Forumgebruiker
Banned
Ja, hier kunt ge dat nergens vinden, ne kreimeglas.IJsjes in Milaan! Fijne werkdag en suck it, plebejers![]()

Hier zijn helemaal geen koeien en bijgevolg ook geen zuivelproducten.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hier kunt ge dat nergens vinden, ne kreimeglas.IJsjes in Milaan! Fijne werkdag en suck it, plebejers![]()

Hier zijn helemaal geen koeien en bijgevolg ook geen zuivelproducten.Ah, de regels gaan weer niet op voor ELITE ofwa!!11IJsjes in Milaan! Fijne werkdag en suck it, plebejers![]()
ik zit hier ne cremeglas recht van de bevrozen uier te tutteren jong. Milaan milaan milaan. Die gebruiken waarschijnlijk de lekkere verse melk uit de kempen.IJsjes in Milaan! Fijne werkdag en suck it, plebejers![]()
Griekse en Turkse keuken is dan ook enorm gelijkend, ook al zal elke Griek & Turk stellig beweren dat die van hun anders & beter is. Die komen van exact dezelfde achtergrond & invloed.Ik denk dat wat mensen hier als gyros kennen sowieso nog maar weinig te maken heeft met het orgineel Griekse gerecht. Eigenlijk is dat toch gewoon een Griekse versie van shoarma?
Hier ook al 2x gedaan. Dan krijg je een enveloppe die 3/4 volhangt met zegels en met moeite nog plaats is voor uw adres op te zetten om toch maar aan de hedendaagse waarde te geraken.

Ja, Griekse collega gehad en Turkse stagairs en dat was altijd wel duidelijk die animositeit. Ik weet nog dat we gingen eten in de cafetaria en het iets was met tzatziki. Vroeg dat Turkse meisje mij wat dat was, ik probeerde dat dan wat uit te leggen. Antwoord:Griekse en Turkse keuken is dan ook enorm gelijkend, ook al zal elke Griek & Turk stellig beweren dat die van hun anders & beter is. Die komen van exact dezelfde achtergrond & invloed.
Gyros IS effectief gewoon Griekse shoarma / kebap.
'k zie vooruit daar ni tussen staan?Zalig een ethische hacker die de poll voor de naamsverandering van de vooruit heeft gehacked en de enige juiste optie heeft toegevoegd.
Welke dwazen willen nu ook die naam veranderen zeg (dat is dan de ergernis).
![]()
#meerdaneennaam
Alles heeft een naam! Behalve wij. Dat is niet erg, we zijn er nog. Anderzijds, zonder naam geen smoel, geen brieven, geen faam.meerdaneennaam.be

Op welke manier is dit een "ethische" hack?Zalig een ethische hacker die de poll voor de naamsverandering van de vooruit heeft gehacked en de enige juiste optie heeft toegevoegd.
Net hier een hoorntje met rum/rozijnen gaan halen tijdens de wandeling. OmnomnomnomIJsjes in Milaan! Fijne werkdag en suck it, plebejers![]()

Stop eens met mij vast te praten. Ik vond het leuk, néh!Ik vind dat precies een rare redenering.
Tis niet omdat ge inbreekt en maar 1 ruit kapot maakt, dat ge een pluim moet krijgen "want ge hebt er 3 heel gelaten".
Allé ... of een betere metafoor.

.
"
Als ge geen vriendin had was dat wel de perfecte moment om romantisch haar telefoon nummer te vragen![]()
De vader-dochter relatie en wat voor praat eruit komt is inderdaad wel fijn om zien.Ik vind die Elke van de vuilste jobs een geweldig mens. Hoe die praat, lacht enzo,... zalig![]()