Knockouts: Achtste Finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt enkel over de matchen gediscussieerd. Politiek (rellen) en andere niet sport gerelateerde zaken kan je hier en hier bespreken. U weze gewaarschuwd.

Het WK gaat door naar de knockoutfase, te beginnen met de achtste finales!

DatumTijd (BE)ThuisUitUitslag
3 dec ‘2216uNederlandVerenigde Staten3-1
3 dec ‘2220uArgentiniëAustralië2-1
4 dec ‘2216uFrankrijkPolen3-1
4 dec ‘2220uEngelandSenegal3-0
5 dec ‘2216uJapanKroatië1-1 (1-3)
5 dec ‘2220uBraziliëZuid-Korea4-1
6 dec ‘2216uMarokkoSpanje0-0 (3-0)
6 dec ‘2220uPortugalZwitserland6-1
 
Dit toch gewoon he?

Dat die Spanjaarden eens een pas naar voor geven he seg, met hun oeverloos gebrei maken ze het zichzelf ook niet bepaald makkelijk tegen een verdedigende ploeg.

Nu op penalties zullen ze het wel halen want die Marokkanen zitten gewoon piepedood maar ze gaan het moeilijk hebben tegen elke ploeg met een goeie organisatie.
Wil ik nog wel eens zien, Spanjaarden en penalty's... Dat kruipt bij hen toch heel snel in het kopje hoor. Al denk ik dat Simon wel een penaltypakker is.
 
Ik ben dus pas aan het kijken vanaf de verlengingen, maar miljaar wat een slecht voetbal.
Langs beide kanten, gewoon zoveel slordigheden... misschien dat alle spelers kapot zitten ofzo? :unsure:
 
Misschien een kutmatch vandaag

Maar je wil toch altijd dit Spanje tegen Brazilië/Argentinië/Frankrijk zien spelen.

Tegen een team dat ook wil voetballen.
Geen zin om nog eens betonvoetbal te zien tegen zo'n landen.
 

Fernando Santos niet te spreken over de attitude van Ronaldo tegen Zuid-Korea​

De bondscoach van Portugal - Fernando Santos - was naar eigen zeggen niet te spreken over het gedrag van Ronaldo toen die naar de kant werd gehaald tegen Zuid-Korea. In de 65e minuut werd de sterspeler naar de kant gehaald en het was duidelijk dat Ronaldo niet tevreden was.

"Ik heb de beelden gezien", vertelt Santos. "Ik weet niet wat er zich op het veld heeft afgespeeld, maar ik hou niet van die beelden. Zulke zaken moeten intern worden afgehandeld."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan