OT: Hier niet bewust aan´t daten, al sta er ik de laatste tijd stilaan voor open. Maar totaal nog niet ´actief´ bezig. Maar nu...
Vrijdag avond naar een feest geweest in´t stad en serieus doorgezakt. Hele toffe avond, iedereen goed ´den bos in´. Om 5 uur sluiten we mee de keet en ik babbel nog even na met enkele aanwezigen, om daarna richting mijn fiets te wandelen (want ja, wel wat pinten op).
Naast mijn fiets (die aan het station stond) zat nog iemand op een bankje te wachten. Ik in mijne sociale begin daartegen te babbelen en geraak aan de praat (geen idee hoe). Ik zet er mij naast en begin te lullen over het feest waar ze blijkbaar ook aanwezig was. Bleek dat ze helemaal uit Duitsland was gekomen voor dat feest op haar eentje en nog een uur moest wachten op haar eerste trein. En ik weet dat ik nog zei ´Ok. Than i can annoy you some more if you don´t mind´.
Uiteindelijk dan zitten praten tot haar trein er bijna was. Omdat we allebei freelance deden en op Instagram zaten dan maar toegevoegd. Gisteren dan paar berichten gestuurd dat ze hoopte om snel eens af te spreken, en blijkbaar moet ze eind volgende maand terug in België zijn en ze stelde zelf voor om een dag vroeger te komen zodat we konden afspreken.
Dus... Als ik het goed versta heb ik een date, binnen een maand, met een keeeei knappe griet uit Duitsland. Met wie ik een gesprek heb gehad waarvan ik nog maar flarden weet.
Gisteren wat zitten sturen en een ´Ok, die datum. Ik kijk ernaar uit!´. Maar moet ik nu heel af en toe nog iets sturen of gewoon zien dat ze binnen een maand nog teken van leven geeft of...