Je glimlach van vandaag

Net hier een hoorntje met rum/rozijnen gaan halen tijdens de wandeling. Omnomnomnom :)

Bij ons Greta 😍 vorige zomer ook veel naartoe gewandeld met mijn dikke zwangere buik. Dat waren de enige keren dat mijn vriend mij kon overhalen om te gaan wandelen. Ne keer was ze eigenlijk al gesloten maar ze was nog bezig en de deur was nog los. Één blik op mijn buik was genoeg om mij toch nog mijn ijsje te geven 🙈
 
Geniet nog maar van de laatste dagen Paaspauze . Kijk al uit naar de volgende pauze .:tongue:
 

Je zou voor minder vertrekken met zo'n zebra hoofd tegen de muur en met 2 opgezette penguins op de kast. En dan is het nog maar de vraag of die hond een levend exemplaar is of niet :unsure:
 
Laatst bewerkt:

Smartschool heeft te kampen met DDoS aanvallen door... leerlingen. In plaats van te jammeren zouden ze bij Smartschool (en in de scholen) beter inzien dat ze leerlingen met die interesses en capaciteiten net moeten stimuleren om hun technisch talent verder te ontwikkelen. Bijvoorbeeld op manieren zoals Google of Facebook gebruiken om getalenteerde ingenieurs uit de berg CV's te pikken.

Indertijd moesten wij begod de sleutels van de conciërge "lenen voor een lesvoorbereiding in het biologielokaal onder de middag" om dan Maarten op zijn mobilet rap naar Mister Minit in Leuven te sturen voor een kopie te maken zodat we 's avonds het schaap van de weide neffe de school in het leslokaal van de leerkracht Nederlands konden stallen. (Beest kreeg hooi en een emmer water ze). Tijden veranderen.
 
Welk technisch talent? Elke aap met 10 euro op zijn paypal account kan een DDoS aanval laten uitvoeren.

9/10 hebben ze daar gewoon eens van gehoord op een of andere Discord server en zo van start gegaan.
 
Zeg niet te gauw, het is weer een ...

ZHnwDoI.png


Reeds op voorhand sorry @BlackOccult @xAnyana @Mulan enz
 
Heb het deze voormiddag op TikTok es gezet. Niet dat ik daar echt fel actief op ben maar is wel viraal aan 't gaan precies.
Vlotjes richting de 100k aan 't gaan al :laugh:


Ok dat is wel heel schandalig. Die chauffeur kan toch duidelijk absoluut niet rijden? Dat kan toch niet veilig zijn op de weg? :eek2:

Daarnaast ... eens verder gescrold door Tik Tok: Howly effing fuck zeg wat voor een hersendode userbase heeft dat platform? :wallbash:
 
Terug
Bovenaan