Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je 10 jaar terug gaat bij matchen van de rode duivels zul je hier al die zelfde kritieken lezen over Witsel

Ik snap echt niet hoe geen enkele bondscoach dat ziet
Heeft dat ook niet te maken met het feit dat Witsel door alle analisten de hemel werd ingeprezen tot pakweg 4 jaar terug? En dat zuiver en alleen onder het moto "ZET HEM MAAR EENS VAN DE BAL LOL!".

Frank Ras mag van de week dan wel zitten zeggen "ik ben nooit fan geweest" in MidMid Mondial maar dat is allemaal gemakkelijk nadien natuurlijk.

Wat is de kans dat hij Trossard eraf haalt voor Lukaku en Mertens & Carrasco laat staan ?

Spelen de Kroaten trouwens met 12 ? want er is telkens iemand vrij

Op 1 of andere manier zorgt onze organisatie ervoor dat we noch het centrum, noch de flanken afdekken. Toch wel indrukwekkend

Het rondtikken van de bal gaat zo sloom. Passes komen niet aan. Waar andere teams gretig sprinten naar de bal joggen ze er bij ons achter.

Heeft dat ook niet te maken met het feit dat Witsel door alle analisten de hemel werd ingeprezen tot pakweg 4 jaar terug? En dat zuiver en alleen onder het moto "ZET HEM MAAR EENS VAN DE BAL LOL!".

Frank Ras mag van de week dan wel zitten zeggen "ik ben nooit fan geweest" in MidMid Mondial maar dat is allemaal gemakkelijk nadien natuurlijk.

Goh ja dat kan hij misschien wel een bal vasthouden. Maar een pass naar voren zit er niet in en is ook vaak niet aanspeelbaar stelt zich graag op achter een tegenstander zodat hij niet aanspeelbaar is.

Ik heb het ook zuiver over zijn wedstrijden bij de rode duivels natuurlijk. Wedstrijden van Zenit en zo heb ik nooit gezien, wie weet speelde hij daar wel goed. Maar bij de duivels is het altijd al een drama geweest.

Dembele was ook zo'n drama die had ook zo vaak goede kritieken maar als je die zag bij de duivels was dat altijd pasje op zij of achteruit. Witsel en Dembele samen was om helemaal gek te worden.

Bij Mertens heb je het gevoel dat hij zomaar nog wel een banaan richting doel kan schieten, maar Meunier is echt héél erg slecht. Jezus, dat is niet meer te verantwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan