Knockouts: Finale (en troostfinale)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mbappé toch enorm weinig laten zien, een heerlijke goal maar daarnaast? Heeft netjes zijn 3 penalty's binnengetrapt maar was op 5 minuten na volledig onzichtbaar...

Messi vond ik ook niet waanzinnig, heeft ook zijn penalty gemaakt en nog een binnentikker gehad, al was hij dan weer veel meer in het spel betrokken en liet hij wederom enkele passes zien die het spel helemaal openreten.
Ik vind 3 strafschoppen in een WK-finale binnentrappen nog steeds een wereldprestatie.

Ik zie bij die Argentijnen toch wel veel meer wat wij Hollanders en Belgen absoluut missen: Grinta en doorgaan tot de laatste seconde.

Ik vind 3 strafschoppen in een WK-finale binnentrappen nog steeds een wereldprestatie.
Mja dat mag perfect dat je dat vind... De grootste nozem heeft een kans op het binnentrappen van 3 penalty's dus waarom zou het dan een wereldprestatie zijn omdat Mbappé het doet? No offence hoor, ze zijn heel goed getrapt alle drie maar kijk naar die van Argentinië. Eigenlijk was enkel de voorlaatste echt goed getrapt en toch winnen zij, zo zie je maar dat het een loterij is.

Dus ik heb daar wel een andere mening over.

Benzema had die kans opt einde daar wel afgemaakt. Dieje gast (die miste uiteraard) gaat ook dagen zich slecht voelen.

Messi vond ik ook niet waanzinnig, heeft ook zijn penalty gemaakt en nog een binnentikker gehad, al was hij dan weer veel meer in het spel betrokken en liet hij wederom enkele passes zien die het spel helemaal openreten.
Dat was niet de beste Messi (ooit) neen, maar die gaan we nooit nog terug zien.
Maar het is de ploeg die WK wordt. Je mag nog de beste voetballer ooit zijn, als uw ploeg dikke brol is dan lukt het niet.

Laat Messi, Maradona of Pele spelen met de nationale voetbalploeg van Qatar en ze worden nooit WK he.

Mja dat mag perfect dat je dat vind... De grootste nozem heeft een kans op het binnentrappen van 3 penalty's dus waarom zou het dan een wereldprestatie zijn omdat Mbappé het doet? No offence hoor, ze zijn heel goed getrapt alle drie maar kijk naar die van Argentinië. Eigenlijk was enkel de voorlaatste echt goed getrapt en toch winnen zij, zo zie je maar dat het een loterij is.

kijk naar Kane, die lukte er geen 2 in 1 match.

Kom nu, heb je die keeper gezien? Geweldige penaltypakker.

vooral fijn dat Gonzalo Montiel niet dé shlemiel werd door die bal eerst op de arm en daarna penalty te missen. Mooi rechtgezet om ze de wereldbeker te schenken.

Kom nu, heb je die keeper gezien? Geweldige penaltypakker.
Ja tuurlijk, ik zeg toch niet dat het dikke chance is dat Mbappé 3 penalty's scoort? Al wat ik zeg is dat hij geen wereldprestatie heeft afgeleverd en jij vindt van wel omdat hij 3 penalty's scoort, top hé, maar ik hoef dat heus niet te vinden. Als je op 140 minuten tijd jezelf in 1 veldactie hebt laten zien maar wel heel proper je 3 penalty's scoort heb je, in mijn ogen nogmaals, geen wereldprestatie afgeleverd.

Alé, straks gaan we nog zeggen dat penaltytornooitjes de moeilijkste uitdagingen op deze planeet zijn.

Ik zit hier niet iedere dag, en deze match lees ik meerdere negatieve comments van hem richting Messi, en superpositieve comments over Mbappé. Dan reken ik hem erbij.

Precies alsof Mbappé hier een wereldmatch speelde. Als dat dan je eerste comment is vlak nadat Argentinië wint, tja, dan beschouw ik dat effectief ook als anti-supporteren.

Mijn Messi gerelateerde posts vandaag. 1 tongue in cheek opmerking over zijn inzinking na de 2-2 en dan de hoop om Mbappe als MotM te zien gezien zijn grotere impact op het scoreverloop.
Voorts zijn mijn Mbappe goat posts gerelateerd aan mijn opmerking voorafgaand de match waarbij ik zei "hattrick voor Mbappe en grappige afsluiting na 20 jaar goat discussie om gelijk een nieuwe goat te hebben".
Sorry, je haalt uit naar de verkeerde persoon.

IMG-20221218-192331.jpg

Op basis van prestaties heeft Argentinië het niet gestolen.
Flitsen van Frankrijk waren geniaal, maar hebben een vrij povere wedstrijd alles bij elkaar gespeeld.
De penaltyprestaties van Lloris ook gewoon ondermaats, was triestig om zien.

wel een geluk dat al die individuele prijzen naar spelers gaan die toevallig de finale moesten spelen. moeten ze niemand speciaal laten over komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan