De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik me niet over uitspreken. Mijn vrienden waren bezig dat Van Dijk Debas een duw gaf, dus heb eigenlijk daar op gelet. Zou de fase opnieuw moeten zien. Van Dijk maakte in ieder geval geen fout op Debast
Vandijk duwt een beetje maar tis door de Rosse die in de wegloopt dat hij te laat is 😂
 
Merci voor het filmpje. Er valt zeker iets van te zeggen. Ik ben niet overtuigd of de VAR hier zou ingrijpen, maar er kan zeker gefloten worden lijkt mij. Met de beschrijving van de regels, zoals je deed, lijkt het wel zeker een fout.

Die regels zijn toch altijd wel interpretatie. Zeker dit soort grensgevallen waar er over en weer wat geduwd wordt. Gisteren was er overigens gewoon een VAR en die heeft niet ingegrepen.
 
Die regels zijn toch altijd wel interpretatie. Zeker dit soort grensgevallen waar er over en weer wat geduwd wordt. Gisteren was er overigens gewoon een VAR en die heeft niet ingegrepen.
is toch geen interpretatie aan?
Feiten: Klaassen zoekt bewust Courtois op en gaat hem dan hinderen zodat Courtois niet aan de bal kan
Regels: • impedes an opponent with contact

Dus een fout want hij hindert de tegenstander doormiddel van contact.

En de VAR is natuurlijk foutloos :laugh:
 
is toch geen interpretatie aan?
Feiten: Klaassen zoekt bewust Courtois op en gaat hem dan hinderen zodat Courtois niet aan de bal kan
Regels: • impedes an opponent with contact

Dus een fout want hij hindert de tegenstander doormiddel van contact.

En de VAR is natuurlijk foutloos :laugh:

Hinderen, tja. Als het zo zwart-wit was dan hadden we geen discussies over dit soort momenten. Als je hier een poll zou maken dan zouden een groot aantal Belgische users (en zeker ook buitenlandse mensen) toch echt stemmen dat het geen overtreding was. Niet alles is zo zwart-wit in voetbal.
 
Hinderen, tja. Als het zo zwart-wit was dan hadden we geen discussies over dit soort momenten. Als je hier een poll zou maken dan zouden een groot aantal Belgische users (en zeker ook buitenlandse mensen) toch echt stemmen dat het geen overtreding was. Niet alles is zo zwart-wit in voetbal.
Hij houdt hem zelf tegen met zijn arm. Maar nee hij hindert niet :rofl:
 
Onana was imo gewoon den beste RD samen met Courtois .
Kweenie wat jij goed hebt gezien aan Trossard en CDK maar het was meer achteruitvoetballen dan wat anders
Euh Trossard is de enige die twee geslaagde acties op de linkerflank had en de achterlijn haalde, CDK heeft drie degelijke combinaties kunnen opzetten, waaronder eentje door zijn eigen hoog drukzetten en de bal te veroveren.

Is het Trossard zijn schuld dat ze Onana er uit halen waardoor het plots alle hens aan dek was en het middenveld niet meer bestond?

Komaan he mensen, beetje inzicht en perspectief mag ook wel.
 
Merci voor het filmpje. Er valt zeker iets van te zeggen. Ik ben niet overtuigd of de VAR hier zou ingrijpen, maar er kan zeker gefloten worden lijkt mij. Met de beschrijving van de regels, zoals je deed, lijkt het wel zeker een fout.
Als Alderweireld niet domweg op de rug van Witsel trapt komt er geen corner en goal. Daar begint in mijn ogen de fout op het doelpunt
 
Euh Trossard is de enige die twee geslaagde acties op de linkerflank had en de achterlijn haalde, CDK heeft drie degelijke combinaties kunnen opzetten, waaronder eentje door zijn eigen hoog drukzetten en de bal te veroveren.

Is het Trossard zijn schuld dat ze Onana er uit halen waardoor het plots alle hens aan dek was en het middenveld niet meer bestond?

Komaan he mensen, beetje inzicht en perspectief mag ook wel.

Castagne toch ook na een pas van Hazard?
Hazard ook een (slechte) voorzet toch?
 
Laatst bewerkt:
Mensen die roepen om CDK als spits begrijp ik ook niet helemaal.
Bij Milan speelt die in ieder geval nooit als spits... enkele bij Brugge vroeger af en toe?
Zeer beloftevol talent, dat zeker, maar eerder als offensieve middenvelder toch?


Alle problemen zijn van de baan in de verdediging!
Dat meent ge niet :help:
Op zijn 27e, nadat hij een paar seizoenen op rij (2018-2021) basisspeler was bij een mooie club als Lyon.
Ik begrijp het niet... (sportief gezien)
 
Of de bond paars is weet ik niet.
Wat wel overduidelijk opvalt is martinez zijn voorkeur voor Anderlecht-spelers
Zou zo'n Debats ook opgeroepen zijn moest hij 5 matchen gespeeld hebben bij OH Leuven, Union of Genk ?
Allemaal ploegen die beter zijn dan middenmotor Anderlecht.

Bon, dat van die 5 matchen is blijkbaar ook zijn eigen leven aan het leiden na de onnozele uitspraken van Heintje. Debast speelde vorig seizoen 5 matchen het seizoen ervoor 1, en dit seizoen 14 allemaal als basisspeler en als enige die steeds een goed niveau haalde.

20 matchen zijn dat.

Ik zie persoonlijk bij al die andere ploegen niet meteen centrale verdedigers lopen met het potentieel van Debast EN die aan een goed seizoen bezig zijn. Ja, je kan Siebe Vanderheyden erbij halen, maar die gast is 24, en gaat nooit iets noemenswaardig betekenen voor de Rode Duivels.

De selectie voor Debast vindt echt wel te verantwoorden. Maar 2 invalbeurten waren mss meer op zijn plaats geweest, al vond ik hem zeker niet zo slecht als velen al te graag willen doen geloven.
 
De selectie voor Debast vindt echt wel te verantwoorden. Maar 2 invalbeurten waren mss meer op zijn plaats geweest, al vond ik hem zeker niet zo slecht als velen al te graag willen doen geloven.
Kom, bekijk de match van gisteren nog eens -> was zeer onzeker aan de bal en paar keer knullig balverlies, heb hem eigenlijk weinig goede dingen zien doen. Vanaf hij onder druk werd gezet door de Nederlanders was het zo goed als altijd bal kwijt direct.

Ik vond Vertongen ook niet wow, maar die straalde meer zekerheid uit en werd (misschien hierdoor?) ook minder onder druk gezet door de tegenstander. Als we met Debast naar het WK gaan dan garandeer ik zeer veel aanvallen van de tegenstander over links...
 
Kom, bekijk de match van gisteren nog eens -> was zeer onzeker aan de bal en paar keer knullig balverlies, heb hem eigenlijk weinig goede dingen zien doen. Vanaf hij onder druk werd gezet door de Nederlanders was het zo goed als altijd bal kwijt direct.

Ik vond Vertongen ook niet wow, maar die straalde meer zekerheid uit en werd (misschien hierdoor?) ook minder onder druk gezet door de tegenstander. Als we met Debast naar het WK gaan dan garandeer ik zeer veel aanvallen van de tegenstander over links...
Vind die selectie ook wel te verantwoorden, die 2 basisplaatsen daarintegen niet. Daar hadden altijd Theate of Faes de voorkeur moeten krijgen, toch minstens in 1 van de 2 matchen.
 

Alle problemen zijn van de baan in de verdediging!

Het grappige is dat in Juli er al werd aangekondigd door 3rd parties dat hij naar ginds zou trekken, en hij en zijn manager interpelleerden dat en stelden dat daar niets van aan was.
Om dan nu 2 maanden later er toch naar toe te trekken.
 
Het grappige is dat in Juli er al werd aangekondigd door 3rd parties dat hij naar ginds zou trekken, en hij en zijn manager interpelleerden dat en stelden dat daar niets van aan was.
Om dan nu 2 maanden later er toch naar toe te trekken.
Hij zag zichzelf al bij Real, City of een andere absolute topploeg.
Enige zelfkennis is precies niet zijn sterkste punt.
Zou nu in de woestijn toch nog zo'n 3.5 miljoen per jaar scheppen, de parasietjes in zijn omgeving gaan content zijn.
 
Kan Meunier niet nog eens wat tackle trainingen doen met Hazard? Dan kan Martinez hem uit de selectie laten zonder gezichtsverlies voor alle partijen.
 
  • Haha
Waarderingen: math
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan