Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Witsel jogt zich toch op geen enkel moment aanspeelbaar
Blijft gewoon continu in de rug van die Kroaten staan als onze verdedigers de bal hebben

Loopt ook enkel horizontaal ipv een voorwaarts en achterwaarts

Edit: nu begint hij ook al achteruit te wijzen naar andere spelers

Zoals ten tijde van de selectie al gezegd: werkelijk onbegrijpelijk dat Martinez heeft besloten om Saelemaekers thuis te laten. Meunier is al twee wedstrijden op rij een ramp.

Zo bankzitten en moeten wachten op een zekere invalbeurt... Amai het zou niets voor mij zijn. Ik zou heel de tijd naar het toilet moeten van de stress.

Blijft gewoon continu in de rug van die Kroaten staan als onze verdedigers de bal hebben

Joggen/wandelen inderdaad, wil zo weinig mogelijk de bal. Beetje wijzen en verder niets.

perfecte speler voor de zondagsreserven na de 70e minuut

Zo werkt buitenspel niet 😛
Het heeft vroeger nog zo gewerkt: één keer buitenspel mag je niet meer in de fase betrokken worden maar ik weet dat er een aantal jaar terug wel een en ander veranderd is (vraag mij alleen niet wat, zo goed ben ik nog op de hoogte :p)

Als je 10 jaar terug gaat bij matchen van de rode duivels zul je hier al die zelfde kritieken lezen over Witsel

Ik snap echt niet hoe geen enkele bondscoach dat ziet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan