Je glimlach van vandaag

Mijne cursus PT en ik hebben toch een andere definitie van "met mate" als het over gezonde voeding aankomt se.

"Toegevoegde suikers (frisdrank, gebak, snoep,...) in de voeding gebruiken we best met mate en dus niet meer dan 4 keer per dag"

Ik vind ene keer per dag eigenlijk al redelijk veel :unsure:

Mijne cursus PT en ik hebben toch een andere definitie van "met mate" als het over gezonde voeding aankomt se.

"Toegevoegde suikers (frisdrank, gebak, snoep,...) in de voeding gebruiken we best met mate en dus niet meer dan 4 keer per dag"

Ik vind ene keer per dag eigenlijk al redelijk veel :unsure:
Ik hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzes :unsure: ) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLife

En dan bekijk je wat ze aanbieden, en het zijn allemaal "booty workouts" en buikspieren. Want ahja, als je uw buik traint wordt die automatisch plat eh. Alle andere spiergroepen zijn blijkbaar exclusief voor mannen en onbestaande bij vrouwen.

Dat begint zo'n beetje dezelfde situatie te worden waar precies ook elke vrouw gelnagels en manicures doet in bijberoep. Ik stel mij soms de vraag hoe die nog klanten halen want er zijn volgens mij niet veel vrouwen meer over die dat niet als bijberoep doen.

Ik hoop wel dat uw PT op een deftige manier gegeven gaat worden. Nu, op zich twijfel ik daar niet aan (buiten misschien vreemde toilet pauzes :unsure: ) Want wat ik nu op mijn FB of instagram zie voorbijkomen is om gek van te worden. Elke griet die 2 jaar geleden 1-2 keer per week in de fitness te vinden was, is nu plots PT geworden. Ahja, want #FitnessIsMyLife

En dan bekijk je wat ze aanbieden, en het zijn allemaal "booty workouts" en buikspieren. Want ahja, als je uw buik traint wordt die automatisch plat eh. Alle andere spiergroepen zijn blijkbaar exclusief voor mannen en onbestaande bij vrouwen.

Dat begint zo'n beetje dezelfde situatie te worden waar precies ook elke vrouw gelnagels en manicures doet in bijberoep. Ik stel mij soms de vraag hoe die nog klanten halen want er zijn volgens mij niet veel vrouwen meer over die dat niet als bijberoep doen.

Het is inderdaad dat dat er mij ook wat aan stoort.
Ben nu zelf een jaar of 10 al bezig met voeding, sport,... en ga er niet van uit dat ik al alles weet. Vandaar dat ik die cursussen ook doe omdat ik besef dat er sowieso gigantische gaten in mijn kennis gaan zitten.
Het probleem is idd dat er veel mensen (a la Herbalife) zichzelf coach noemen en mensen niet vooruit helpen ook al denken ze misschien van wel en doen ze het met de beste bedoeling.
Ik ken zowat de "deftige" PT's in de buurt en heb daar de voorbije maanden geregeld contact mee gehad. Wilde misschien onder hun vleugels wat starten maar besloten om het toch met iemand samen te doen ipv "onder" iemand omwille een hele hoop redenen.

Dus ja idd, als ik het doe wil ik het goed doen. Zal nu, wanneer Corona het wat toelaat, een beetje zoeken zijn of dit ook echt iets is wat ik graag ga doen en goed ga kunnen doen.
Want ja theorie en praktijk is iets anders. Al heb ik al wat lessen Muay Thai gegeven, het is toch anders als het "klanten" vs "vrienden" zijn.

Dus ga nu na mijn uren is kijken of ik het iets vind en of de mensen het iets vinden én ik het kan. If not, goh ja dan moet ik een ander manier zoeken om mijn uren te vullen :p

Zeer ergerlijk inderdaad. Allemaal #FitGirl want ze hebben ooit eens naar een barbell gekeken, en dan het ene na het andere cliché napraten. Kennelijk is een gigantische gespierde kont en dijen en voor de rest niets een soort ideaalbeeld.

Zeer ergerlijk inderdaad. Allemaal #FitGirl want ze hebben ooit eens naar een barbell gekeken, en dan het ene na het andere cliché napraten. Kennelijk is een gigantische gespierde kont en dijen en voor de rest niets een soort ideaalbeeld.
Ondertussen zitten jullie wel naar hun booty op insta te kijken dus ‘t moet zijn dat er iets van aan is.

Dus ga nu na mijn uren is kijken of ik het iets vind en of de mensen het iets vinden én ik het kan. If not, goh ja dan moet ik een ander manier zoeken om mijn uren te vullen :p
Veel volk springt tegenwoordig ook mee op de kar van: foodblogs maken/receptjes delen, kunstzinnige foto's trekken, random mensen en de rare dingen die ze doen filmen en online zetten of memes maken. Keuze genoeg lijkt mij :unsure:

Veel volk springt tegenwoordig ook mee op de kar van: foodblogs maken/receptjes delen, kunstzinnige foto's trekken, random mensen en de rare dingen die ze doen filmen en online zetten of memes maken. Keuze genoeg lijkt mij :unsure:

Ik zal mij ni rap vervelen denk ik :unsure:

Net heb ik 10 min uit mijn raam gekeken naar iemand die ni kon parkeren, top entertainment.

Van die laatste zit er tegenwoordig eentje in mijn kennissenkring wiens posts stilaan creepy beginnen worden. Die zit continu foto’s van de kleine van een of andere fitness influencer (ne zekere Matt Does Fitness ofzo) te delen vol hartjes en “omg I love this kid so much”. Vrij creepy eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
Of ze zetten dan foto's op van 1 van hun klanten die in 2 maanden bijna 10cm omtrek kwijt is. Alleen is de eerste foto vanop 30cm getrokken en de 2de vanop 2 meter afstand.

Als je dat dan van commentaar erbij zet ben je geblokt for life.

Ik denk dat dat ook wel komt door je algoritme op instagram :unsure:

Akoestische versies van jeugdhelden aan 't luisteren en ik ga er gewoon een paar hier delen omdat ik da leuk vind.
Sowieso een van m'n favoriete unplugged mensen om naar te luisteren Craig David. En ook ineens trip down memory lane toen ik de exacte outfit kocht als David op ne album hoes om die te rocken op school.

En Shaggy ook natuurlijk 🙌

Zoontje die verzot is van de rc auto's. Als we gaan rijden moet en zal hij mee kijken.
Insta glimlach op mijn gezicht van hem te zien genieten ervan.

Terug
Bovenaan