Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van waar komt al dat plotse respect voor Canada hier vandaan? Daar lopen een paar toffe spelers rond ja, maar die doen toch nooit mee voor de 1/8e finales. 't Is niet omdat ze er tegen ons goed uit zagen de eerste helft dat dat plots een goeie ploeg is é, wat wij op de mat gelegd hebben die eerste helft was wat de toplanden betreft van het slechtste dat we al gezien hebben, van hetzelfde bedenkelijke niveau als de 2e helft van Argentinië. Alleen dwongen die over de hele match bekeken nog veel meer kansen af dan de voetbaldwerg waartegen ze speelden en zijn ze op efficiëntie gepakt, net zoals Canada tegen ons.

als ze verliezen zijn ze sowieso nog niet uitgeschakeld toch. Dan heeft Argentinië 3 punten en de andere 2 ofwel 6 en 1 punt of 3 en 4 punten. Dus als Mexico dan winnen van Saudi halen ze 4 punten en kunnen ze altijd nog doorgaan
Het kan, maar ze zijn wel afh. van andere uitslagen in de groep. En de stunt van de Saudi's zorgt voor minder voorspelbaarheid nu, want kunnen ze dit niveau blijven halen tegen Polen en Mexico.

Als de Saudi's van Polen winnen dan heeft Mexico op de laatste speeldag hulp v/d Polen nodig tegen Argentinië (als Mexico verliest)
Als Polen wint van de Saudi's, dan zal doelpuntensaldo (tov Polen tellen) als Mexico op de laatste speeldag wint van de Saudi's. Maar de Saudi's zijn dan ook nog niet uitgeteld op speeldag 3.

Beste scenario is wellicht een gelijkspel tussen de Saudi's en Polen voor Mexico als ze verliezen.

maar die doen toch nooit mee voor de 1/8e finales.
Onzin.

Ok kuitenbijtertje, dan is dit ook mijn laatste reactie op uw posts

Benieuwd of ge nu hierop nog gaat replyen om toch maar het laatste woord te willen hebben :shutup:
Bent u nieuw op het forum ? ANders moet je is in de JPL topic komen , daar ist allemaal nog een graadje erger ;)
Een verwittigd man is er 2 waard

Bobby zegt dat de match tegen Egypte een goede graadmeter was voor de match tegen Marokko. Aja dat is ook een Noord-Afrikaanse ploeg. Sorry Marc Wilmots deed dat ook hè. Voor het WK oefende die tegen Tunesië omdat ze tegen Algerije moesten spelen.

Wss in de 3e match, als we moeten verliezen om Spanje te ontlopen, en dan scoort ie.
Is sowieso niet mogelijk aangezien wij op 1 december tegen Kroatië spelen om 16u en Spanje tegen Japan pas om 20u.
We gaan dus onmogelijk weten of Spanje al dan niet 2e eindigt voor we aan onze 3e match beginnen.

Is sowieso niet mogelijk aangezien wij op 1 december tegen Kroatië spelen om 16u en Spanje tegen Japan pas om 20u.
We gaan dus onmogelijk weten of Spanje al dan niet 2e eindigt voor we aan onze 3e match beginnen.
Ik zou gewoon spelen om te winnen. Moeilijke tegenstanders ga je altijd tegenkomen hoor (tenzij Brazilië ook hun groep niet wint).

Volgens Martinez werd de ploeg verlamd door emoties, want ze hadden Argentinië en Duitsland zien verliezen. Volgende keer nog meer voor ervaring kiezen misschien.

Volgens Martinez werd de ploeg verlamd door emoties, want ze hadden Argentinië en Duitsland zien verliezen. Volgende keer nog meer voor ervaring kiezen misschien.
Die man heeft ondertussen een heel boek voor excuses. Ongelooflijk, zijn de hoge piefen zo blind of is er gewoon niets beter aanwezig op de markt?? Hopelijk neemt Anderlecht hem over van de nationale ploeg.

Voetbaldwerg op papier inderdaad, maar ik vond ze wel niet slecht..
Dat is net schaamte die wij momenteel dragen he. Iedereen is nu wel lyrisch over Canada omdat een paar spelers van o.a. de tweede klasse van België wat vrij mochten schieten. maar de reden waarom dat kan hebben we al meermaals aangekaart sinds 2016. Italië laatst op het EK : “Mannen, daar en daar is de ruimte, wees rustig mannen want we gaan een paar zuivere kansen krijgen, gegarandeerd!”

En dat ligt niet aan de kwaliteit van de spelers, overduidelijk. Zelfs al had Witsel 10 identieke broers en stonden die collectief op het veld te zwabberen, dan moeten we Canada nog steeds van de mat vegen. Daar stond godbetert iemand ouder dan Ronaldo op het veld.

Straks staat Kroatië daar tegenover en de kans is groot dat die gewoon 3-4 goals op het gemakje er tegen peren. Marokko gaat daar vermoedelijk ook op de brommer tegen spelen en als ze hun onderlinge ambras wat inhouden winnen die ook relatief simpel. Canada draait echt gewoon op enthousiasme en goede wil.

Patro heeft Club Brugge ook het leven zuur gemaakt, maar het blijft wel relatief een onnozele strontploeg. En die sterkte van Canada moet je dus eigenlijk niet bij hen gaan zoeken, maar eerder in onze zwakte. Letterlijk elke commentator zegt op voorhand : België doet dit en dat, daar is de ruimte. En ze hebben gelijk.

Het is gewoon effectief zo : Canada heeft drie spelers die je niet zomaar moet weglachen en die hebben ons half verkracht. En als ze échte kwaliteit hadden, dan wandelen die gewoon weg nadat ze er 3-4 bij ons in het mandje hebben gelegd op hun gemakje. Want godzijdank dat hun schieten even holderdebolder was als hun verdedigen en druk zetten. Goed om de bal te winnen, slecht om koelbloedig af te maken

We gaan toch niet doen alsof het uitzonderlijk is dat een stel professionele voetballers met letterlijk 60m² ruimte voor de box vrij kan ballen? FC Ekeren speelt ook lekker met zo weinig druk he.

Vidarsson heeft dat extreem goed uitgelegd en die uitleg kan hij voor bijna elke pot van de laatste zes jaar doen. Wij hebben chance dat we echt nog relatief veel kwaliteit hebben.

Laatst bewerkt:
Bon, laat ons inderdaad maar ophouden en gewoon onthouden dat Canada zeker de 1/8e finale haalt en misschien zelfs de kwartfinale.
Makkelijk om te zeggen als ze starten met een 0 op 3. Echt slecht kan je niet zijn als je eigenlijk verdiend had om gisteren te winnen.

Ze zijn niet kansloos tegen Kroatië en Marokko. Maar die matchen moeten ook gespeeld worden, en dan zal het klinischer moeten in de afwerking. Ik begrijp niet dat mensen die Canada sterk achten weggelachen worden hier.

De afwerking wordt hier bekritiseerd, ja die was niet goed. Maar ik denk dat het talent van Canada juist van voor zit normaalgezien. Dus ik zou het eerder aan pech of zenuwen toeschrijven dan aan wat anders. Eerste match op een groot toernooi, niemand met ervaring op een WK bijvoorbeeld. En wellicht ook verrast door het wedstrijdverloop dat men domineerde.

Als Canada echt zo slecht was, dan was de hele discussie er gewoon niet. Ik vind het het beste team van Noord-Amerika maar ik ga mijn handen niet in het vuur steken door te zeggen dat ze zeker de volgende ronde halen. Dat doe ik ook niet met het grote Argentinië of Duitsland. 0 op 3 is een serieus nadeel, maar betekent niet dat het gedaan is. Lukt het niet, dan was dit een goede leerschool voor 2026 wanneer het (deels) in eigen land georganiseerd wordt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan