De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel betere dingen te doen dan iedereen die hier er volledig naast slaagt god weet hoeveel tijd later daarop te wijzen. :) Mijn punt was dat je oordeel gewoon nergens op gebaseerd is. Simpele vraag: Hoeveel competitiewedstrijden van Tielemans (of Leicester) heb je vorig jaar gezien?
Dat moeten er zo'n 20 tal geweest zijn.
Er werd hier beweerd dat Tielemans' carrière tot dit seizoen constant in stijgende lijn zat. Ja sorry, maar toen hij bij Monaco zat, verdronk hij gezellig mee samen met de rest van het team.
Trouwens Tielemans is, zoals ik aangaf, een prima voetballer voor bij een club als Leicester, maar hij is echt onvoldoende om een bepalende middenvelder te zijn bij echte topclubs (genre Bayern, Real, ...)
 
Als de maatstaf “heersende speler bij een absolute topclub” moet zijn, gaat het simpel zijn in de toekomst. Dan beginnen we zelfs niet meer aan interlands want we komen aan 2 of 3 spelers en da’s te weinig.

De toekomst voorspellen is lastig maar als je op je 24ste een drijvende kracht bent bij een top-5/6-club in Engeland kan je wellicht nog wel een stapje omhoog zetten. En zelfs indien niet zal het een knappe carrière zijn. On verra.
 
Dat moeten er zo'n 20 tal geweest zijn.
Er werd hier beweerd dat Tielemans' carrière tot dit seizoen constant in stijgende lijn zat. Ja sorry, maar toen hij bij Monaco zat, verdronk hij gezellig mee samen met de rest van het team.
Trouwens Tielemans is, zoals ik aangaf, een prima voetballer voor bij een club als Leicester, maar hij is echt onvoldoende om een bepalende middenvelder te zijn bij echte topclubs (genre Bayern, Real, ...)
Hij is wel al bijna 3 jaar weg in Frankrijk. Dat was inderdaad een snertperiode.
 
Dat moeten er zo'n 20 tal geweest zijn.
Er werd hier beweerd dat Tielemans' carrière tot dit seizoen constant in stijgende lijn zat. Ja sorry, maar toen hij bij Monaco zat, verdronk hij gezellig mee samen met de rest van het team.
Trouwens Tielemans is, zoals ik aangaf, een prima voetballer voor bij een club als Leicester, maar hij is echt onvoldoende om een bepalende middenvelder te zijn bij echte topclubs (genre Bayern, Real, ...)
Lol , Monaco was een zinkend schip … ik zie die nog in een betere ploeg komen dan leicester .. schrijf het op .
 
Eind vorig seizoen zat die in een top periode bij leicester oa zijn goal in de FA cup, nu volg ik het wat minder maar opdat moment sprak men wel dat hij nog een stap hogerop kon zetten.

En altijd di discussie over Vanaken die is top in belgie kan hij hogerop wellicht wel maar daar is het nu iets te laat voor. Heeft in onze Jpl ook te vaak een sniperdagje. Voor mij zou die zelf niet in de kern moeten van de RD dan geef je het mss beter over aan jongere garde die meer potentieel hebben naar de toekomst toe
 
zo gretig dat hij een blessure aan zijn goesting heeft, vind het al raar dat Courtois er nog is.
DIEVEN

 
Boekje bijhouden zoals Gavvers!
't Is een Excel.

En zie maar dat ik nooit posts van u in mijn bookmarks van dit forum moet steken, want daar verzamel ik vervoegingsfouten van accounts die ik respecteer. Mijn verzameling is overigens begonnen met @Nahrtent die afgelopen zomer "ik [...] wordt" liet registreren, dus ge gaat al van goeden huize moeten komen om mijn vriend te overtreffen. RIP dieje mens zijne woensdagavond zeg.


(posts op het sportforum tellen niet wegens voor de hand liggende redenen. Als het verschil tussen geel en rood al lastig is, zal het met d en t ook niet lukken.)
 
't Is een Excel.

En zie maar dat ik nooit posts van u in mijn bookmarks van dit forum moet steken, want daar verzamel ik vervoegingsfouten van accounts die ik respecteer. Mijn verzameling is overigens begonnen met @Nahrtent die afgelopen zomer "ik [...] wordt" liet registreren, dus ge gaat al van goeden huize moeten komen om mijn vriend te overtreffen. RIP dieje mens zijne woensdagavond zeg.


(posts op het sportforum tellen niet wegens voor de hand liggende redenen. Als het verschil tussen geel en rood al lastig is, zal het met d en t ook niet lukken.)
Ik ben blij dat ge nu pas met dat lijstje begonnen zijt :unsure:
 
't Is een Excel.

En zie maar dat ik nooit posts van u in mijn bookmarks van dit forum moet steken, want daar verzamel ik vervoegingsfouten van accounts die ik respecteer. Mijn verzameling is overigens begonnen met @Nahrtent die afgelopen zomer "ik [...] wordt" liet registreren, dus ge gaat al van goeden huize moeten komen om mijn vriend te overtreffen. RIP dieje mens zijne woensdagavond zeg.


(posts op het sportforum tellen niet wegens voor de hand liggende redenen. Als het verschil tussen geel en rood al lastig is, zal het met d en t ook niet lukken.)
Qua backstab van het jaar kan deze wel tellen. :S
 
Gelukkig maakt Dendoncker het voor ons gemakkelijk. Die komt niet meer van de bank, dus die kunnen we schrappen als (toekomstige) basisspeler bij de RD
Ik vind dat een beetje een vreemde redenering. Het zou toch nog beter zijn als Dendoncker zich ontwikkelde en een betere voetballer werd.

Ik was vroeger bv. geen fan van Mertens maar als die jongen in Italië alles kapotspeelt ben ik daar behoorlijk blij om.
 
Ik vind dat een beetje een vreemde redenering. Het zou toch nog beter zijn als Dendoncker zich ontwikkelde en een betere voetballer werd.

Ik was vroeger bv. geen fan van Mertens maar als die jongen in Italië alles kapotspeelt ben ik daar behoorlijk blij om.
Ik zie het gewoon niet in Dendoncker. Ik heb het er ook nooit in gezien. Dus om die reden maakt mij dat gelukkig.
 
Ik zie het gewoon niet in Dendoncker. Ik heb het er ook nooit in gezien. Dus om die reden maakt mij dat gelukkig.
Idem. Die heeft 1 goed seizoen gehad, toen Tielemans het mooie weer maakte bij RSCA en hij meesurfte op die goede golven. Het jaar erna, toen hij zelf wat meer moest doen, compleet verzopen. Buiten hard lopen kan die jongen ook niet veel eigenlijk.
Ik zie die ook niet verder evolueren dan de bank van Wolves of de basis van een echte staartploeg. Gezien we redelijk dik zitten op de VM in de toekomst zou die voor mij eigenlijk nooit spelen. En om zich volledig om te scholen tot CV is hij al iets te oud eigenlijk.
Dan hoop ik meer op Mangala, Sambi en die Lavia om Witsel te vervangen binnen een jaar of 2.
 
Idem. Die heeft 1 goed seizoen gehad, toen Tielemans het mooie weer maakte bij RSCA en hij meesurfte op die goede golven. Het jaar erna, toen hij zelf wat meer moest doen, compleet verzopen. Buiten hard lopen kan die jongen ook niet veel eigenlijk.
Ik zie die ook niet verder evolueren dan de bank van Wolves of de basis van een echte staartploeg. Gezien we redelijk dik zitten op de VM in de toekomst zou die voor mij eigenlijk nooit spelen. En om zich volledig om te scholen tot CV is hij al iets te oud eigenlijk.
Dan hoop ik meer op Mangala, Sambi en die Lavia om Witsel te vervangen binnen een jaar of 2.
Die jongen zou beter stap terug zetten, zou denken subtop in duitsland ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan