren we nog meer muziek. :woohoo: 2023 wordt nog beter, dat staat nu al vast. :coolbrows:


1672313546802.png

2022 was een jaar met ups en downs. Privé voornamelijk downs, maar BeyondGaming nam de ups op zich.
Ik ben dan ook fier om de hoofdredacteur van de website te zijn, met een sterk en divers team achter mij.
Ik hoop dat we komend jaar op hetzelfde elan kunnen verder gaan. Elke maand opnieuw stijgende cijfers voor onze frontpage, elke maand nieuwe samenwerkingen met PR-bureaus en uitgevers, om de zoveel tijd eens wat vers vlees in de redactie ...

Ik wil jullie dan ook allen bedanken om trouw te blijven aan BeyondGaming, of je nu een lurker bent op het forum of onze reviews een like geeft. Of je nu wat komt zwammen of je items verkoopt op ons Buy & Sell-forum. We hebben jullie allemaal nodig en we houden van jullie!

Joeri


1672313580244.png

Oud en Nieuw.
Eerst even terugblikken!
Keer dus met mij terug naar Juli 2022.
Plots een oproep op mijn favoriete website!
Sinds games.pandora.be en de eerste zwamlans een trouwe volger.
Na even twijfelen en overwegen, de stap wagen en actief meewerken, spannend!
Nog geen moment beklaagd en kijk dan ook graag vooruit naar 2023, hopelijk een nieuw topjaar.
Dat ik nog veel mag reviewen, meewerken en posten voor én met de gehele BeyondGaming community en crew!


1672313624143.png

2022 was alvast een jaar om nooit te vergeten.
Een jaar waar we veel in hebben gedronken en nog meer gegeten.
De editie van Facts heeft me meegenomen op een wonderlijke review-reis.
Binnenkomen in de redactie van BeyondGaming stel ik wel op prijs.
De trapcard van onze Joeri,
hij is lief maar geen beauty.
nam me mee diep in de val!
Een eerste review, nadien volgen er nog een aantal.
2023, wat kijk ik uit om aan jou te starten,
dit jaar verover ik al jullie harten.

De grootste kapoen,
Tova

28/12/2022 Destelbergen


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan