Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1
 
Mag toch hopen dat dit exit Enrique is. Sowieso al heel wat dubieze keuzes bij de selectie én opstelling en dan nu uitgeschakeld tegen Marokko met inspiratieloos voetbal...
 
Een match met Spanje tegen Zwitserland of Portugal zou gewoon complete stilte zijn in de tribunes
liever dat dan dat constante gefluit.
België heeft verloren tegen Marokko --> Mulder: Dat was slecht en we moeten eerlijk zijn, het was 'maar' Marokko.
Spanje heeft verloren tegen Marokko --> Mulder: Spanje had pech, echter we moeten eerlijk zijn, het was 'maar' Marokko. Ze hadden altijd moeten winnen. :unsure:
België wàs ook gewoon slecht tegen Marokko.
 
Kwartfinale tegen Portugal of Zwitserland, dat kan gewoon een Afrikaans land in de halve finale worden

Zie ze inderdaad wel doorstoten tegen één van die 2.
In de halve finale zie ik Frankrijk hier wel overheen lopen.
Dat betwijfel ik toch sterk hoor, zeker tegen Portugal. De helft van die Marokkanen zaten stikkapot nog voor het begin van de verlengingen, dat gaan ze volgende wedstrijd voelen hoor.
 
Lopen, lopen. Kijk dan veldlopen hè mannen
Ik wil gerust geloven dat je op u teen getrapt bent omdat je favoriete ploeg eruit ligt maar hier doe je Marokko toch wat te kort hoor.
120 minuten lang quasi geen kans weggeven en op de counter echt nog wel gevaarlijk geweest ook. Veel gelopen ja, maar vooral om paslijnen af te snijden en te storen.
En wat hebben de Spanjaarden daar tegenover gezet? Absoluut niks. Traag en inspiratieloos voetbal met 1500 completed passes en veel balbezit maar quasi niks gevaar en bitter weinig goed uitgespeelde kansen.

Sorry maar de verdiende winnaar is door hoor.
 
Precies nogal wat antipathie hier voor de Marokkanen. Ik kan mij perfect vinden in de uitslag, Spanje was maar heel matig.
Zaterdag afspreken met wat Marokkaanse vrienden, kan nog een heel leuke namiddag zijn.

🇲🇦 🤞
 
Je zou haast denken dat Bobby het meesterbrein was achter deze Spaanse tactiek als schaduw-coach van Enrique...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan