Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzesMijne cursus PT en ik hebben toch een andere definitie van "met mate" als het over gezonde voeding aankomt se.
"Toegevoegde suikers (frisdrank, gebak, snoep,...) in de voeding gebruiken we best met mate en dus niet meer dan 4 keer per dag"
Ik vind ene keer per dag eigenlijk al redelijk veel![]()
) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLifeIk hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzes) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLife
En dan bekijk je wat ze aanbieden, en het zijn allemaal "booty workouts" en buikspieren. Want ahja, als je uw buik traint wordt die automatisch plat eh. Alle andere spiergroepen zijn blijkbaar exclusief voor mannen en onbestaande bij vrouwen.
Dat begint zo'n beetje dezelfde situatie te worden waar precies ook elke vrouw gelnagels en manicures doet in bijberoep. Ik stel mij soms de vraag hoe die nog klanten halen want er zijn volgens mij niet veel vrouwen meer over die dat niet als bijberoep doen.

Zeer ergerlijk inderdaad. Allemaal #FitGirl want ze hebben ooit eens naar een barbell gekeken, en dan het ene na het andere cliché napraten. Kennelijk is een gigantische gespierde kont en dijen en voor de rest niets een soort ideaalbeeld.Ik hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzes) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLife
En dan bekijk je wat ze aanbieden, en het zijn allemaal "booty workouts" en buikspieren. Want ahja, als je uw buik traint wordt die automatisch plat eh. Alle andere spiergroepen zijn blijkbaar exclusief voor mannen en onbestaande bij vrouwen.
Dat begint zo'n beetje dezelfde situatie te worden waar precies ook elke vrouw gelnagels en manicures doet in bijberoep. Ik stel mij soms de vraag hoe die nog klanten halen want er zijn volgens mij niet veel vrouwen meer over die dat niet als bijberoep doen.
Ondertussen zitten jullie wel naar hun booty op insta te kijken dus ‘t moet zijn dat er iets van aan is.Zeer ergerlijk inderdaad. Allemaal #FitGirl want ze hebben ooit eens naar een barbell gekeken, en dan het ene na het andere cliché napraten. Kennelijk is een gigantische gespierde kont en dijen en voor de rest niets een soort ideaalbeeld.
Veel volk springt tegenwoordig ook mee op de kar van: foodblogs maken/receptjes delen, kunstzinnige foto's trekken, random mensen en de rare dingen die ze doen filmen en online zetten of memes maken. Keuze genoeg lijkt mijDus ga nu na mijn uren is kijken of ik het iets vind en of de mensen het iets vinden én ik het kan. If not, goh ja dan moet ik een ander manier zoeken om mijn uren te vullen![]()

Veel volk springt tegenwoordig ook mee op de kar van: foodblogs maken/receptjes delen, kunstzinnige foto's trekken, random mensen en de rare dingen die ze doen filmen en online zetten of memes maken. Keuze genoeg lijkt mij![]()

Van die laatste zit er tegenwoordig eentje in mijn kennissenkring wiens posts stilaan creepy beginnen worden. Die zit continu foto’s van de kleine van een of andere fitness influencer (ne zekere Matt Does Fitness ofzo) te delen vol hartjes en “omg I love this kid so much”. Vrij creepy eerlijk gezegd.Zeer ergerlijk inderdaad. Allemaal #FitGirl want ze hebben ooit eens naar een barbell gekeken, en dan het ene na het andere cliché napraten. Kennelijk is een gigantische gespierde kont en dijen en voor de rest niets een soort ideaalbeeld.

Geen filmpje van?Ik zal mij ni rap vervelen denk ik
Net heb ik 10 min uit mijn raam gekeken naar iemand die ni kon parkeren, top entertainment.
Ik denk dat dat ook wel komt door je algoritme op instagramIk hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzes) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLife

ah, is uw vriendin dan al uit de rolstoel?Ik zal mij ni rap vervelen denk ik
Net heb ik 10 min uit mijn raam gekeken naar iemand die ni kon parkeren, top entertainment.
Hebt 't op mijne story gezet zal es zien of k 't op YouTube private kan zetten ofzoGeen filmpje van?

Ik heb geen instagramOndertussen zitten jullie wel naar hun booty op insta te kijken dus ‘t moet zijn dat er iets van aan is.