Het grote BeyondGaming Dating topic

Ok

Ja, oke andere foto's. Maar de foto's zijn volgens Mulan en iamhollywood goed
Ind, ik vond ze net spontaan en niet de zoveelste typische tinder-selfy.

Ik vond enkel dat hij de afstand te beperkt had ingesteld. Dat kan werken als je in een grootstad woont maar niet op de boerenbuiten...

Niet te groot ook, anders komt hij in mijn vaarwater terecht ;)
Al zijn de leeftijd waarop we zoeken misschien wel wat anders zijn.

En hoe groot moet ge die zetten? Tot Gent of bv Kortrijk er ook in valt? Ik denk niet dat er veel vanuit die steden zitten te wachten op iemand uit de boerenbuiten.

Ergens begin december werd ik op match4me aangeschreven door iemand uit de omgeving van Temse. Dat is al ongeveer een uur rijden, ze viel dus zeker buiten mijn zoekgebied. Ook was ze een jaartje ouder dan mij en had al 2 kinderen. Waar ik onmiddellijk uit concludeert dat de kans op eigen kinderen minimaal is (ben zelf nog kinderloos).
Toch gereageerd na veel twijfelen omdat haar profiel en foto's me wel aanstonden. Na een week of 2-3 gezellig chatten is ze dan eens tot bij mij gekomen. Na her en der eens een tinderdate te hebben gedaan, waren mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen. Meestal was het verschil tussen foto en realiteit best groot. Bij deze date was het eigenlijk ook zo, maar wel met die verstande dat de realiteit véél beter was dan de foto's.
Ik ben eigenlijk heel die date van mijn melk geweest :unsure: . Waarschijnlijk zal dat er aan mee geholpen hebben dat er niets is voort gevloeid uit die date. Maar de afstand was toch wel de voornaamste reden (of dat maak ik mezelf graag wijs ;) )

Ok

Ja, oke andere foto's. Maar de foto's zijn volgens Mulan en iamhollywood goed
Mss moet je gewoon eens een total break voor een tijdje doen van de volledige datescene.
Dunno hoe je eruit ziet, dunno hoe je profiel is, maakt op zich ook weinig uit.
Relatie moet toch aanvulling zijn en geen opvulling en ik bemerk toch veel twijfel bij je en veel reassurance zoeken bij anderen. Ik zie je denken who is this cunt to tell me this, maar ik kan enkel uit eigen ervaring spreken.

Ik wil mijn foto's nu ook wel eens laten beoordelen door het vrouwelijk BG gezelschap :unsure:
Kvind dat nogal moeilijk om daar een objectief oordeel over te verkrijgen.

Niet te groot ook, anders komt hij in mijn vaarwater terecht ;)
Al zijn de leeftijd waarop we zoeken misschien wel wat anders zijn.

En hoe groot moet ge die zetten? Tot Gent of bv Kortrijk er ook in valt? Ik denk niet dat er veel vanuit die steden zitten te wachten op iemand uit de boerenbuiten.

Ergens begin december werd ik op match4me aangeschreven door iemand uit de omgeving van Temse. Dat is al ongeveer een uur rijden, ze viel dus zeker buiten mijn zoekgebied. Ook was ze een jaartje ouder dan mij en had al 2 kinderen. Waar ik onmiddellijk uit concludeert dat de kans op eigen kinderen minimaal is (ben zelf nog kinderloos).
Toch gereageerd na veel twijfelen omdat haar profiel en foto's me wel aanstonden. Na een week of 2-3 gezellig chatten is ze dan eens tot bij mij gekomen. Na her en der eens een tinderdate te hebben gedaan, waren mijn verwachtingen niet al te hoog gespannen. Meestal was het verschil tussen foto en realiteit best groot. Bij deze date was het eigenlijk ook zo, maar wel met die verstande dat de realiteit véél beter was dan de foto's.
Ik ben eigenlijk heel die date van mijn melk geweest :unsure: . Waarschijnlijk zal dat er aan mee geholpen hebben dat er niets is voort gevloeid uit die date. Maar de afstand was toch wel de voornaamste reden (of dat maak ik mezelf graag wijs ;) )
Gent en Kortrijk zaten er inderdaad niet in. En dan lijkt het mij ergens logisch dat je niet elke week 20 nieuwe matchen zal hebben. Je liket ook niet zomaar iedereen en de visvijver is al eerder beperkt. En dat is perfect ok, maar interpreteer het resultaat dan niet als een spiegelbeeld over uzelf, er is niets mis met hem.

Met kinderen is afstand sowieso moeilijk omdat zij aan hun streek gebonden zijn (co-ouder/school/hobbies etc).

Ik zit nu al even op parship, maar daar is het toch echt een dode boel geworden.
Ook nooit verder gekomen dan een gesprek.
Op aanraden van een collega eens facebook dating geprobeerd, maar tot nu toe geen succes mee gehad.

Zijn er nog aanraders (buiten tinder) die eventueel de moeite zijn om te checken?
Het ligt ook wat aan de tijd nu vrees ik, dat het daten wat plat ligt (bij mij toch :unsure: ).

OKCupid & Once vond ik ook wel ok toen ik single was, met beide toffe mensen leren kennen.

Ik wil mijn foto's nu ook wel eens laten beoordelen door het vrouwelijk BG gezelschap :unsure:
Kvind dat nogal moeilijk om daar een objectief oordeel over te verkrijgen.
Objectief gaat het oordeel nooit zijn, maar ik denk dat er wel vrouwen zijn hier die daar feedback op willen geven als je hen in pm aanschrijft.

Ik ben wel nieuwsgierig naar foto's :)

Maar 'k weet nu niet of het zo nuttig is om dit te beoordelen. Het is immers toch enorm subjectief?
De ene valt voor gladde spierbundels, de ander valt voor Freek Braeckman (sorry, k kon even niemand anders bedenken).

Terug
Bovenaan