Het grote BeyondGaming Dating topic

En als je "doelwit" er niet mee kan lachen is het een zuurpruim die geen gevoel voor humor heeft. Maar dat is voor iedereen anders. Humor kan geweldig ontwapenend zijn, maar niet iedereen heeft door wanneer humor wordt gebruikt en wanneer ernst in het spel is. Dat kan wel eens pijnlijk zijn. :p
Als ze het niet doorhebben weet je toch ook meteen genoeg?

Nummer 8 van de 23 van die openingszinnen, holy shit :crazy: :unsure:
Bij sommige moest ik toch stiekem een beetje lachen :')

Hebt ge ze gelezen tbh? Niet doorhebben is niet echt een optie. Maar goed, plezant, humoristisch, van niveau,... Kunt ge ze overt algemeen ook niet noemen 🤷‍♀️

Het was een reactie op Avondland, niet op de Flair.
En ja ik heb ze gelezen.

Officieel gescheiden sinds maart 2020, maar officieus dus al ongeveer een jaar langer. Dat in combinatie met een jaar Corona, heb ik me enkele weken geleden ook aan het online daten gewaagd. Ik stel daar bij vast dat ik “stress” krijg van te swipen (Allez, dat “kiezen” puur op basis van een profiel ligt mij niet).

Mede daardoor dat ik bumble direct terug verwijderd heb. Dan toch nog een dating profiel aangemaakt op Facebook omdat ik daar toch al een gewoon account had. Uiteraard is het principe daar exact hetzelfde (logisch ook; ik zou niet weten hoe dat anders kan). Maar het dan toch maar laten staan omdat het toch aan mijn facebook hangt. De volgende dag tot mijn verrassing 5 “likes” gekregen en hen allemaal een berichtje gestuurd, ingespeeld op wat ze op hun profiel hadden staan. 4 van de 5 reageerden daar totaal niet op. De 5e wel wat mee gechat en ook paar keer laten vallen om eens af te spreken, maar elk initiatief in de conversatie leek van mij te moeten komen, dus heb het dan maar zo gelaten. Daarna gebeurde er een tijdje helemaal niks en dan vorige week een like van iemand die dichtbij woont en waar ik na wat chatten ook een videodate mee heb gedaan.
Wel heb ik nog eens de moeite gedaan wat “betere” foto’s te zetten en iets meer info op mijn profiel te schrijven. Nog zeer onervaren dus en zelf niet swipen is waarschijnlijk een handicap als man want vrouwen hebben wellicht al “aanbod” genoeg van mannen die wél swipen 🤓

Wat me btw opvalt van tinder is dat na 2 jaar te swipen nog altijd dezelfde vrouwen daarop zitten van twee jaar terug. En heb het niet over dode profielen.
Net alsof niemand van straat geraakt.

Wat me btw opvalt van tinder is dat na 2 jaar te swipen nog altijd dezelfde vrouwen daarop zitten van twee jaar terug. En heb het niet over dode profielen.
Lijkt me dat er mensen van straat geraken hoor, het valt natuurlijk wel op als er een fractie terugkomt. Ik heb zo ook enkele dates gehad met iemand, wat dan misliep, waar een vriend dan wat later een screenshot van stuurde van "kijk wie we hier hebben". En ook niet iedereen zit daar misschien op voor een relatie.

Uit mijn Tinder-tijd: je hebt een profiel en dat gaat op en af. Je bent ermee bezig, ontmoet iemand en dan gaat het profiel uit. Stel dat het toch niks wordt dan heractiveer je dat profiel terug na een tijdje. Enz.

Damn ik nader de 30 en nog niet 1 serieuze relatie gehad...
Please don't tell me I'm the only one :$

Tuurlijk niet!
Ik was 32 toen ik mijn ex leerde kennen, had daarvoor nog nooit een relatie langer dan 2-3 maanden gehad en ik beschouw(de) me toch niet als een freak, noch fysiek, noch op enig ander vlak (tenzij mijn humor, maar als ik hier rondkijk... Nope, Still not a freak! 😜)

Terug
Bovenaan