Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het spel kantelt van flank, alle spelers lopen ook naar die kant en dan opeens ziet ge WItsel enkel zijn kop draaien
Meer beweging zit er echt niet in hé
Het spel kantelt van flank, alle spelers lopen ook naar die kant en dan opeens ziet ge WItsel enkel zijn kop draaien
Meer beweging zit er echt niet in hé
Nee. Canada moet met 4 goals verschil winnen van Marokko OF met 3 goals verschil als België minstens 2 goals meer maakt dan Marokko (minstens 4:4 dus zoals het nu staat). Beide scenario's gaan niet gebeuren, ze moeten dus gewoon winnen.
Triest toch zoveel geld aan stadiums maar dan geen deftige grasmat kunnen onderhouden. Die zijn zot genoeg om gewoon aarde an ergens anders te verschepen naar de woestijn en water voor gras zullen ze wel genoeg hebben desnoods maken ze het.
Ik vraag mij af als Marokko 1e wordt en Kroatie 2e, zou Spanje dan zich inhouden om 2e te worden of hebben die gewoon van niemand schrik? Nochtans als ze 2e worden ontwijken ze ook Brazilie in de kwartfinale.
Dit gevoel had ik ook. Tegen een betere tegenstander wat zitten bibberen, hopen dat dat die een mindere dag hebben of hun kansen missen en dan via een gelukje en een hoop blinde voorzetten toch proberen te scoren. Feest!