Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, dat kan je verwachten als je op een uiterst onverdiende manier en dan nog met alle geluk van de wereld bent doorgegaan. En dat was dan al de tweede keer. Dat geluk houdt een keer op hé.

Hier had altijd Brazilië moeten staan. Jammer.
 
Vind de reacties omtrent die penalty hier wel wat overdreven.

Deze kan je gewoon geven, het is imo echt een twijfelgeval en dus voor de VAR geen clear error. Ja, hij loopt op de keeper, maar die keeper maakt ultiem wel nog een beweging naar rechts, naar de speler.

Hier gaat gewoon altijd discussie over zijn, maar commentaren alsof het een schande is zijn imo ook serieus overdreven.

PVdB vond die 2de goal prachtig, was imo toch vooral veel geluk mee gemoeid.

Eens, als dit de Belgen overkomt schreeuwen we met zijn allen ook om een penalty.
 
Vind de reacties omtrent die penalty hier wel wat overdreven.

Deze kan je gewoon geven, het is imo echt een twijfelgeval en dus voor de VAR geen clear error. Ja, hij loopt op de keeper, maar die keeper maakt ultiem wel nog een beweging naar rechts, naar de speler.

Hier gaat gewoon altijd discussie over zijn, maar commentaren alsof het een schande is zijn imo ook serieus overdreven.
Kijk eens opnieuw, maar dan tegoei nu

Keeper blijft gwn staan hoor, dat been was al naar rechts bij het spelen van de bal.
Spits loopt op een stilstaande doelman, en de bal was al bij de verdediger

Schande is dat toevallig elk dubbeltje in hun voordeel valt en de gele kaarten ook vergeten worden
 
Kijk eens opnieuw, maar dan tegoei nu

Keeper blijft gwn staan hoor, dat been was al naar rechts bij het spelen van de bal.
Spits loopt op een stilstaande doelman, en de bal was al bij de verdediger

Schande is dat toevallig elk dubbeltje in hun voordeel valt en de gele kaarten ook vergeten worden
Neen.

Die worden bewaard voor protest van de Kroaten...
 
Sosa (linksachter) toch zwak plekje in de ploeg van Kroatië vind ik.
Julian Alvarez speelt weeral erg sterk.

Penalty was een twijfelgeval vond ik. Je kan hem echt wel geven, keeper komt en heeft geen bal maar raakt de speler.
Maakt eigenlijk toch niet uit dat 'hij zich inhoudt'? Contact met de speler, geen contact met de bal.
 
Die 2de goal is gewoon al fucked up, want hij durft nimeer zijn lichaam zetten uit vrees voor uitsluiting, herbekijk dat nog eens...

Nu weet ik hoe alle volgende goals gaan zijn, recht op recht op de keeper afstormen...
 
Sosa (linksachter) toch zwak plekje in de ploeg van Kroatië vind ik.
Julian Alvarez speelt weeral erg sterk.

Penalty was een twijfelgeval vond ik. Je kan hem echt wel geven, keeper komt en heeft geen bal maar raakt de speler.
Maakt eigenlijk toch niet uit dat 'hij zich inhoudt'? Contact met de speler, geen contact met de bal.
Nee de aanvaller raakt de keeper
 
Denk dat het gewoon bepalend is dat die keeper geen bal raakt, als je dan nog de speler volledig blokkeert, tjah... Had maar de bal moeten raken, bij de tweede goal zit de keeper er ook gewoon helemaal naast.
 
Kijk eens opnieuw, maar dan tegoei nu

Keeper blijft gwn staan hoor, dat been was al naar rechts bij het spelen van de bal.
Spits loopt op een stilstaande doelman, en de bal was al bij de verdediger

Schande is dat toevallig elk dubbeltje in hun voordeel valt en de gele kaarten ook vergeten worden
Ik heb net nog eens gekeken en hij maakt echt wel de beweging naar rechts, naar de speler toe, op moment dat die stift. Kijkt gij anders ook nog eens "tegoei".

Alléja, stel nu dat de spits niet stift maar de bal linksom rond de keeper probeert te spelen, dan ziet deze fase er helemaal anders uit en gaat er wellicht quasi geen twijfel zijn.

Maar nogmaals, het is imo een twijfelgeval. Fluit hij niet gaat de VAR imo ook niet tussenkomen. En ga ik zelf er ook niet veel spel van maken. Maar ik kan ook wel begrijpen dat hij hem geeft.

Maar die commentaren als "schande, verkocht, Messi moet wereldkampioen worden" zijn gewoon ergerlijk irritant en zouden in de Jupiler pro league thread bij een match tussen pakweg Club en Gent verwijderd worden of op zijn minst berispt worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan