De Rode Duivels | UEFA Nations League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
45255466_303.jpg

Final Four:
6 okt 2021 20u45: Italië - Spanje 1-2
7 okt 2021 20u45: België - Frankrijk 2-3
Finales:
10 okt 2021 15u: Italië - België 2-1
10 okt 2021 20u45: Spanje - Frankrijk

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal een leuke match worden. Hopelijk een revanche voor de onverdiend verloren match toen.

Jammer dat het nog een klein jaar wachten zal worden..
 
Hem nu niet oproepen zou van een koppigheid getuigen zoals het geval was bij Nainggolan. Gewoon onnozel doen om onnozel te doen.
 
Voila.
En laat ons eerlijk zijn, die zijn plaats is nog steeds op de bank als iedereen fit is. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie eraf zou moeten voor hem in het type elftal.
Maar hij zou toch al enkele plaatsen dichter mogen opschuiven richting basiselftal, vind ik. Of toch zeker regelmatig voor meer dan 1 minuut mogen invallen.
 
Maar hij zou toch al enkele plaatsen dichter mogen opschuiven richting basiselftal, vind ik. Of toch zeker regelmatig voor meer dan 1 minuut mogen invallen.
Dat wel.
Meegaan om enkel op de bank te zitten terwijl jongens wiens evolutie hij ondertussen voorbij is wel minuten krijgen zou niet meer mogen maar laat ons ook niet overdrijven en gaan eisen dat hij een basisplek verdient he.

Zoals gisteren in de studio langs de neus weg werd gevraagd of Vanaken nog zou spelen als De Bruyne terug is... Dat is gewoon belachelijke praat he.
 
Er werd dan ook iets gezegd over Tielemans zeker. Op zich is Tielemans natuurlijk beter dan Vanaken, maar bij de RD staat de evolutie van Tielemans wel stil. Terwijl Vanaken de laatste wedstrijd (tegen fluttegenstanders, I know) wel bewees mee te kunnen. Mss helpt het om bv Tielemans eens wakker te schudden door Vanaken op zijn plaats uit te spelen en Tielemans er om te laten vechten. Want de vanzelfsprekendheid waarmee Youri in het elftal gedropt wordt, is misschien net de reden waarom hij bij de RD nooit uitblinkt/boven zichzelf uit stijgt.
 
Er werd dan ook iets gezegd over Tielemans zeker. Op zich is Tielemans natuurlijk beter dan Vanaken, maar bij de RD staat de evolutie van Tielemans wel stil. Terwijl Vanaken de laatste wedstrijd (tegen fluttegenstanders, I know) wel bewees mee te kunnen. Mss helpt het om bv Tielemans eens wakker te schudden door Vanaken op zijn plaats uit te spelen en Tielemans er om te laten vechten. Want de vanzelfsprekendheid waarmee Youri in het elftal gedropt wordt, is misschien net de reden waarom hij bij de RD nooit uitblinkt/boven zichzelf uit stijgt.
Nu zijt ge ermee aan het lachen hoop ik?
 
Je kan toch ook perfect met De Bruyne en Vanaken spelen tegen de mindere goden? Enfin, het valt alleszins te proberen. Werkt het niet, dan werkt het niet.
 
Koeman blijft maar verder dutsen, maar een ontslag blijft uit. Wacht men tot na de Nations league?

Xavi zie ik ze nog niet verbranden in de huidige puinhoop. En voorlopig slechts 1 andere kandidaat ...
 
Benieuwd hoe die match gaat uitdraaien volgende week, eigenlijk zit er niemand van onze toppers in vorm... Allez op Courtois na dan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan