Tanuki_
Crew Member
Technisch gezien ook niet juistEerste keer dit jaar?![]()
Geniet ervan he jullie 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Technisch gezien ook niet juistEerste keer dit jaar?![]()
Geniet ervan he jullie 
Ik heb hier weer iets gemist.2(e) keer![]()
En volgende generatie de BG incest thread.Binnenkort de BG-boorlingenthread.
Ooh, voor mij lijken jullie al een eeuwigheid (in de goeie zin) samen!Technisch gezien ook niet juistGeniet ervan he jullie
![]()

T zal niet van mij zijn dan, tis gekniptBinnenkort de BG-boorlingenthread.

Can confirmIk denk dat niemand van de "koppels de laatste jaren gevormd door BG" mee wil doen aan het opkrikken van de wereldpopulatie!![]()
Focus maar op Bumble. Denk dat ge daar meer chances hebt.
Deze begrijp ik niet.
Moest ik single zijn, neem ik daar direct het best mogelijke abonnement.
Wat euros voor veel meer opties en dates, direct aan de vingers zonder uit te gaan? Een betere investering kan ik mij bijna niet indenken
Zeker als man, gezien 80% mannen zijn in die apps.

Dat is alleszins een paar kruiwagens aan euro's minder dan al die uitgaansavonden vroeger, waar ik ook niets aan had (datinggewijs)Ja, dat dacht ik ook. Op 2 apps abbo genomen, 60-70 euro kwijt en heb er niks aan gehad gvd

Da's ook relatief he, daten kost geld. Of het nu online is met een betalend abo of "live" gaan daten is, het blijft geld kosten met een realistische kans op "helaas pindakaas".Ja, dat dacht ik ook. Op 2 apps abbo genomen, 60-70 euro kwijt en heb er niks aan gehad gvd
Aan die 2 daters hier, good luck![]()
Op liefde staat geen prijs.Oei. En dan moet ge dat nog onderhouden...
Ontelbare uren aan compulsief tijdsverlies, eveneens niet in geld uit te drukkenWat kost dat, zo'n abo bij BG?

Aan de postcount merk ik op dat het vrouwtje het hier voor het zeggen heeft of werkt dat zo niet? Maar goed, we zijn aan het afwijken. Kudo's aan MV en hop naar het volgende succesverhaal.Ontelbare uren aan compulsief tijdsverlies, eveneens niet in geld uit te drukken![]()
Ik hoor dat Spiderman vrij isGodver, dat zijn nu al 2 vrouwen hier die (mogelijks) een man aan de haak slaan op het forum. En via de BG discord is er ook al 1 koppel ontstaan. Ik begin druk te voelen, straks ben ik de enige single vrouw hier![]()
Moh, tof! Ik lees veel te snel door alle posts, had dit totaal niet opgemerkt.We zijn effectief aan het "daten" om er een term op te plakken.