Je glimlach van vandaag

Ik denk dat wat mensen hier als gyros kennen sowieso nog maar weinig te maken heeft met het orgineel Griekse gerecht. Eigenlijk is dat toch gewoon een Griekse versie van shoarma?
Griekse en Turkse keuken is dan ook enorm gelijkend, ook al zal elke Griek & Turk stellig beweren dat die van hun anders & beter is. Die komen van exact dezelfde achtergrond & invloed.
Gyros IS effectief gewoon Griekse shoarma / kebap.

Batterijen op bol.nl besteld, dan krijg je ze in een envelop met postzegels uit 1976 toe. 😊
Hier ook al 2x gedaan. Dan krijg je een enveloppe die 3/4 volhangt met zegels en met moeite nog plaats is voor uw adres op te zetten om toch maar aan de hedendaagse waarde te geraken.

Die vent moet ook van zijn zegels vanaf geraken want binnenkort zijn ze niets meer waard 😀

Zalig een ethische hacker die de poll voor de naamsverandering van de vooruit heeft gehacked en de enige juiste optie heeft toegevoegd.

Welke dwazen willen nu ook die naam veranderen zeg (dat is dan de ergernis).

Griekse en Turkse keuken is dan ook enorm gelijkend, ook al zal elke Griek & Turk stellig beweren dat die van hun anders & beter is. Die komen van exact dezelfde achtergrond & invloed.
Gyros IS effectief gewoon Griekse shoarma / kebap.
Ja, Griekse collega gehad en Turkse stagairs en dat was altijd wel duidelijk die animositeit. Ik weet nog dat we gingen eten in de cafetaria en het iets was met tzatziki. Vroeg dat Turkse meisje mij wat dat was, ik probeerde dat dan wat uit te leggen. Antwoord:
"Oh you mean dzadzek, it's TURKISH!!!"

Sterke emoties voor yoghurt met look, dat wel.

Zalig een ethische hacker die de poll voor de naamsverandering van de vooruit heeft gehacked en de enige juiste optie heeft toegevoegd.

Welke dwazen willen nu ook die naam veranderen zeg (dat is dan de ergernis).

'k zie vooruit daar ni tussen staan?

Wss weer aangepast, jammer :(

edit: screenshot die ik nog heb kunnen maken:
K2i8jv8.png

Laatst bewerkt:
Op welke manier is dit een "ethische" hack?
(en dit staat los van het feit of ik al-dan-niet akkoord ben met het punt over de Vooruit)

Bwa voegt gewoon een optie toe ipv heel de website plat te leggen of erger?

Over hoe ethisch het is kunt ge inderdaad wel discussiëren maar vond het wel een leuke, relatief onschuldige actie.

Ik vind dat precies een rare redenering :thinking:.
Tis niet omdat ge inbreekt en maar 1 ruit kapot maakt, dat ge een pluim moet krijgen "want ge hebt er 3 heel gelaten".

Allé ... of een betere metafoor :unsure:.

Ik vind dat precies een rare redenering :thinking:.
Tis niet omdat ge inbreekt en maar 1 ruit kapot maakt, dat ge een pluim moet krijgen "want ge hebt er 3 heel gelaten".

Allé ... of een betere metafoor :unsure:.
Stop eens met mij vast te praten. Ik vond het leuk, néh! :eviltongue:

Hij heeft verder wel geen ruiten kapot gemaakt, enkel eentje toegevoegd :unsure:

De (vervangende) dierenarts daarnet.

Ze moest drupkes in z'n ogen doen en die hond doet dan altijd zijne mond zo speels open als em iets nie zint.
Zij zo: "oh die bijt, da heb ik nog nooit gezien ne mopshond die bijt"

Ik zeg: "nee die speelt zo en die zal eerder aan uw vingers lekken dan wa anders"

Zij: "ja en ik subiet m'n vingers kwijt da zullen we wel zien"
En die bleef maar ratelen den hele tijd over "bijten"

Ik dacht van gewoon ni discussiëren kay-gelleke die vrouw is misschien al es gebeten ziet dat die hond z'n drupkes heeft gewoon.

Enfin dus, zonder accidenten drupkes gehad. Ik vertrek en die vrouw volgt blijft hangen achter ne kabel en gaat plat op haar gezicht. Maar echt plat op de grond.

Dus ik direct mij gebukt en die recht geholpen terwijl mijne hond haar gezicht begon af te lekken.

- "Gaat het?"
- "Ja, ja ik heb niks gelukkig"
- "Sjans da mijne hond ni bijt hé :unsure:"

Terug
Bovenaan