Het grote BeyondGaming Dating topic

Die eerste vijf berichten dienen een zeer simpel doel: heel kort proberen inschatten welk vlees ge in de kuip hebt.
Is ze achterlijk of intelligent? Heeft ze gevoel voor humor of niet? Staat ze open voor een date of niet?
Meer moet ge echt niet weten, daar dient de date voor.

Als vrouw vind ik humor in berichten ZO fucking belangrijk!!!!!
Volgende berichten verdienen dit 🤮 als enige reactie:
- hey, alles goed?
- hoi, wat heb je gedaan vandaag?
- hey, je ziet er wel leuk uit, vertel eens wat meer over jezelf?

Die eerste vijf berichten dienen een zeer simpel doel: heel kort proberen inschatten welk vlees ge in de kuip hebt.
Is ze achterlijk of intelligent? Heeft ze gevoel voor humor of niet? Staat ze open voor een date of niet?
Meer moet ge echt niet weten, daar dient de date voor.
Volgende berichten verdienen dit 🤮 als enige reactie:
- hey, alles goed?
- hoi, wat heb je gedaan vandaag?
- hey, je ziet er wel leuk uit, vertel eens wat meer over jezelf?
Oei. daar begin ik meestal mee

Bedankt voor de hint, maar sorry Mulan, ik heb al een vrouw.

=>
1619029631471.png

Een flauwe / semi grappige openingszin is dan voor sommige ook een afknapper en willen gewoon conversatie starten met "Hey, alles goed?"

Conclusie: geuren & smaken

Een flauwe / semi grappige openingszin is dan voor sommige ook een afknapper en willen gewoon conversatie starten met "Hey, alles goed?"

Conclusie: geuren & smaken
Niemand hier zegt dat die generische "grappige/flauwe" openingszinnen the way to go is. Wat je wel kan doen is in je openingszin direct een referentie maken naar iets in haar profiel, dan val je al direct meer op dan de velen die gewoon "hey alles goed" sturen.

Tuurlijk, weet dat zelf ook wel. Maar eerlijk; t'is al beter dan jaren terug. Mede dankzij ik nu op goed gewicht zit (77kg).
Merk ook dat ik meer "selflove" heb, vroeger kon ik amper een foto van mezelf bekijken en nu eigenlijk wel.

Denk dan als ik mezelf zie in de spiegel ofzo: "eigenlijk ben ik best cava, en ben ik nog ne toffe". Vroeger kon ik dat niet

Maar gesprekken op Tinder (als ik er eentje heb), zijn zeeeer moeizaam. Dus ik hoop dat het snel keert en vrouwen mij een kans geven om te daten (ook kan het niks worden).
Is een ervaring die niet in uw handen ligt
anders moeje meedoen met blind getrouwd

Ligt niet aan u hoor. Veel vrouwen worden overspoelt met berichten en moeten dus niet al teveel moeite doen. Voor mannen is het een numbers game: start met al je matches een gesprek, na 10-30 berichten vraag je haar op date (best niet langer wachten want: 1/ grote kans dat gesprek dan dood bloedt 2/ sommigen zitten daar enkel voor wat te chatten of aandacht/validatie te krijgen, puur tijdsverlies als je daar lang mee chat om dan te horen dat ze niet op date wil en 3/ anders zijn andere gasten je voor), als je chance hebt kan je met 10% van je matches op date gaan uiteindelijk en dan zie je wel hoe het loopt/klikt.
Dit doet me ook inzien dat mijn huidige strategie van zelf niet swipen, wellicht niet optimaal is. Als vrouwen effectief zo overspoeld worden met reacties, doet dit vermoeden dat wie er dan nog overblijft en tijd heeft om actief op zoek te gaan naar profielen van mannen én dan ook nog eens dat van mij kiest, mogelijk wel enkele hoeken mist.🤔

In mijn Tinder-jaren vond ik "hey, alles goed?" een perfect ok openingszin. Als daar dan binnen een 10tal berichtjes een gesprek voortvloeide dat mijn interesse genoeg triggerde om het te willen voort zetten op café zat het goed. Al dat haantjesgedrag en geforceerde grappigheid hoefden niet voor mij.

Mijn ervaring leerde ook dat iemand die vanuit een simpele hey tot een interessant gesprek kon komen, ook een avond op café kon vullen zonder te vervelen.

Degenen met hun oneliners zaten er vaak toch wel na een half uurtje, als de voorbereide mopjes op waren, door. Ne oneliner vinden op reddit is ook niet persé een indicatie van een goed gevoel voor humor.

In mijn Tinder-jaren vond ik "hey, alles goed?" een perfect ok openingszin. Als daar dan binnen een 10tal berichtjes een gesprek voortvloeide dat mijn interesse genoeg triggerde om het te willen voort zetten op café zat het goed. Al dat haantjesgedrag en geforceerde grappigheid hoefden niet voor mij.

Mijn ervaring leerde ook dat iemand die vanuit een simpele hey tot een interessant gesprek kon komen, ook een avond op café kon vullen zonder te vervelen.

Degenen met hun oneliners zaten er vaak toch wel na een half uurtje, als de voorbereide mopjes op waren, door. Ne oneliner vinden op reddit is ook niet persé een indicatie van een goed gevoel voor humor.
all jokes aside, guazala heeft gelijk.

Hangt van persoon tot persoon af zeker?

Hangt van persoon tot persoon af zeker?
Waarschijnlijk, maar ik vind een "grappige openingszin" die uit zo'n boekje lijkt te komen ook maar gimmicky (ik ben wel een man). Meestal begon ik ook gewoon met "hallo, hoe gaat het" of iets in die aard. Of het moest zijn dat er iets in het profiel stond waar ik meteen een (deftige) vraag over kon stellen. Bv. een tindermatch deed powerlifting, ik ook, dus dat was een mooi begin.

Waarschijnlijk, maar ik vind een "grappige openingszin" die uit zo'n boekje lijkt te komen ook maar gimmicky (ik ben wel een man). Meestal begon ik ook gewoon met "hallo, hoe gaat het" of iets in die aard. Of het moest zijn dat er iets in het profiel stond waar ik meteen een (deftige) vraag over kon stellen. Bv. een tindermatch deed powerlifting, ik ook, dus dat was een mooi begin.
Ik probeer ook steeds een verwijzing te maken naar iets uit haar profiel ipv een droge “hoe gaat het?” Niet dat ik er al veel bewijs van gezien heb dat dit een verschil maakt, maar in mijn hoofd lijkt het toch beter.

Ik probeer ook steeds een verwijzing te maken naar iets uit haar profiel ipv een droge “hoe gaat het?” Niet dat ik er al veel bewijs van gezien heb dat dit een verschil maakt, maar in mijn hoofd lijkt het toch beter.
Gohja zoals hier al gezegd, het verschil in gedrag tussen mannen en vrouwen zorgt er gewoon voor dat vrouwen selectief kunnen zijn. Als die er wat goed uitzien zal het merendeel van hun likes wel een match zijn zeker. Destijds ook hopen matches gehad waar niets van antwoord kwam, dan probeerde ik een dag later ofzo nog iets te zeggen en dat was het dan.

Inderdaad dat vat het wellicht ongeveer samen. Momenteel een tijdverdrijf als een ander waar ik probeer niet te veel van te verwachten tot ik terug op normalere wijze mensen kan ontmoeten zonder de zoveelste te zijn op hetzelfde moment.

Terug
Bovenaan