Het grote BeyondGaming Dating topic

Eigenlijk is het dan zielig omdat jij gewoon niet leest wat ze zegt. Dus bij deze vertaal ik het ff voor je.

Ze zegt u en eigenlijk zelfs bijna letterlijk dat het voor haar nog bijlange geen relatie is. Ze zegt ook niet persé nee. Maar op dit moment ben je voor haar een kennis waar ze misschien nog wel eens, als het uitkomt, mee wil afspreken. Maar waar ze anderzijds ook weer niet zo veel moeite wil insteken dat ze er bij -5 voor aan een bushalte wil gaan staan.
Dat kunnen we vertalen naar: “gij zijt niet aantrekkelijk genoeg zodat ik de moeite er voor over heb om dit voort te stuwen en elkaar van dichterbij te leren kennen. Blijft gij maar aan de zijlijn om mijn ego te strelen en tijd te verdoen. Als de prins op het witte paard langskomt zal ik vanaf dag 1 al bespreken met hem wanneer we gaan trouwen en hoeveel kinderen we willen en zullen we meerdere keren per week afspreken en ik zal degene zijn die hem pusht om af te spreken.” Daar ben ik dus niets mee. Ik sta op het punt om die date te annuleren uit ontgoocheling, ik twijfel erom. Alles begint me duidelijker te worden. Ik wil niet iemands back-up zijn. Ik wil degene zijn waarvoor een vrouw er alles aan doet om af te spreken.

Spidey ben je niet een beetje te snel aan het gaan? Je hebt 1 date gehad en je spreekt met haar over een serieuze relatie? Moest ik zo’n bericht krijgen van iemand waarmee ik 1 date heb gehad zou ik al effe raar opkijken.
1 date ja, maar al maanden elke dag aan het sturen en bellen. Dus dat is iets anders. En dat zou dan ook aanvaardbaar moeten zijn volgens haar standaarden (dat men iemand kan leren kennen zonder af te spreken).

Dat kunnen we vertalen naar: “gij zijt niet aantrekkelijk genoeg zodat ik de moeite er voor over heb om dit voort te stuwen en elkaar van dichterbij te leren kennen. Blijft gij maar aan de zijlijn om mijn ego te strelen en tijd te verdoen. Als de prins op het witte paard langskomt zal ik vanaf dag 1 al bespreken met hem wanneer we gaan trouwen en hoeveel kinderen we willen en zullen we meerdere keren per week afspreken en ik zal degene zijn die hem pusht om af te spreken.” Daar ben ik dus niets mee. Ik sta op het punt om die date te annuleren uit ontgoocheling, ik twijfel erom. Alles begint me duidelijker te worden. Ik wil niet iemands back-up zijn. Ik wil degene zijn waarvoor een vrouw er alles aan doet om af te spreken.
Ze gaat misschien niet meteen full-in zoals jij.
Dat jij er zeker van bent dat zij de ware is en jullie zo goed matchen, leuk voor jou, maar zij kan er anders over denken of meer tijd nodig hebben.

1 date ja, maar al maanden elke dag aan het sturen en bellen.
Dus je was met haar al aan het sturen en bellen terwijl je ook met die Hollandse nog aan het sturen en bellen was? Foei, gij stoute jongen! Wie heeft hier op twee paarden gegokt en is hier nu met wiens voeten aan het rammelen? 🧐

Damn....

Ik zou u een carrière vertaler-tolk ten stelligste afraden.

Dus je was met haar al aan het sturen en bellen terwijl je ook met die Hollandse nog aan het sturen en bellen was? Foei, gij stoute jongen! Wie heeft hier op twee paarden gegokt en is hier nu met wiens voeten aan het rammelen? 🧐
Neen dat was met de Hollandse toen al gedaan. Ik praat/spreek niet af met meerdere vrouwen tegelijkertijd.

Ik begin stilaan de realiteit in te zien. Dat het niet zij is die ik verlang, maar eerder het gevoel van affectie. Niet meer eenzaam zijn. Ik schets een ideaal beeld van haar of probeer er een ideaal beeld van te maken terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Eenzaamheid is hard. En dat doet wat met een mens.

@Spiderman op sommige vlakken ga je toch wat in de spiegel moeten kijken. Je zegt constant wat een lieve, bedachtzame jongen je bent maar iedere keer dat er een vorm van afwijzing is komt er een litanie van vrouwonvriendelijke uitspraken. Je hebt haar hier al een heks genoemd, een gevoelloze bitch etc. Dan kunnen we je ook moeilijk serieus nemen uiteraard.

@Spiderman op sommige vlakken ga je toch wat in de spiegel moeten kijken. Je zegt constant wat een lieve, bedachtzame jongen je bent maar iedere keer dat er een vorm van afwijzing is komt er een litanie van vrouwonvriendelijke uitspraken. Je hebt haar hier al een heks genoemd, een gevoelloze bitch etc. Dan kunnen we je ook moeilijk serieus nemen uiteraard.
Maar ook een 'gevoelig klein kuikentje'. Aha!

All jokes aside, @Spoderman: het kan goed zijn dat je schreeuwt om affectie doordat je eenzaam bent, maar zoiets mag je niet gaan reflecteren op uw dates. Neem een stap terug, kill some time in afwachting van een reactie zodat uw hoofd niet op hol slaat. Is die reactie niet zoals je gewenst had, fuck it.

Telkens ieder bericht 4 keer lezen om het dan nog 4 keer door uw gedachtenmolen te laten gaan om er dan verschillende veronderstellingen bij te maken helpt u echt geen stap verder hoor. Ik kan me inbeelden dat jij heel labiel overkomt bij uw dates als je telkens zo'n reacties geeft. Je komt heel onzeker over en ook dat helpt u niet verder.

Tijdens het daten is niemand u wat verschuldigd. Je leert elkaar geleidelijk aan kennen, zonder verplichtingen. Heeft uw date geen zin om uwe kop te zien de komende 2 weken, dan is dat haar volle recht zonder dat zij haar moet verantwoorden. Jullie zijn niet getrouwd hé.

'Ik heb geen zin om door de koude te gaan of bij u in de auto te stappen'. Een gewone: 'ok' was voldoende hoor. Je kan voor uzelf uitmaken of jij ermee verder wilt of niet. Time will tell. Maar vanalles beginnen insinueren en uitvergroten alleszins niet. Op den duur zegt zij dan inderdaad: 'ok, we spreken toch af of ge gaat weer met nen toer liggen'. In mijn ogen is dat een compleet foute start.

Wanneer je 1 jaar in een relatie zit en ze wil dan nog steeds niet bij u in de wagen stappen, dan kan je er inderdaad wat van maken.

Doe uw bad-boy jas aan, zet uw je m'en fous pet op en begin met meerdere vrouwen tegelijkertijd te daten. Hou het luchtig en plezant. Diepgaande discussies over gevoelens of wat dan ook zijn nog niet aan de orde. Een toffe gast dat naar meer smaakt komt dan vanzelf en je zal wel op tijd merken of er oprechte, wederzijdse interesse is.

Succes!

Zonder context kan dat natuurlijk anders overkomen als je dat zo meegeeft. Ik heb gezegd dat ALS zij handeling X doet (ik kan niet direct terugvinden wat dat was) dat zij dan een toxische/manipulatieve heks zou zijn. Dat is een hypothese in de veronderstelling dat zij opzettelijk slechte daden zou begaan. Dat wil daarom niet zeggen dat zij dat doet en dat wat ik zeg geldig is. En ik zeg dat dus niet omdat ik word afgewezen, integendeel ik heb telkens gezegd “no hard feelings” indien ik afgewezen zou worden. Over de “gevoelloze bitch”, dat was als ik me niet vergis gezegd tegen de Hollandse, niet deze. Voor welke reden, dat zou opgezocht moeten worden want het is al lang geleden. Daarnaast kunnen we natuurlijk ook ons de vraag stellen waar de focus op wordt gezet. Als de afweging om me serieus te nemen wordt gemaakt op basis van 2 woorden (die eigenlijk “uitlatingen” zijn die iedereen af en toe eens maakt gelijk “fuck, shit, godverdomme, bitch, …”) die zelfs niet 1% uitmaken van wat ik neerpen, dan stel ik me de vraag waarom er niet wordt gefocust op de 99,…% zaken die juist wel goed zijn bedoeld.

Laatst bewerkt:
1 date ja, maar al maanden elke dag aan het sturen en bellen. Dus dat is iets anders. En dat zou dan ook aanvaardbaar moeten zijn volgens haar standaarden (dat men iemand kan leren kennen zonder af te spreken).

Stopt eens met zo vaak te bellen naar iemand waar je maar 1 date mee gehad hebt.

Stop maar gewoon tout court met te bellen naar mensen na 1 date.

Belt liever eens naar de mama als je wil leuteren.

Men kan hier blijkbaar trollen tot in het oneindige maar waag het niet om ermee te lachen of de mod-politie komt je censureren :)

Dit gezegd zijnde ook nog een echte bijdrage tot dit forum:

Heeft er iemand een idee of regelmatig nieuwe foto's plaatsen op je profiel een invloed heeft op de exposure? De zus van mijn vriendin, die we mentale steun geven in haar dating app avonturen, merkt immers dat na een weekje Bumble het aantal profielen dat ze voorgeschoteld krijgt systematisch kleiner wordt.

@Spiderman ik zou gewoon verder gaan met u leven en haar de ruimte geven. Als dit het soort type is waar je op valt zijn er genoeg flaky vrouwen zoals haar.

Gaat dat nog steeds om dezelfde Spiderman? laat het gewoon jong, dat je de energie daar nog voor hebt...

Stopt eens met zo vaak te bellen naar iemand waar je maar 1 date mee gehad hebt.

Stop maar gewoon tout court met te bellen naar mensen na 1 date.

Belt liever eens naar de mama als je wil leuteren.
Daar ben ik in de fout gegaan. Te veel tijd gestoken van in het begin. Ik laat me te snel vangen door bepaalde emoties. Ik ga vanaf nu proberen om daar meer op te letten. Ik moet dat mezelf elke dag herinneren anders komt dat terug. Een soort van oefening of meditatie om het echt in m’n hoofd te rammen zodat ik het aanleer.
Is de date voor vanavond nu concreet geregeld ?
Ja, ik heb haar gezegd dat wij vandaag iets vroeger konden afspreken. Ze zei dat het niet mogelijk was omdat de bussen niet werken en ze daarom vrij laat thuis zou zijn na het week. Ik heb haar dan voorgesteld om haar op te pikken van bij haar werk zodat ze tijd wint. Zo niet, kunnen we elkaar ook wel wat later ontmoeten. Ze heeft geantwoord dat degenen thuis zich zouden afvragen waar ze is, dus zal ze vanaf haar huis buitengaan voor de date. Wat de logica daarvan is, ga ik me zelfs niet afvragen, want ik snap dat niet. Dus kort samengevat: ja, we gaan vanavond iets gaan drinken, ik pik haar met de wagen op dicht bij haar huis.

Men kan hier blijkbaar trollen tot in het oneindige maar waag het niet om ermee te lachen of de mod-politie komt je censureren
Omdat iets jou niet bevalt of omdat het anders is dan je gewoon bent, wilt dat niet automatisch zeggen dat dat getrol is. De realiteit is dat er mensen zijn die verschillend zijn dan u, en zij maken ook verschillende situaties mee in hun leven. Misschien zijn er aspecten in uw leven waar ik ook zou denken van “ma allé jong” omdat ik er sterker in ben, ik kan dat niet weten. En in mijn geval besef ik dat mijn dating-ervaring en vaardigheden niet de allerbeste zijn. Mensen grijpen soms te snel naar de “troll” term. Ik zie dat ook vaak terugkomen in andere subsecties van het forum waar anderen als troll worden bestempeld. Zeker in pol & actua. Bovendien, heb ik tot op heden nog nooit iemand op de forum gereport voor eendert welke reactie. Dus dat kan niet door mij komen.

Laatst bewerkt:
Men kan hier blijkbaar trollen tot in het oneindige maar waag het niet om ermee te lachen of de mod-politie komt je censureren :)

Dit gezegd zijnde ook nog een echte bijdrage tot dit forum:

Heeft er iemand een idee of regelmatig nieuwe foto's plaatsen op je profiel een invloed heeft op de exposure? De zus van mijn vriendin, die we mentale steun geven in haar dating app avonturen, merkt immers dat na een weekje Bumble het aantal profielen dat ze voorgeschoteld krijgt systematisch kleiner wordt.
Destijds was dat volgens mij toch het geval op Tinder, uiteindelijk is dat wat ze willen hé: activiteit.

Destijds was dat volgens mij toch het geval op Tinder, uiteindelijk is dat wat ze willen hé: activiteit.
Ben wel benieuwd naar het algoritme achter die apps. Zij opent die app elke dag, chat actief met matches en werkt lijstje van profielen af. Dat lijken me handelingen die door het algoritme worden beloond. Toch wordt het lijstje met profielen telkens korter. Toen we er hier voorbije weekend mee waren gestart leek het aanbod eindeloos. We konden blijven swipen... Ondertussen verschijnen er maar een handvol profielen. Dus we hebben de hele user base die in aanmerking komt afgewerkt of er is een andere regel geactiveerd die het aantal kandidaten beperkt.

Trouwens, beide zussen hadden de grootste lol om door die lijst te gaan. Echter, ze waren niet zo goed mee met de arbitraire categorisatie van Bumble (of Tinder), namelijk like or dislike. Zij dachten in drie categorieën:

- eikes neen!
- ca-va wel
- oooh ja!

Of ca-va dan naar rechts of links werd geswipet was volgens een soort logica waar ik niks van begreep. Op mijn suggestie om voor de zekerheid de ca-va mannen dan toch maar naar rechts te swipen kreeg ik als antwoord: zo denken vrouwen niet :)

Soit, het is wel lachen voorlopig en fijn om vanop de eerste rij te volgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan