Het grote BeyondGaming Dating topic

lloyd-300x300-1.jpg

:unsure:
Focus maar op Bumble. Denk dat ge daar meer chances hebt.

Deze begrijp ik niet.
Moest ik single zijn, neem ik daar direct het best mogelijke abonnement.

Wat euros voor veel meer opties en dates, direct aan de vingers zonder uit te gaan? Een betere investering kan ik mij bijna niet indenken :)
Zeker als man, gezien 80% mannen zijn in die apps.

Ja, dat dacht ik ook. Op 2 apps abbo genomen, 60-70 euro kwijt en heb er niks aan gehad gvd :rofl:

Aan die 2 daters hier, good luck :love:

Ja, dat dacht ik ook. Op 2 apps abbo genomen, 60-70 euro kwijt en heb er niks aan gehad gvd :rofl:

Aan die 2 daters hier, good luck :love:
Da's ook relatief he, daten kost geld. Of het nu online is met een betalend abo of "live" gaan daten is, het blijft geld kosten met een realistische kans op "helaas pindakaas".

het voorbije half jaar ook 100 euro kwijt aan bumble en tinder zonder goeie uitkomst

Godver, dat zijn nu al 2 vrouwen hier die (mogelijks) een man aan de haak slaan op het forum. En via de BG discord is er ook al 1 koppel ontstaan. Ik begin druk te voelen, straks ben ik de enige single vrouw hier 👀

We zijn effectief aan het "daten" om er een term op te plakken.
Moh, tof! Ik lees veel te snel door alle posts, had dit totaal niet opgemerkt.

Er zitten er hier een paar die jullie kunnen helpen om er een succes van te maken. Alé, als je wil weten wat je best allemaal niet doet tijdens het daten tenminste.

Maar allé genoeg gezeverd, geef eens wat sappige details Mulen en MisterV!! Eerste date, wie heeft initiatief gepakt, hebben jullie nacho's gegeten in de cinema,... zoveel vragen nog!

Terug
Bovenaan