Dat was ik dus ook aan 't denken.Net niet. Dat ze achterstaan is de énige reden waarom Marokko zo actief meedoet.
't Is juist een leuke eerste helft om volgen dankzij de vroege Franse goal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik dus ook aan 't denken.Net niet. Dat ze achterstaan is de énige reden waarom Marokko zo actief meedoet.
ze verdienen zeker 1-1
Mja, maar nu kunnen de Fransen weer vanuit hun geliefkoosde zetel spelen.Dat was ik dus ook aan 't denken.
't Is juist een leuke eerste helft om volgen dankzij de vroege Franse goal.
die Fransen mogen ook veel natuurlijk. Mochten ook al een paar keer geel hebben gekregenAllè 3x ostentatief geel vragen is ook toegestaan
Dembélé inderdaad kon geel krijgen, maar voor de rest?die Fransen mogen ook veel natuurlijk. Mochten ook al een paar keer geel hebben gekregen
Dembele moest geel krijgen en bij die fase mocht het ook geel zijn.Dembélé inderdaad kon geel krijgen, maar voor de rest?
Sorry die overtreding van Dari geen geel trekken, nu dit kaart vragen is ook geel krijgen. Arbitrage moet al nie veel doen vandaag, maar wat ze moeten doen doen ze niet/verkeerd. Tis WK halve finale
Moet hij anders een aan El Khannous vragen hoe dat werkt
Had hier 3-1 kunnen staan na 45 minuten.