Reverz Well-known member 27 november 2022 #1.261 benjicroc zei: tis tijd voor lukaku.. als we niet scoren moeten we volgende week wss vollebak aan de slag Klik om te vergroten... Als we kunnen winnen zonder liever sparen imo... Maar je wil hier idd liever winnen, anders kan volgende week idd nog lastig worden.
benjicroc zei: tis tijd voor lukaku.. als we niet scoren moeten we volgende week wss vollebak aan de slag Klik om te vergroten... Als we kunnen winnen zonder liever sparen imo... Maar je wil hier idd liever winnen, anders kan volgende week idd nog lastig worden.
Dookie Well-known member 27 november 2022 #1.262 Musk zei: Meunier zie ik toch ook niet meer graag voetballen hoor. Klik om te vergroten... Superzwakke rb die constant fouten maakt omdat hij niet kan verdedigen en geen overzicht tijdens de aanval compleet nutteloze speler imo
Musk zei: Meunier zie ik toch ook niet meer graag voetballen hoor. Klik om te vergroten... Superzwakke rb die constant fouten maakt omdat hij niet kan verdedigen en geen overzicht tijdens de aanval compleet nutteloze speler imo
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 27 november 2022 #1.264 Het is erg... maar er lukt toch echt niets bij KDB. Bij elke andere speler had ik gezegd: wisselen die handel. Hola CDK zowaar. Dat had ik niet verwacht EDIT: fuck, dit gaan we niet meer rechtzetten
Het is erg... maar er lukt toch echt niets bij KDB. Bij elke andere speler had ik gezegd: wisselen die handel. Hola CDK zowaar. Dat had ik niet verwacht EDIT: fuck, dit gaan we niet meer rechtzetten
kay-gell Well-known member Crowdfunder FE 27 november 2022 #1.279 Mitchy stond wel ni buitenspel, das toch een positief elementje.
B Biljart Well-known member 27 november 2022 #1.280 En de voetbalbond wil doorgaan met Martinez. Wie volgt nog.