Zubrowka
Well-known member
Gewoon een vrouwtje dat samen mijmerend langs de meanderende Schelde in Temse wilt zitten...Eenvoud en goed van hart, dat is al wat ik zoek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een vrouwtje dat samen mijmerend langs de meanderende Schelde in Temse wilt zitten...Eenvoud en goed van hart, dat is al wat ik zoek.
dat zou dus zalig zijn moest dat kunnenGewoon een vrouwtje dat samen mijmerend langs de meanderende Schelde in Temse wilt zitten...
1. Check1. Daarnaast moeten vrouwen OOK alles op een rijtje hebben hè, ze mogen geen te grote sloerie zijn, maar liefst toch geen gespannen maagd.
2. Ze moeten ook een eigen inkomen hebben, want anders zijn het dikke profiteurs.
3. Ze moeten een wagen + rijbewijs hebben, want anders zijn ze veel te afhankelijk.
4. Ze mogen NIET bij de mama wonen want dan zijn het moederskindjes waarbij je de bazige schoonmoeder er zeker bij moet nemen én please, by God, 5. wees GEEN paardenmeisje!![]()

Dat besef ik maar al te goed baby!1. Check
2. Check
3. Check
4. Euh .. nog paar maanden geduld
5. Check!
Ik voldoe bijna![]()

Wil jij graag met een mede Beyond Gaming girl/boy op date?
Ben jij op date geweest en heb je er een waanzinnig verhaal aan overgehouden?
Ben je op zoek naar ideeën voor een date met jouw droompartner?
Jullie avontuur start hier.
Blijkbaar durfde niemand die topic te openen, dus een kleine voorzet voor jullie.
Date van gisteren op basis van controlelijst MulanJe wil niet weten hoeveel tijd de doorsnee vrouw steekt in het "zich klaarmaken voor een eerste date" om zo fysiek aantrekkelijk mogelijk gevonden te worden.
Daarnaast moeten vrouwen OOK alles op een rijtje hebben hè, ze mogen geen te grote sloerie zijn, maar liefst toch geen gespannen maagd.
Ze moeten ook een eigen inkomen hebben, want anders zijn het dikke profiteurs.
Ze moeten een wagen + rijbewijs hebben, want anders zijn ze veel te afhankelijk.
Ze mogen NIET bij de mama wonen want dan zijn het moederskindjes waarbij je de bazige schoonmoeder er zeker bij moet nemen én please, by God, wees GEEN paardenmeisje!![]()

Vooral dit.Geen tetterwijf.

)dat kan echt zo vermoeiend zijn he. Nu ja, mijn ex kon dat ook. En vooral naarmate dat ze ouder werd, begon die nog meer over elk detail te vertellen. Er zat gewoon geen filter meer op.Vooral dit.
Mijn deeltijdse collega is zo’n geval, al een geluk dat ze maar 1-2 dagen/week bij ons werkt
Zo’n type dat lyrisch is over haar slaatje met pijnboompitten en whatever ‘s middags, terwijl ik enkel denk: “konijnenvoer”
Op’t einde van dag 2 stap ik geregeld in de auto met een zucht van verluchting omdat ik er weer 3 dagen vanaf ben (en omdat ik erin geslaagd ben op mijn tong te bijten/ze niet de nek om te draaien)
en ze heeft gelijk. Das toch geen probleem als ge haar maar voor de donker terug naar het rusthuis brengt.Gewoon een vrouwtje dat samen mijmerend langs de meanderende Schelde in Temse wilt zitten...
Bedankt voor de verduidelijking bij punt 2 en 3, stel je voor dat we zouden moeten denken dat je date slechts voltijds werkt en maar één auto zou hebben. het was toch een premium auto hé?Date van gisteren op basis van controlelijst Mulan
1. Check
2. Check x 2 (voltijds + onderneemster)
3. Check x 2 (dagelijkse wagen + plezierwagen)
4. Check
5. 2 paarden![]()

Hij heeft het over z'n date héBedankt voor de verduidelijking bij punt 2 en 3, stel je voor dat we zouden moeten denken dat je dat slechts voltijds werkt en maar één auto zou hebben. het was toch een premium auto hé?![]()
tikfout, is al aangepastHij heeft het over z'n date hé
Ik vermoed dat ècht geflirt wél mag (en dan wordt dat vroeg of laat wel privé verder gezet) maar dat er twijfels zijn over de oprechtheid van het flirten van de slowchatgang(st)ers.....Waarom mag er in het dating topic eigenlijk niet geflirt worden? Er worden hier toch zielen ontbloot, dan is dat toch een mooi gevolg? Vooral als het moet vooruit gaan want eens het -7 is, wil geen kat nog gaan mijmeren aan de Schelde.

Ik heb ook zo een plezierwagen. T.t.z. mijn vrouw vindt het plezant om geregeld dingen in huis te veranderen en dan mag ik met de Peugeot Partner lichte vracht dat gaan halen en in elkaar steken.Date van gisteren op basis van controlelijst Mulan
1. Check
2. Check x 2 (voltijds + onderneemster)
3. Check x 2 (dagelijkse wagen + plezierwagen)
4. Check
5. 2 paarden![]()
't is al te laat. Ik vind het nu al geen weer meer om buiten te komen.Waarom mag er in het dating topic eigenlijk niet geflirt worden? Er worden hier toch zielen ontbloot, dan is dat toch een mooi gevolg? Vooral als het moet vooruit gaan want eens het -7 is, wil geen kat nog gaan mijmeren aan de Schelde.
Het is inderdaad fijn weer voor binnenactiviteiten!'t is al te laat. Ik vind het nu al geen weer meer om buiten te komen.
Samen naar de GB wandelen kan nog wel, alle andere buitenactiviteiten zijn opgeschort tot na de lente.
En ja, zitten is ook een activiteit want het valt onder de noemer werkwoorden.