@Spiderman op sommige vlakken ga je toch wat in de spiegel moeten kijken. Je zegt constant wat een lieve, bedachtzame jongen je bent maar iedere keer dat er een vorm van afwijzing is komt er een litanie van vrouwonvriendelijke uitspraken. Je hebt haar hier al een heks genoemd, een gevoelloze bitch etc. Dan kunnen we je ook moeilijk serieus nemen uiteraard.
Maar ook een 'gevoelig klein kuikentje'. Aha!
All jokes aside, @Spoderman: het kan goed zijn dat je schreeuwt om affectie doordat je eenzaam bent, maar zoiets mag je niet gaan reflecteren op uw dates. Neem een stap terug, kill some time in afwachting van een reactie zodat uw hoofd niet op hol slaat. Is die reactie niet zoals je gewenst had, fuck it.
Telkens ieder bericht 4 keer lezen om het dan nog 4 keer door uw gedachtenmolen te laten gaan om er dan verschillende veronderstellingen bij te maken helpt u echt geen stap verder hoor. Ik kan me inbeelden dat jij heel labiel overkomt bij uw dates als je telkens zo'n reacties geeft. Je komt heel onzeker over en ook dat helpt u niet verder.
Tijdens het daten is niemand u wat verschuldigd. Je leert elkaar geleidelijk aan kennen, zonder verplichtingen. Heeft uw date geen zin om uwe kop te zien de komende 2 weken, dan is dat haar volle recht zonder dat zij haar moet verantwoorden. Jullie zijn niet getrouwd hé.
'Ik heb geen zin om door de koude te gaan of bij u in de auto te stappen'. Een gewone: 'ok' was voldoende hoor. Je kan voor uzelf uitmaken of jij ermee verder wilt of niet. Time will tell. Maar vanalles beginnen insinueren en uitvergroten alleszins niet. Op den duur zegt zij dan inderdaad: 'ok, we spreken toch af of ge gaat weer met nen toer liggen'. In mijn ogen is dat een compleet foute start.
Wanneer je 1 jaar in een relatie zit en ze wil dan nog steeds niet bij u in de wagen stappen, dan kan je er inderdaad wat van maken.
Doe uw bad-boy jas aan, zet uw je m'en fous pet op en begin met meerdere vrouwen tegelijkertijd te daten. Hou het luchtig en plezant. Diepgaande discussies over gevoelens of wat dan ook zijn nog niet aan de orde. Een toffe gast dat naar meer smaakt komt dan vanzelf en je zal wel op tijd merken of er oprechte, wederzijdse interesse is.
Succes!